Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 39 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Instructeur houding en zit gezocht

 
Profiel   

Wij willen in de kop van Noord-Holland een clinic dag organiseren en zijn we aan het onderzoeken of het een haalbare aanvulling is om een onderdeel houding en zit te doen.
We zoeken iemand die op locatie komt met een mechanisch paard en een dagdeel les kan geven aan onze deelnemers.
Ik heb zelf al eens een les op een joker gehad, helaas zit die instructeur schaars in haar tijd, dus moeten we waarschijnlijk een alternatief zoeken.
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-19 18:45 



 
Profiel   

Had niet alles gelezen en wilde Joker zeggen. Jammer, want Joker is wat mij betreft echt een aanrader

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-19 19:01 



 
Profiel   

Otto is ook een “nep” paard. Ze zitten ergens in Drenthe en noemen zich balance centre geloof ik. Ze combineren Otto lessen met flexchair. Ze komen ook op locatie maar voor hoeveel weet ik niet, want Otto behoeft veel ruimte en apparatuur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-19 19:05 



 
Profiel   

Saskia van der Drift doet flex chair, heb ik hele positieve ervaringen mee. Ze is zelf ook oefentherapeut dus ze weet waar ze t over heeft. Zij komt op locatie.

Celine van der Stroom doet o.a. aan centered riding, is ook een hele kundige instructrice wat houding en zit betreft. Zij is gevestigd in Akersloot.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-19 19:05 



 
Profiel   

Dancer schreef
Had niet alles gelezen en wilde Joker zeggen. Jammer, want Joker is wat mij betreft echt een aanrader


Ik vond de joker geweldig! Zodoende dat ik dat ook op de clinic dag wil hebben

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-19 19:05 



 
Profiel   

Carmen Schalk-Janssen van Zit en Houding!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-03-19 19:07 



 
Profiel   

Carmen Schalk inderdaad, heeft een mechanisch paard en komt naar je toe.
Ze kan het ook combineren, eerst les op het mechanische paard en daarna les op je eigen paard.

Ze is erg enthousiast en positief qua lesgeven. Zeker een aanrader.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-19 07:31 



 
Profiel   

Wij hebben jaren geleden ook Carmen Schalk een aantal keren bij ons op stal gehad, velen van ons vonden het onwijs geslaagd. Ze zit in Haarlem, dus best in de buurt, heeft een mechanisch paard mee, is heel goed in houding en zit en kan daarna les geven op je eigen paard. Echt een aanrader hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-03-19 23:41 



 
Profiel   

Mag ik vragen waar je dit ga organiseren? Lijkt me erg interessant om aan mee te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-19 00:05 



 
Profiel   

Er zijn steeds meer Jokers in omloop, dus er zijn ongetwijfeld meer instructeurs dan diegene die je zou willen. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-19 03:54 



 
Profiel   

TM, rare opmerking vind ik dat. TS vraagt om ervaringen met andere instructeurs houding en zit. Dan heeft ze niets aan jouw opmerking. Het klinkt nogal alsof al die andere instructeurs niet goed zijn omdat ze "Joker" nadoen.

Carmen doet het al heel lang, langer dan de meeste anderen en heeft er dus heel veel ervaring mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-19 07:22 



 
Profiel   

Fiona Meilink zit in NH, in Venhuizen.
Haar website is remedio.nl

Een absolute aanrader!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-19 07:41 



 
Profiel   

Christel1 schreef
Mag ik vragen waar je dit ga organiseren? Lijkt me erg interessant om aan mee te doen.


We organiseren een draverdag met het thema "hoe train en rijd ik mijn draver op correcte wijze tot een happy athlete" omdat wij veel dravers omscholen en ik les geef aan recreatieve draver eigenaren en daar veel winst te behalen valt en het voor de helft begint met je eigen houding en zit

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-19 10:19 



 
Profiel   

Odetje92 schreef
Christel1 schreef
Mag ik vragen waar je dit ga organiseren? Lijkt me erg interessant om aan mee te doen.


We organiseren een draverdag met het thema "hoe train en rijd ik mijn draver op correcte wijze tot een happy athlete" omdat wij veel dravers omscholen en ik les geef aan recreatieve draver eigenaren en daar veel winst te behalen valt en het voor de helft begint met je eigen houding en zit


Bedankt voor je reactie! Wat leuk dat je dit organiseer, ik heb zelf een fjord dus meedoen met een draver dag wordt voor ons niks :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-19 12:39 



 
Profiel   

Carmen Schalk inderdaad!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-19 12:40 



 
Profiel   

Dankjewel Christel, ik denk dat je bij ons niet het maximale voor jou zelf uit zo'n dag haalt.

Zo'n houding en zit clinic is wel super leuk, ik heb hem bij vrienden mogen doen die een groepje ruiters had verzameld en samen hebben we een instructeur ingehuurd

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-19 12:42 



 
Profiel   

Christel1, als je een groepje weet te verzamelen kan je het ook zelf organiseren hoor. Als je alleen buiten mogelijkheden hebt zou ik het wel in de zomer doen, maar anders kan het om deze tijd van het jaar ook prima.
Zo heb ik het destijds met Carmen ook gedaan, zelf alles geregeld, het was onwijs leuk en geslaagd, volgens mij hebben we het dat seizoen een keer of drie gedaan. Door de herhaling blijft alles wel beter hangen vond ik.

http://www.zitenhouding.nl/

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-19 14:28 



 
Profiel   

Dat zou wel een leuke optie zijn inderdaad! Bedankt, ik ga het onthouden

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-19 15:23 



 
Profiel   

Carmen Schalk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-19 15:25 



 
Profiel   

sans6 schreef
Fiona Meilink zit in NH, in Venhuizen.
Haar website is remedio.nl

Een absolute aanrader!


Haar wilde ik ook voorstellen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-19 16:00 



 
Profiel   

Ook ik beschik binnenkort over een Joker! Een geweldig simulatie paard die ruiters echt laat voelen hoe ze zitten en inwerken op hun paard. Een paard zal een (iets) scheve inwerking van de ruiter altijd compenseren, want een paard zal ten alle tijde zijn balans willen behouden.
Joker is zo gemaakt dat je meteen feedback krijgt over hoe je zit. Absoluut een waardevolle ervaring voor elke ruiter! Meer hierover op facebook, via Jokers eigen pagina: Joker the horse simulator en via mijn bedrijfspagina: Ps, It's All About Connection

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-19 16:08 



 
Profiel   

https://www.bokt.nl/markt/ad/483907/dia ... -en-balans

Dit heb ik laatst gedaan, was superleerzaam! Ik meen dat ze ook wel op locatie komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-19 16:10 



 
Profiel   

sans6 schreef
Fiona Meilink zit in NH, in Venhuizen.
Haar website is remedio.nl

Een absolute aanrader!


Inderdaad een aanrader, we hebben een clinic van haar bij mogen wonen. Het geeft meteen heel duidelijk aan hoe de vlag erbij hangt ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-19 16:12 



 
Profiel   

Evt eens kijken bij hippische oefentherapie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-19 17:50 



 
Profiel   

Dank jullie wel voor alle input, ik denk dat ik er wel uit ben +:)+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-19 18:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 39 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen