Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Is onze merrie drachtig

 
Profiel   

Gefeliciteerd! *\o/*
Ik weet precies hoe je gevoel is! Zo stond ik vorige week ook vol verbazing bij de DA.
Nu alle voorbereiding, ook voor jullie natuurlijk! Gaat vast helemaal goed komen! :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-19 16:21 



 
Profiel   

Bijzonder...
even off topic.
Mocht je met haar willen rijden in de toekomst...
Haal er echt een zadelpasser bij met die schoft en rug!

Maar een veulen volg topic zou leuk zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-02-19 17:21 



 
Profiel   

Knert schreef
Bijzonder...
even off topic.
Mocht je met haar willen rijden in de toekomst...
Haal er echt een zadelpasser bij met die schoft en rug!

Maar een veulen volg topic zou leuk zijn!


De zadelmaker is er 2 of 3 weken terug bij geweest heeft het zadel nagekeken en gevuld. We hebben er 1 met terug gesneden kamer. Zodra het veulen er is en we weer wat meer met haar aan de slag gaan vragen we hem weet te komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-19 11:58 



 
Profiel   

Dank jullie wel voor de felicitaties. Ik ben nog een beetje beduusd haha. Gelukkig staat ze op een stal waar veel ervaring is met drachtige ponys en paarden anders had ik echt met mijn handen in mijn haar gezeten. Onze dochter vind het natuurlijk geweldig. Al moet ze haar wedstrijd ambities maar even op een laag pitje zetten. Ik ga jullie op de hoogte houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-19 12:02 



 
Profiel   

Gefeliciteerd. Ze ziet er idd goed drachtig uit. Maar fijn dat je nu de bevestiging hebt. Bij ons precies zo ook pas een nieuw paard erbij en vorige week even laten opvoelen toen ze geeent moest worden. En ook drachtig, da verwacht ma-april-mei een veulen. Bij haar had ik het niet verwacht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-19 15:06 



 
Profiel   

sjanien schreef
Gefeliciteerd. Ze ziet er idd goed drachtig uit. Maar fijn dat je nu de bevestiging hebt. Bij ons precies zo ook pas een nieuw paard erbij en vorige week even laten opvoelen toen ze geeent moest worden. En ook drachtig, da verwacht ma-april-mei een veulen. Bij haar had ik het niet verwacht


Ooh wat leuk. Ik vindt het maar wat spannend hoor. Wij hebben echt totaal geen ervaring met veulens maar gelukkig staat ze op een stal waar het eerste paard deze maand haar veulen krijgt, de eigenaar heeft veel ervaring ermee. We gaan sowieso elke dag naar stal om haar goed in de gaten te houden. Ze krijgt nu speciaal voer en mijn man hoopt een camera in de stal op te kunnen hangen zodat we haar een beetje in de gaten kunnen houden van een afstandje. Er is al wat ontwikkeling te zien bij de uier. Waar het eerst helemaal glad was wordt het wat voller.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-19 09:41 



 
Profiel   

Oeh wat leuk!
Ik volg even mee, ben benieuwd wat eruit komt ‘rollen’

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-19 15:31 



 
Profiel   

Komt vast goed! Fijn dat er iemand op stal is die ervaring heeft. Uier begint idd wat te vullen. Ik kijk elke dag even naar het uier. Maar dat zegt ook niet alles. Ook goed het gedrag van je merrie in de gaten houden. Fijn dat je evt een camera kan ophangen

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-03-19 11:02 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Alweer een poosje geleden. Maar hierbij nog weer even foto's van onze dikkie dik. Het gaat nu vast niet zo lang meer duren voor het veulen er is. Alles gaat tot nu toe gelukkig erg goed.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-04-19 15:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 34 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen