Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 24 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Something just like this

 
Profiel   

Als kind heb je vaak bijzondere ideeën bij de werkelijkheid. Toen ik jonger was - een echte penny - wilde ik heel erg graag een arabier. Ik had nog nooit een arabier gezien, maar ze klonken stoer en ze waren gezien de poster boven mijn bed heel erg mooi. Toen ik vorig jaar maart de vraag kreeg of ik een pony in bruikleen wilde, zei ik “Ja”. Toen ik de pony ging ontmoeten bleek het over een arabische ruin te gaan. Op dat moment was hij 8 jaar oud en had hij al veel problemen gehad in zijn jonge leven. Meerdere baasjes, allerlei trauma’s, heel angstig en hij durfde geen contact te maken met mensen of andere paarden. Hij was niet expressief en hij had geen mening. Hij had geen mooie gangen of iets anders wat hem echt bijzonder maakte. Maar ik zag wat in hem. Vanaf het eerste moment was ik fan. Alleen hij nog niet. _O-

Inmiddels is Joep van mij. Hij is niet wat ik in mijn penny dromen had bedacht. Hij heeft nog steeds trauma’s, loopt een beetje bijzonder door wat restschade en bij godsgratie mag ik hem op leeftijd van tien gaan beleren. Iets wat al vier keer eerder helemaal fout is gegaan. Maar het belangrijkste vind ik dat hij expressief is geworden. Vrolijk en stout. “Mentaal stabiel”, volgens mijn instructrice. We gaan buiten wandelen, we gaan naar Equiday, we doen samen een opleiding bij de 2lazy7ranch. Maar bovenal is hij mijn vriend.

Geralda van Winniephotography heeft ons op de foto gezet. Als ik deze foto’s terugkijk zie ik een heel ander paard dan een jaar geleden. Niet het paard waar ik ooit van droomde - het is geen zwarte hengst -, maar ik weet wel dat mijn 13-jarige ik ‘zoiets als dit’ zou willen. <3
————————————————————————————————————————————————————


[ img ]1.
”Where’d you wanna go”


[ img ]2.
”How much you wanna risk”

[ img ]3.
”I am not looking for somebody with some super human gifts”

[ img ]4.
“Some superhero. Some fairytale bliss.”

[ img ]5.
Just someone I can turn to.”

[ img ]6.
”Somebody I can miss”

[ img ]7.
”I want something just like this.”

[ img ]8.

[ img ]9.


[ img ]10.

[ img ]11.

[ img ]12.

[ img ]13.

[ img ]14.


[ img ]15.


——————————————————————————

Ik ben ontzettend blij met deze foto’s van mijn vriendje. Alle plekjes zie hij heeft komen van het eeuwige spelen met zijn vriendjes. Alleen een beetje lakschade, maar ik ben blij dat ik hem kan houden in een paddock paradise. Het staat alleen wat scabby op de foto’s _O-

Ik was al verliefd op mijn grappige paard, maar het is alleen maar erger geworden. <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-19 18:34 



 
Profiel   

Wat een super leuke foto's en jullie lijken echt een goede band te hebben samen! Ik kan wel begrijpen dat je hem leuk vindt. Die laatste foto zou je eigenlijk moeten uitvergroten en inlijsten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-19 18:55 



 
Profiel   

Eigenlijk wel. Maar alles hangt al vol. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-19 19:45 



 
Profiel   

Oh wat een mooi verhaal! En wat een sprekende foto's, het ziet er allemaal heel zacht uit, jullie connectie spreekt boekdelen! De tekst van het liedje past er ook echt goed bij! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-04-19 19:57 



 
Profiel   

s_v schreef
Oh wat een mooi verhaal! En wat een sprekende foto's, het ziet er allemaal heel zacht uit, jullie connectie spreekt boekdelen! De tekst van het liedje past er ook echt goed bij! :)

Wat fijn om te horen. We hebben hard gewerkt aan de connectie. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-19 13:31 



 
Profiel   

Ik zie nu pas dat je er een topic van hebt gemaakt! Wat heb je je verhaal prachtig verteld en ik ben erg blij dat ik een deel van jullie verhaal heb mogen vastleggen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-19 13:35 



 
Profiel   

Wat zijn jullie een leuk team!
Succes nog samen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-19 20:24 



 
Profiel   

Volg jullie stil in het volgtopic, maar jullie zijn een fantastisch stel! ben heel benieuwd op equiday! zal vast genieten zijn om naar jullie te kijken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-04-19 23:09 



 
Profiel   

Ik vind jullie echt z'n leuke combinatie! Heel veel respect ook voor hoe je het allemaal aanpakt met hem

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 06:54 



 
Profiel   

Wat fijn om jullie zo te mogen leren kennen, prachtige connectie en ik vindt het paardje geweldig leuk ! Veel plezier samen met jullie vriendschap !

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 11:00 



 
Profiel   

Dank jullie wel allemaal :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 11:17 



 
Profiel   

Wat een prachtige foto's. 14 vind ik echt grappig :+ :D
Wat heeft hij een kort pittig kapsel eigenlijk, staat hem wel goed hoor daar niet van :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 13:00 



 
Profiel   

14 is echt leuk!
Mooi om jullie zo bezig te zien, de plezier straalt er van af!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 15:03 



 
Profiel   

bbd_lh schreef
Wat een prachtige foto's. 14 vind ik echt grappig :+ :D
Wat heeft hij een kort pittig kapsel eigenlijk, staat hem wel goed hoor daar niet van :)


Bedankt! Die vind ik ook heel leuk. Hij doet het altijd, grappig dat het op beeld staat. :+

Ik heb hem vorig jaar helemaal gekortwiekt. :') Hij had / heeft flinke zomereczeem en zijn hele manen waren kapot en afgeschuurd. Het was niet meer te verzorgen en het groeide lelijk en dun terug. Daarom heb ik alles (ook zijn voor pluk :D ) afgeknipt.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 15:18 



 
Profiel   

Joep! Hij is leuk zo als hij is :D
Je hebt prachtig werk met hem verricht, daar mag je zeker trots op zijn! En als je een arabieren hart hebt veroverd, dan zijn ze honds trouw en een maatje voor het leven :D

Btw: vos arabieren zijn toch de leukste O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 16:01 



 
Profiel   

Echt mooie foto's, jullie band spat er van af! <3
En in uitgelicht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 18:01 



 
Profiel   

Wat zijn jullie heerlijk aan het spelen! Ik ben benieuwd wat komend jaar jullie brengt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-04-19 18:05 



 
Profiel   

Wat een leuke reacties allemaal <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 06:02 



 
Profiel   

Ik heb het topic naar VD-ITP verplaatst omdat het daar thuishoort.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 19:49 



 
Profiel   

Dit is toch geen vrijheidsdressuur maar grondwerk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-04-19 21:19 



 
Profiel   

Dat is zeker weten geen vrijheidsdressuur. :D Jammer dat het wel daaronder valt, want het is iets heel anders. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-19 06:23 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar Training van de grond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-19 19:00 



 
Profiel   

Super!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-04-19 19:42 



 
Profiel   

Bedankt! :o
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-04-19 11:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 24 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen