Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 20 van de 72 [ 1785 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 72  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Irish Draught in Nederland

 
Profiel   

Hier ook een binnenbak, niet groot maar groot genoeg om fatsoenlijk droog te kunnen rijden. Heerlijk voel me ook echt verwend.

BERDIEN Wat een mooi zadel en gave dekjes!!!! <3

Ik heb de dierenarts nog niet weer gebeld. Wel is Ed een stuk beter te pas. Veel minder chagrijnig bij aanraken van zijn buik en ook het aansingelen gaat weer beter. Het rijden was afgelopen weekend gewoon een feestje. Hij was weer soepeler en veel minder ril dan vorige week. Kon er ook weer fatsoenlijk aankomen met mijn been. Dus ik ben weer blij. Heb wel besloten om het krachtvoer (beetje wat hij kreeg) er helemaal af te halen. Ik ga over om een vitamine/mineralen brok aangevuld met luzerne. Verder krijgt hij een plakje stro bij zijn hooi. Ik hoop dat op die manier het maag- darmstelsel tot rust komt en zich weer goed kan herstellen. Ik ben er namelijk van overtuigd dat daar de oorzaak ligt. Maar goed dit zal de toekomst uit moeten wijzen. Voor nu ben ik blij.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-03-19 20:57 



 
Profiel   

hier op advies van merkneutrale voedingsdeskundige om mijn paard Pavo 18 plus te geven, aangevuld met balancer vital van Pavo, hij doet het er prima op en krijgt geen onnodige ballast binnen! Misschien is dit ook iets voor Ed?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-19 11:56 



 
Profiel   

Ik heb vandaag voor het eerst sinds lang! (twee maanden..) weer een keer buiten gereden met Sil. Eindelijk was het weer normaal weer, konden we aanhaken bij een dapper paard en het was zó fijn :D Goed, ze heeft wel gestuiterd en ze is een paar keer geschrokken maar ze was zo braaf :+: Hier doen we het allemaal voor :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-03-19 17:01 



 
Profiel   

Goed gedaan Berdien +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-19 09:28 



 
Profiel   

Wat fijn om te lezen, al die positieve berichten!

Wij zijn vandaag ook lekker het bos in geweest. Waren alleen vanwege het slechte weer al een paar week niet geweest, dus meneer was erg blij :+

Vandaag ook weer even bij het veulen in de opfok wezen kijken. Wel grappig om het verschil tussen haar en de andere veulens te zien. Ze staat met 3 echt dressuurgefokte veulens, die van mij heeft echt veel meer body dan die anderen, ondanks het feit dat ze de jongste is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-19 20:33 



 
Profiel   

Van het weekend heb ik voor het eerst een sprongetje gemaakt met Gin! Ik ben geen held met springen (het was voor afgelopen weekend denk ik vijf jaar geleden dat ik gesprongen heb), maar heb het toch maar mooi gedaan :+ En hoewel ze tijdens het rijden nogal drammerig was, gaf ze met de sprongetjes zoveel vertrouwen, heel fijn! Smaakt naar meer, haha!

En vriendje is al paar keer met haar op buitenrit geweest. Ook dat doet ze super braaf. Ze is helemaal niet onder de indruk van verkeer! Wat erg prettig is, gezien we langs een drukke weg moeten voordat we bij het bos zijn.

Trots op merrie <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 18:14 



 
Profiel   

Wat een goede berichten allemaal! Heerlijk, dat buiten rijden en springen.

Heb je een foto van je grote baby Sille? Ik houd echt van veel paard <3

Mijne heeft gisteren een massage gehad en vandaag lekker het voorjaar gevierd.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 19:33 



 
Profiel   

Wat fijn Danache! Heerlijk als ze zo’n vertrouwd gevoel geven met springen :D

Die ziet er blij uit san4nie!

[ img ]
:D :D :D
Sil vindt me nog steeds een volslagen amateur _O- Maar wat springt het nieuwe zadel fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 19:43 



 
Profiel   

Wat leuk springen met Sil!
Heerlijk san4nie!
Vertrouwen geven is zo belangrijk Danache, lekker dat je die krijgt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-03-19 20:35 



 
Profiel   

Jullie paarden zien er goed (en happy) uit san4nie en Berdien! Mooi dat het nieuwe zadel zo fijn springt, maakt het zitten toch vaak net wat makkelijker.

Heb even een paar foto's van mijn 'kleine' dame opgezocht. Foto's maken wanneer ik op visite kom gaat altijd best lastig, word gelijk omsingeld door 4 aandachttrekkende slijmballen :+

Eerste dag in de opfok:
[ img ]

Typisch beeld wat er gebeurt als ik op visite kom; de andere 3 komen direct op mij af, en Shayla blijft eerst gewoon staan eten :')
[ img ]

Ze is gek op chillen in de zon <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-19 23:21 



 
Profiel   

Och wat een lekker snoetje <3

Wij hebben de smaak te pakken :D
[ img ]

[ img ]
(Sil vindt de hoogte vooral amateuristisch _O- maar ik vind het al best stoer!)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-19 15:45 



 
Profiel   

Goed bezig zeg Berdien! Heel hoog is nergens voor nodig :+

Heerlijk Sille! Inderdaad een flinke dame zo te zien. Mooi plekje zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-19 09:41 



 
Profiel   

Gaat goed Berdien +:)+

Wie had dat ooit gedacht, Berdien zowaar aan het springen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-19 10:21 



 
Profiel   

BERDIEN Nou ik vind het al een serieuze sprong en doe het je niet na.

SILLE Flinke dame die zo te zien op een mooi plekje staat.

DANACHE Stoer van je!

SAN4NIE hij vond de massage zo te zien geslaagd!

ELLENIMAR Ik voer nu Vit-crix als ik het goed schrijf. Maandag had meneer toch weer iets een opgetrokken buik. Hij had sinds donderdag weer zonder masker in de grote wei gestaan. Dinsdag maar weer met masker apart en savonds was de opgetrokken buik al weg. Dinsdag wel dunnere mest, benen waren ook weer bescheten. Gisteren weer mooie drollen en bij het aansingel ook nagenoeg geen reactie. We blijven dus puzzelen, maar leer zo wel snel de symptomen te herkennen.

Gisteren ook weer les gehad. Ik was erg blij. Meneer was afgelopen weekend ook al vrij fris en heeft dan ook meer spanning als normaal. Gisteren in de les was het niet veel anders. Dus daar flink mee aan de bank. Juf heeft mij even goed aan het werk gezet en toen merkte ik meteen ook verschil bij Ed. Hier kan ik dus lekker verder mee. Heb nu goede oefeningen gekregen om dat stuk spanning en aandachtverlies op te lossen. Heb nu al weer zin om erop te kruipen. Helaas gaat dat vandaag niet lukken.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 07:07 



 
Profiel   

Staat nu een ID te koop op fb, 1.57 een plaatje..

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-19 10:17 



 
Profiel   

Heb je een linkje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-19 10:25 



 
Profiel   

Even een vraagje aan mijn mede Noord-Nederlanders. Weet iemand toevallig nog een plek waar ze voor de zomer nog ruimte hebben in de wei voor 1 of meerdere jaarlingmerries? De jaarlingen zouden dit voorjaar bij de buurman van haar op het land gaan, maar die heeft zich op het laatste moment bedacht.. Nu hebben we dus geen land voor de dames.. Dus mocht iemand toevallig nog iets weten, hoor ik het graag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-19 16:28 



 
Profiel   

In de Horse sale fb groep.. krijg het linkje niet hier.. leuk vos merrietje <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-19 17:46 



 
Profiel   

Wij zijn vandaag naar het NK Jachtpaarden geweest. Wat was dat gááf! En een aantal ID’s gespot, je haalt ze er toch wel makkelijk uit :))

Kwam degene van wie ik Sil gekocht heb nog tegen, die vertelde dat mijn Sil dus ook op het NK heeft gelopen! Hoe tóf is dat! Mijn Sil :D En we zijn uitgenodigd om een jacht mee te rijden komend najaar. Dat gaan we zeker doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-19 20:09 



 
Profiel   

Wat gaaf en leuk berdien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-19 22:12 



 
Profiel   

Sillie Late reactie maar ik kan je niet helpen. Al wel wat gevonden? Anders misschien een advertentie zetten?

Berdien Wat een geweldige uitnodiging. Mijn vorige leesgeefjuf rijdt nu ook veel jachten. Zij begeleid de honden. Bijzonder wereldje en machtig om zo'n kudde rond te zien gaan. Krijgen tzt wel de foto's te zien toch? :o :D

Hier weer een flink baal momentje. Afgelopen woensdag had ik les en meneer was niet zuiver. Hij is niet kreupel, maar loopt gewoon niet fijn rechtsom. Op het harde is hij goed in de bak aan de longeerlijn valt het ook niet zo op, maar als ik erop zit is hij gewoon niet goed. Ik heb eindelijk zijn buik aardig onder controle (lees kan weer poetsen en aansingelen zonder dat zijn staart meedoet) hebben we dit. Vind het ook nog eens erg vervelend want het is niet echt duidelijk dus waar het vandaan komt is ook nog de vraag. Ik heb het idee dat het vanuit de schouder komt en nu hoop ik maar heel hard dat hij gewoon een tik heeft gehad in de wei wat onder het zadel wat pijnlijk is....... Pffff we waren zo lekker bezig ondanks zijn ongemakken.

O ja bijna vergeten Fijne paasdagen nog {:} {:} {:}

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-04-19 08:32 



 
Profiel   

Ik mag hier binnenkort ook gaan mee kletsen.
Aangezien ik vorige week op en neer ben gevlogen naar ierland om een mooie kruising connemara x ish paard/ pony te kopen. Afstamming van Galant cavalier

Ergens deze week vertrekt die op transport naar Nederland.
Hij is nog heel jong en word volgende maand 2j. Nog flink overbouwd en ongeveer 1m48

Maar ik was al heel erg onder de indruk tijdens de keuring van zijn meewerkend karakter.
En een echte knuffelkont.


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 16:13 



 
Profiel   

Berdien, wat gaaf! Superleuk dat je mee gaat jagen. Met de Midland Hunt? Die jagen toch vaak rond Nijmegen/ Groesbeek?

Egnie, dat is naar, schouderblessures zijn echt heel vervelend.

Kitobeer, Leuk zo'n jonkie! Heeft ook een vriendelijk oog. Ben je speciaal voor deze 2-jarige daar naartoe gevlogen of had je een hele trip gepland? Niet zo heel veel ID trouwens..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 20:07 



 
Profiel   

Ja ik ben helemaal voor hem naar daar gevlogen en heb daarnaast nog paarden gemasseerd.
Ik had het druk zat.

Inderdaad niet zo heel veel ID maar toch minstens een kwartje ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-04-19 20:25 



 
Profiel   

Hoe is het nu egnie?

Wij hebben vandaag onze paarden opgeladen en hebben een rit van 18km gemaakt bij Diever :):) Sil stuiterde zowat de parkeerplaats daar af maar was met rijden zoooo braaf. Echt eindeloos genoten.

[ img ]

[ img ]

Ze was wel een beetje moe van alle indrukken na afloop :))
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-19 18:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 20 van de 72 [ 1785 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 72  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen