Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 18 [ 445 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Ferguson

 
Profiel   

Ferguson - V. Floriscount

Ik ben benieuwd wie er een nakomeling heeft of krijgt van deze hengst.

Zelf heb ik nu sinds een paar maand een 3 jarige Ferguson x Kennedy merrie.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-18 20:17 



 
Profiel   

Hmmm weinig reacties zie ik. Ik heb ook een Ferguson uit Krack C merrie. Ze is op de foto van vorig jaar nog heel licht maar wordt nu echt koffievos. Hoe gaat t met die van jou is ie al beleerd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-03-19 10:33 



 
Profiel   

Hey wat leuk een berichtje! Hoe oud is die van jouw en al zadelmak?

Kendall in inmiddels zadelmak en pakt het 'werk' heel fijn op.
Op dit moment zal ze zo'n 1.64 zijn.

Half april mag ze voor het eerst mee in de B.

Deze is van vorig voorjaar.
[ img ]
En deze van december afgelopen jaar.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-03-19 21:45 



 
Profiel   

Hoi,

Wat een knap paard, heel stoer.
Die van mij moet nog 1 worden, dus nog een paar jaar wachten. Ben wel heel benieuwd! Zo leuk om te zien dat de nakomelingen t zo goed doen. Alleen wat jammer dat Ferguson in de sport niet verder komt met al die wisselende ruiters.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 13:45 



 
Profiel   

Ik volg.
Ik overweeg onze (nog net) 3 jarige merrie (vivaldi x ferro) te laten dekken met Ferguson. Ben benieuwd of zich hier nog meer nakomelingen aandienen (graag met foto's).

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 13:48 



 
Profiel   

Dankjewel! Ben ook erg blij met haar. Ze is nog wel wat jeugdig maar begint nu langzaam aan ook wat de breedte in te gaan. Qua karakter wel echt een superfijn paard. Heel braaf te rijden, vind dingen nog wel spannend maar met een beetje hulp vertrouwt ze heel snel.

Babootje leuk! Heb je een foto van je merrie? Die van mij heeft aan moederskant ook Ferro bloed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-19 21:35 



 
Profiel   

Ferguson staat nu bij stal Brinkman. Paasmaandag hengstenshow. Bart Veeze gaat m nu rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 08:16 



 
Profiel   

Ja ik zag idd ook dat Bart hem gaat rijden, ben benieuwd :) Vind Bart een fijne ruiter

Mijn gupje mocht gisteren voor het eerst mee in de B, de 1e proef was het allemaal nog een beetje spannend maar de 2e proef al heel braaf rond en best wat hele fijne stukken erin, 185 en 199,5 punten en al een 3e prijs :) Kunnen we mooi mee verder knutselen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 20:01 



 
Profiel   

Super zeg. Mooie punten voor een eerste wedstrijd. Was het nog binnen of al buiten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 13:01 



 
Profiel   

Ik heb een 2 jarige, zwarte Ferguson x Sir Fashion merrie. Fijn karakter en erg goede beweger. Ze heeft vooral een heel fijn achterbeen. Ik ben benieuwd hoe ze er over een jaartje bij staat en dan wil ik waarschijnlijk haar naar de EPTM / IBOP ofzo doen. Zelf ben ik geen ruiter, dus ik ga haar niet starten onder het zadel. Wellicht laat ik haar wel beleren voor de kar maar dat weet ik nog niet. Anders zal ik haar inzetten in de fokkerij of verkopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 13:29 



 
Profiel   

Was buiten, wel een kleine wedstrijd in omheining. Eerste paar keer maar even kleine wedstrijden opzoeken.

Heb je een foto Carola? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-19 20:40 



 
Profiel   

melissa_93 schreef
Dankjewel! Ben ook erg blij met haar. Ze is nog wel wat jeugdig maar begint nu langzaam aan ook wat de breedte in te gaan. Qua karakter wel echt een superfijn paard. Heel braaf te rijden, vind dingen nog wel spannend maar met een beetje hulp vertrouwt ze heel snel.

Babootje leuk! Heb je een foto van je merrie? Die van mij heeft aan moederskant ook Ferro bloed.


[ img ]

We hebben nu wel definitief de keuze gemaakt voor Ferguson. Onze merrie staat nu bij de hengstenhouder om gedekt te worden. Ik begreep idd dat Brinkman nu het sperma vangt.
Ze is wat kort in de rug en ik zocht dus een wat langer gelijnde hengst met wat meer welving/vorm in de rug. Onze merrie heeft 3 goede gangen en een krachtige gallop. De draf is nog wat hectisch (zoals Vivaldi's vaker kunnen hebben). Ze heeft echt een super cool karakter en dat wil ik graag behouden. Ik begreep dat Ferguson ook goede karakters doorgeeft.
Ik hoop op een mooie koffievos. :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 21:37 



 
Profiel   

Spannend babootje! Knappe merrie!

Mijn ferguson heeft zeker een fijn karakter, al is ze wel heel slim/ondeugend af en toe :') Maargoed daar is ze natuurlijk ook jong voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-19 20:23 



 
Profiel   

Leuk Bobootje!

Bij ons is t gelukt om een koffievos te fokken maar onze merrie is al wel wat donkerder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 08:37 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 08:39 



 
Profiel   

carola schreef
Ik heb een 2 jarige, zwarte Ferguson x Sir Fashion merrie. Fijn karakter en erg goede beweger. Ze heeft vooral een heel fijn achterbeen. Ik ben benieuwd hoe ze er over een jaartje bij staat en dan wil ik waarschijnlijk haar naar de EPTM / IBOP ofzo doen. Zelf ben ik geen ruiter, dus ik ga haar niet starten onder het zadel. Wellicht laat ik haar wel beleren voor de kar maar dat weet ik nog niet. Anders zal ik haar inzetten in de fokkerij of verkopen.


Klinkt goed Carola. Heb je ook een foto?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 08:40 



 
Profiel   

Fraai dier Anna.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 08:41 



 
Profiel   

Leuk dier Anna! Kwa hoofd/uitdrukking vind ik m wel wat weghebben van mijne.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-19 19:14 



 
Profiel   

Mijn merrie is vandaag drachtig gescand. Nu hopen dat het blijft zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-19 11:56 



 
Profiel   

In 2017 hebben wij een merrieveulen van Ferguson gefokt. Helaas hebben we haar met 3 weken in moeten slapen. Onze merrie is nu weer drachtig van hem en verwacht eind maart 2020 een veulen van hem.

Het veulen van 2017
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-19 12:25 



 
Profiel   

Wat een plaatje zeg. 4 hoge witte benen zou ook mn ideaal zijn (nooit meer bandageren) :D :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-19 18:16 



 
Profiel   

Jeetje wat triest andrea.. Wat een plaatje was het!
Hopen dat je komend jaar net zo'n knap veulen krijgt

Babootje hopelijk drachtig!

Mijn ferguson heeft afgelopen week laten zien dat ze springen ook heel leuk vind.
Me zusje gaat haar af en toe een beetje springen voor de afwisseling, ze deed het best heel netjes :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 20:44 



 
Profiel   

Onze merrie is gisteren drachtig gescand
*\o/* *\o/*

En dan dit mooie bericht [ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 20:52 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Babootje!
Idd een mooi artikel :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-19 15:25 



 
Profiel   

Mijn vriendinnetje mocht afgelopen vrijdag voor de lens staan :)
[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 18:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 18 [ 445 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen