Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Stoere Jip laat zich zien op de dressuurkampioenschappen

 
Profiel   

Afgelopen zaterdag stonden de Indoorkampioenschappen Dressuur voor pony's van Mendistrict Noord op het programma. Hier startte ik met mijn pony Kastanjehof Jip in de L, wat een grote groep was met 15 deelnemers.

Voordat ik aan de beurt was mocht hij eerst met mijn vader mee rechtsvoor in het vierspan in de L. De jury was eensgezind over hoe het eruit zag, want beide gaven ze 201,5 punten. Helaas was hij weer het enige vierspan, maar wel een super mooi prijzenpakket ontvangen.

1.
[ img ]

2.
[ img ]

Dan was het eindelijk de beurt aan Jip en mij. Tijdens het inrijden was hij heerlijk losjes en super te rijden dus we gingen met een goed gevoel de ring in. Het eerste deel van de proef ging super fijn, maar nadat het al wel een poosje wat regende, stortte het ineens met bakken uit de hemel inclusief hagel. Dat gaf natuurlijk een heleboel lawaai in de manege. Jip bouwde daardoor best wat spanning op en mijn vader die stond voor te lezen moest ontzettend hard schreeuwen om mij nog enigszins duidelijk te kunnen maken wat ik moest doen haha, maar het lukte allemaal.

3.
[ img ]

4.
[ img ]

5.
[ img ]

En hoe!
Uiteindelijk bleken we Kampioen van de Klasse L te zijn, zo trots op mijn altijd super hard werkende topper die maar even liet zien hoe stoer hij is!

6.
[ img ]

7.
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-19 19:21 



 
Profiel   

Wat een super stoere pony zeg <3 doen jullie goed saampjes _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-19 19:47 



 
Profiel   

lisannejoris schreef
Wat een super stoere pony zeg <3 doen jullie goed saampjes _/-\o_


Dankje :) We doen ons best :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-19 21:05 



 
Profiel   

Mooie resultaten! En wat is dat vierspan mooi zeg!

Gefeliciteerd met je kampioenschap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-19 21:13 



 
Profiel   

fjordjes schreef
Mooie resultaten! En wat is dat vierspan mooi zeg!

Gefeliciteerd met je kampioenschap!


Dankjewel! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-19 21:54 



 
Profiel   

Goed hoor. Ik vind het altijd erg leuk om te zien.

Ik heb een vraag: wat zijn die gele dingen onder de kin bij de vierspan pony's?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-19 00:45 



 
Profiel   

Gefeliciteerd hoor Hindriƫtta. Weer superknap gereden. Pieken op het juiste moment +:)+

@avalanche: dat gele ding zorgt ervoor dat de pony's niet de leidsels van de andere pony's kunnen 'grijpen' met de scharen van de Liverpool.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-19 06:48 



 
Profiel   

Avalanche81 schreef
Goed hoor. Ik vind het altijd erg leuk om te zien.

Ik heb een vraag: wat zijn die gele dingen onder de kin bij de vierspan pony's?


Bedankt :)


assie schreef
Gefeliciteerd hoor Hindriƫtta. Weer superknap gereden. Pieken op het juiste moment +:)+

@avalanche: dat gele ding zorgt ervoor dat de pony's niet de leidsels van de andere pony's kunnen 'grijpen' met de scharen van de Liverpool.


Dankjewel :D

Klopt helemaal. Bij de achterpony's zijn ze ook nog voor het beschermen van hun kin/tanden mocht onverhoopt in de marathon de langboom en het voorzweng waar de strengen van de voorspony's aan zitten daar dicht bij in de buurt komen

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-19 07:54 



 
Profiel   

Ah, bedankt! Ik leer zo nog eens wat. Ik heb er echt totaal geen verstand van, maar het is vreselijk leuk om te zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-19 08:00 



 
Profiel   

Gefeliciteerd met je titel! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-19 09:00 



 
Profiel   

Susanne schreef
Gefeliciteerd met je titel! *\o/*


Dankjewel! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-19 09:47 



 
Profiel   

gefeliciteerd!!

wat leuk dier en die 4span om te kwijlen. jammer dat er niet meer mensen 4span rijden. maar jah je heb dan ook wel 4ponys nodig ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-19 01:15 



 
Profiel   

pinkie87 schreef
gefeliciteerd!!

wat leuk dier en die 4span om te kwijlen. jammer dat er niet meer mensen 4span rijden. maar jah je heb dan ook wel 4ponys nodig ;)


Dankjewel!

Ja klopt en pony's/mennen zijn ook sowieso niet echt goedkoop haha. In de marathons komen we gelukkig wel meer vierspannen tegen, maar in de dressuur komt het echt maar zelden voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-19 07:14 



 
Profiel   

<3 Knappe Jip!!!!
Jullie doen het goed, op naar de M ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-19 07:51 



 
Profiel   

Wat een toffe combinatie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-19 07:51 



 
Profiel   

Ir1ne schreef
<3 Knappe Jip!!!!
Jullie doen het goed, op naar de M ;)


Dankje! :o
We gaan alvast lekker trainen voor de M!


PSvanLot schreef
Wat een toffe combinatie!


Bedankt! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-19 09:15 



 
Profiel   

Gefeliciteerd! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-19 09:25 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-19 09:42 



 
Profiel   

Gefeliciteerd!
Wat fijn dat hij nog zo lekker loopt als hij ook al zn best heeft gedaan in het vierspan

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-19 10:10 



 
Profiel   

lideli schreef
Gefeliciteerd! *\o/*


Dankjewel! :D


LadyUrsy schreef
Gefeliciteerd!!


Dankjewel! :D


Nilda schreef
Gefeliciteerd!
Wat fijn dat hij nog zo lekker loopt als hij ook al zn best heeft gedaan in het vierspan


Dankje! :D
Ja dat is echt super fijn. Gelukkig hoefden we allebei maar 1 proefje terwijl we normaal 2 rijden en heeft hij een heleboel conditie opgebouwd met de minimarathons :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-19 10:34 



 
Profiel   

Wat een leuk span!
Rijden je vader en jij nou allebei met 1 groom te weinig? Of zijn de indoor regels anders dan outdoor?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-19 10:38 



 
Profiel   

Vanillia schreef
Wat een leuk span!
Rijden je vader en jij nou allebei met 1 groom te weinig? Of zijn de indoor regels anders dan outdoor?


Ik ben wel mee met het vierspan hoor *\o/* alleen heb ik me verstopt 8-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-19 10:49 



 
Profiel   

lisannejoris schreef
Vanillia schreef
Wat een leuk span!
Rijden je vader en jij nou allebei met 1 groom te weinig? Of zijn de indoor regels anders dan outdoor?


Ik ben wel mee hoor *\o/* alleen heb ik me verstopt 8-)


Lisanne zit inderdaad net verstopt op beide foto's van het vierspan :+

[ img ]

Bij een enkelspan (pony en paard) hoeft er in een dressuurproef zowel indoor als outdoor geen groom achterop te zitten, zodat het geheel wat lichter is. Zeker voor de kleinere pony's is dat erg fijn. In de dressuurproef die onderdeel is van de SWM (marathon) moet het wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-19 10:53 



 
Profiel   

Haha goed verstopt! Ah weer wat geleerd :) Wij rijden alleen SGWs met vierspan dus ben niet anders gewend dan dat er altijd grooms op de kar zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-19 11:05 



 
Profiel   

Hinja98 schreef
pinkie87 schreef
gefeliciteerd!!

wat leuk dier en die 4span om te kwijlen. jammer dat er niet meer mensen 4span rijden. maar jah je heb dan ook wel 4ponys nodig ;)


Dankjewel!

Ja klopt en pony's/mennen zijn ook sowieso niet echt goedkoop haha. In de marathons komen we gelukkig wel meer vierspannen tegen, maar in de dressuur komt het echt maar zelden voor.


jah het oppad gaan is ook hele uitdaging. dan ben ik weer blij met mijn sulku en pony van 93cm ;) maar toch vind ik maatje dat jij heb super gaaf voor de wagen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-19 12:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 30 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen