Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 170 van de 177 [ 4421 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 177  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomeling Krack C

 
Profiel   

Gaaf Viba +:)+ wat jammer van die weigering na die heg :(:) maar echt super leuk om te zien .
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-19 20:25 



 
Profiel   

ja die heg ging niet helemaal :') en was eerder al een volte gereden omdat ik hindernis kwijt was haha. als t goed is ben ik nog 10e geworden van de 50....

https://youtu.be/ILrOFvEVUCg En muppet... Beetje beroerde afstanden :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-03-19 20:32 



 
Profiel   

Hahaha heel grappig om te zien die hertensprongen .. waarschijnlijk iets minder leuk om uit te zitten ..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-03-19 21:26 



 
Profiel   

haha valt mee. Maar ze was zo afgeleid door vos dat ik bang was dat ze de baan uit zou rennen vandaar dat ik zo dicht op de sprongen reed. Dan kan ze er ook niet zo snel tussenuit piepen. hindernis 4ab en 2 van de cross ging zo rot omdat er schapen aan bosjes zaten te trekken :') daarna ging het ook een stuk beter :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-19 06:51 



 
Profiel   

Leuke filmpjes en pakken ze het goed op ! Super goeie springkwaliteit bij beide kan je zien dat er veeel meer in zit

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-19 07:15 



 
Profiel   

Bij mij is het geland dat ik niet over een half jaar GP hoef te rijden ( charcastisch bedoeld natuurlijk ;) )
Jiro is heel officieel nog maar iets van een half jaar echt aan het werk .. dus hij is gewoon nog niet sterk genoeg voor alles wat ik wilde .. ik was daardoor , omdat ik dus dingen wilde van hem die hij nog niet kon en daardoor in verzet ging ( hoofd eruit trekken ) het plezier even helemaal kwijt ..
Nu doe ik even 3 stappen terug en gaan we eerst maar weer even plezier krijgen en op L niveau trainen .. de planning is ook om L1 selecties te rijden en dan zien we wel waar we komen .

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-03-19 08:25 



 
Profiel   

Leuke filmpjes Vibabu! Wat een 2 verschillende types!

Is denk ik omdat je van een beetje niveau komt he Moniek.. we vergeten zo snel hoe ze waren in begin... goede beslissing van jou ;) het zal qua gevoel zeker beter aanvoelen nu!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-19 12:13 



 
Profiel   

Gisteren de osteo gehad , ze vond hem alweer 75% beter dan de vorige keer . Vandaag gereden , nou dat viel nog niet mee .. hij wilde alleen maar scheef en zich eruit trekken , gelukkig heb ik hem er doorheen kunnen rijden en was hij an het einde fijn . Morgen les , ben benieuwd ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-19 16:30 



 
Profiel   

En Moniek hoe ging het?

Vandaag [***] de eerste x weer echt opgenomen en stiekem 2 wisseltjes gevraagd :') kon het niet laten... hij kan het nog gelukkig :D ben ik weer gerust... de piste ligt echt goed door dat regenweer, ben echt heel tevreden erover! Is ook zoveel makkelijker rijden als ze niet zo zwaar ligt!
We hebben wel sproeiers maar onze bodem is echt een zeef niet normaal! Is eerder een pluspunt maar is niet makkelijk afstellen, de wind komt ook vaak van 1 kant en dat is ook het stukje waar dus niet veel water valt en het wat zwaarder blijft...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 20:02 



 
Profiel   

Hahaha Qleke, tuurlijk kan hij het nog ;) fijn om te lezen dat je weer lekker aan het rijden bent.

Jiro was wild vandaag hahaha, ik had het correctiestangetje eruit gehaald omdat zn velletje steeds tussen de ringen zat.. dus de bustrens er weer in , hij was gelijk een stuk minder stabiel in de aanleuning.. heb vandaag dus een trust stangetje besteld met bustrens ringen , hopelijk is het iets ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 21:05 



 
Profiel   

Kan ook enkele dagen duren denk ik tot het een beetje went.. ik probeer het toch 3 dagen te geven om iets uit te testen! Met de micklem bvb zou ik na 1 x rijden resoluut nee gezegd hebben, maar na enkele keren voelde het wel goed aan :) rijd er momenteel terug mee na meer dan een jaar id kast te verduren... is toch een fijn hoofdstel ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-19 21:26 



 
Profiel   

Ik heb hem een paar maanden op die bustrens gereden ;) en elke keer was het onrustig .. en nu een paar keer met dat correctiestangetje gereden en toen was het over . Dus ik denk dat hij dat fijner vind :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-19 09:04 



 
Profiel   

Ja ik dacht achteraf als ik het typte dat je dat vast wel lang genoeg gegeven zou hebben.. Ik heb geen ervaring met een correctiestangetje, is dat wat scherper dan? Of ligt dat net stiller?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-03-19 12:29 



 
Profiel   

Het drukt meer op de tong dan met een gewone trens op de lagen ..
Vandaag gereden met hey truststangetje.. hij was wat zoekerig maar eindigde fijn . Morgen longeren want er is wedstrijd bij ons op stal .

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-19 16:26 



 
Profiel   

Ik heb die jongste van mij op die flexisoft van trust. Ze kan er soms wat stug op zijn maar haar aanleuning is daar zoveel fijner op dan een enkel gebroken bustrens. Met springen wordt ze alleen wat sterk dus had ik tijdje terug weer even een bustrens geprobeerd, geen succes. Elke keer er achter kruipen en heel heftig reageren...
Mijn andere paard die heel fijn op stang en trens loopt loopt ook heel fijn op die flexisoft. Ben er dus echt wel fan van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-19 10:03 



 
Profiel   

Gisteren was hij wat doenig maar dat kwam door 2 factoren denk ik .. 1 hij had de dag ervoor vrij gehad en 2 er was best een harde wind . Vandaag aan de longe gehad en hij leek heel stabiel met een mooi beetje schuim op zn mond .
Morgen vrij en dan dinsdag weer rijden .

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-19 18:15 



 
Profiel   

Even spam van mijn vorige paard die ik voor Huds had ;)

https://www.facebook.com/19392437730152 ... 061238136/

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-19 20:12 



 
Profiel   

moniek21 schreef
Even spam van mijn vorige paard die ik voor Huds had ;)

https://www.facebook.com/19392437730152 ... 061238136/


Heel gaaf paardje ook! Maar die heb je niet lang gehad dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-19 21:57 



 
Profiel   

Vanaf 4 mnd oud veulen tot 3,5 ..

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-19 22:33 



 
Profiel   

Gaat goed precies!! Toch fijn dat ie ergens goed terecht is gekomen en het zo goed doet! :) en oja, heb je gevonden :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 11:23 



 
Profiel   

Qleke schreef
Gaat goed precies!! Toch fijn dat ie ergens goed terecht is gekomen en het zo goed doet! :) en oja, heb je gevonden :')


Heb je gevonden ? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 13:09 



 
Profiel   

moniek21 schreef
Qleke schreef
Gaat goed precies!! Toch fijn dat ie ergens goed terecht is gekomen en het zo goed doet! :) en oja, heb je gevonden :')


Heb je gevonden ? :+


Op facebook in de comments :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 15:51 



 
Profiel   

Gaaf Moniek! Waarom had je hem ook alweer verkocht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 16:32 



 
Profiel   

Qleke , ohhh hahaha :D ik was getaggt door Mn instructrice .

Jeska , omdat het toch geen “amateur” paard bleek te zijn , en dat is nog zacht uitgedrukt hahaha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-19 15:19 



 
Profiel   

Ah nou dat is te zien inderdaad haha hij doet het goed zo te zien :))
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-19 17:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 170 van de 177 [ 4421 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 177  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen