Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Haflinger X trekpaard

 
Profiel   

Ik spit nu al een tijd internet af naar de kruising trekpaard X haflinger. Dit omdat ik er zelf een heb gekocht, ze is inmiddels bijna een jaar. Meer mensen met deze kruising? Ze komt uit een natuurgebied in Zeeland waar trekpaarden en haflingers door elkaar heen lopen, komt van de paardenmarkt in Hedel en via via weer bij mij :) . Ben erg benieuwd!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-19 22:03 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-19 22:04 



 
Profiel   

Wat een leuk ding!

Op de manege waar ik rij staat ook zo’n kruising. Is formaat haflinger met kleur trekpaard geworden. Hier een link naar een foto van haar: https://www.hippischcentrumgroesbeek.nl ... /32-tjekka

Mocht je meer foto’s willen dan kan ik die wel voor je opzoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-19 22:14 



 
Profiel   

xIrlijn schreef
Wat een leuk ding!

Op de manege waar ik rij staat ook zo’n kruising. Is formaat haflinger met kleur trekpaard geworden. Hier een link naar een foto van haar: https://www.hippischcentrumgroesbeek.nl ... /32-tjekka

Mocht je meer foto’s willen dan kan ik die wel voor je opzoeken.


Super leuk! Als je meer foto’s hebt graag :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-04-19 22:30 



 
Profiel   

wauw wat een leuke kruising! ik ben erg benieuwd hoe ze wordt kwa uiterlijk en karakter als ze volwassen is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-19 09:51 



 
Profiel   

Wat een gave kruising, ik ben benieuwd hoe ze uit gaat groeien TS! Die uit het linkje van de manege is ook heel erg gaaf zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-19 08:50 



 
Profiel   

Ja ik had er een en heb hier uit het digitale tijdperk geen foto's van!
Meestal zijn het goede paarden sterk letterlijk en figuurlijk en vooral erg lief met een goed karakter!
De mijne had haflinger kleur maar zwarte manen en later werd hij stekelharig en zijn manen werden grijs.
Ik heb als jong meisje daar in de buurt gewoond van dat natuurgebied, echt het zijn leuke paarden die je ook vaak bij het ringrijden terug ziet als "dames" paard ivm iets minder groot paard maar wel de traditionele "trekpaard looks" hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-19 09:16 



 
Profiel   

[RPA] [FOTO] Trekpaard kruisingen!

Dit al gespot?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-04-19 09:19 



 
Profiel   

kwita schreef
Ja ik had er een en heb hier uit het digitale tijdperk geen foto's van!
Meestal zijn het goede paarden sterk letterlijk en figuurlijk en vooral erg lief met een goed karakter!
De mijne had haflinger kleur maar zwarte manen en later werd hij stekelharig en zijn manen werden grijs.
Ik heb als jong meisje daar in de buurt gewoond van dat natuurgebied, echt het zijn leuke paarden die je ook vaak bij het ringrijden terug ziet als "dames" paard ivm iets minder groot paard maar wel de traditionele "trekpaard looks" hebben.
oeeh jammer dat je geen foto's hebt zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-19 20:11 



 
Profiel   

MirandaFuego schreef


Jepp en al een tijdje terug doorgespit. Had toch gehoopt iets meer te kunnen vinden :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-04-19 20:12 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen