Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 32 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Welke zadelmaker regio Nijkerk?

 
Profiel   

Hoihoi!

Ik zie door de bomen het bos niet meer.. ik ben op zoek naar een goede en deskundige zadelmaker, die aan huis komt met verschillende type zadels.

Ik ben bekend met Country Mill, Kraay en John Kool.

Is er iemand die de ‘gouden tip’ heeft voor een goede zadelmaker. (Ik weet het zoveel mensen zoveel wensen) maar ben heel benieuwd naar jullie ervaring.

Alvast bedankt!


Laatst bijgewerkt door Zwennie op 14-04-19 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 18:05 



 
Profiel   

Willem van Wijk, zo te horen komt die uit jouw omgeving aan de zadelmakers die je noemt.

Edit: (Zie nu pas de omgeving in je titel staan :') Uit je omgeving dus)


Laatst bijgewerkt door Pistasche op 14-04-19 18:55, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 18:31 



 
Profiel   

Jeroen Pieterse van de zadelmeester ben ik tevreden over :) heeft alleen geloof ik niet veel tweedehands, maar ik weet niet of dat inmiddels veranderd is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 18:43 



 
Profiel   

Ik zweer bij country mill. Meerdere malen de fout gemaakt om een aanpassing door een ander te laten doen (en zeker niet de minste zadelmakers!) en dat is nooit ten goede gekomen van het zadel. Voor mij komt er niemand anders meer aan de zadels dan CM.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 18:43 



 
Profiel   

Mariska van Oest van Zadelhulp.
Superfijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 18:47 



 
Profiel   

Willem van Wijk hoor je ook verschillende verhalen over.

De zadelmeester ken ik verder niet zal eens op de site kijken. Dank!

@saaams mag ik vragen welke zadelmaker dit is? Uiteraard via PB :)


Laatst bijgewerkt door Zwennie op 14-04-19 19:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 18:50 



 
Profiel   

Anouk van Wellsaddle

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 19:03 



 
Profiel   

Ik was niet tevreden met de heer van wijk. Beweringen dat omdat titus na zijn aanpassing relaxed stond met het zadel op zijn rug dat het daarom wel goed lag. Titus was altijd relaxed als er iets op zijn rug lag zolang het niet aan gesnoerd was :').


Wilde eigenlijk ook dat ik toch het zadel van Menno gebruikte want het fryso zadel wat ik gebruikte was veel te wijd volgends hem ( viel wel redelijk mee) . Terwijl ik meerdere malen had aangegeven dat menno zijn zadel veel en veeeel te krap was voor titus.
Maar dat ging er niet in bij dhr van wijk. Uiteindelijk omdat ik er op stond toch maar een prolite pad onder het fryso zadel. Zodat ik rustig kon blijven rijden en als Titus zou uitzwaren in de loop van de tijd ik gewoon die inlages er uit kon halen.


Maar die opmerking dat ik maar met een te krap zadel moest gaan rijden zorgde er voor ik direct het vertrouwen kwijt was in die man.

Ik heb er een nieuwe singel stoot aan laten zetten omdat ik een nieuwe nodig had. Het zag er uit als of een klein kind het er op had gezet. Jammer genoeg is het zadel weer terug bij de persoon waarvan ik het geleend had en titus is verkocht. Maar nee. Willem is geen aanrader in mijn opinie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 19:04 



 
Profiel   

het gooiszadel huis, ali yalcin is daar de zadel maker , voordeel hij maakt en verkoopt de zadels zelf, kijkt goed naar paard en eigenaar en wat ze willen .

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 19:09 



 
Profiel   

@absolem bedankt voor je uitgebreide ervaring.

Willem van Wijk heb ik contact mee gehad,hij gaf aan bij jonge paarden niet te kijken hoe het zadel onder de man ligt, maar alleen passend te maken vanaf de grond. Een reden voor mij om verder te zoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 19:10 



 
Profiel   

Ik ben erg tevreden met Dionne Kraaij. Ze heeft t overgenomen van haar vader. Misschien dat je alleen bekend bent met haar vader?

Mariska van Oest, die hierboven genoemd werd ook goede ervaringen mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 19:15 



 
Profiel   

Absoluut ninon Schutte. Hier slechte ervaring met country Mill, zowel bij ons als iemand anders die ik ken. Mijn paard kreeg bulltjes bij het zadel, ook paard van kennis kreeg bulletjes op die plek. Toen een ander zadel ( ninon) en de bulletjes verdwenen daarna gelijk ( bulletjes zaten er al langer als jaar). Volgens country Mill lag het zadel perfect. Door meerdere mensen later bevestigd dat het toch niet goed lag. Wij hebben in al die jaren meerdere ervaringen met zadelmakers maar ninon is de enige in mijn ogen die zo kundig is en de tijd neemt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 19:39 



 
Profiel   

Countrymill

Een fijne service, ze nemen echt de voor je en ze hebben een ruime keus. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 19:46 



 
Profiel   

Iemand ervaring met de zadelpasservice van Het Gareel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 19:52 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 20:25 



 
Profiel   

Odetje92 schreef
Anouk van Wellsaddle

Uhm.... ik kom daar net als Heiloo niet wekelijks hoor. :+ Ik heb respect voor mijn collega's. Het zijn allemaal mensen. Mijn beeld staat ook nog steeds niet in de Sint Jan. We maken fouten, maar we streven naar goede oplossingen, allemaal volgens onze eigen inzichten.

Het gaat er om dat je iemand vindt waar je voor je gevoel mee kan samenwerken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 21:04 



 
Profiel   

idefix4 schreef
Odetje92 schreef
Anouk van Wellsaddle

Uhm.... ik kom daar net als Heiloo niet wekelijks hoor. :+ Ik heb respect voor mijn collega's. Het zijn allemaal mensen. Mijn beeld staat ook nog steeds niet in de Sint Jan. We maken fouten, maar we streven naar goede oplossingen, allemaal volgens onze eigen inzichten.

Het gaat er om dat je iemand vindt waar je voor je gevoel mee kan samenwerken.


Sorry Anouk,mijn geografische gevoel laat me weer eens in de steek

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 21:06 



 
Profiel   

Lief dat je aan me denkt. Was laatst nog in Ter Apel... Daar kom ik eigenlijk ook liever niet. 8-) Maar als ze je dan bedanken met hun blijdschap, tsja, dan ga je toch weer met een goed gevoel naar huis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 21:13 



 
Profiel   

Hier ook goede ervaringen met Country Mill☺️

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 21:50 



 
Profiel   

Corrie stoker uit Dronten !

Uit eerste hand ervaring met Willem van wijk en die laat ik niet meer komen. Zei steeds dat zadel goed was.

Corrie laten komen, toch wat aanpassingen in vulling en sindsdien is het top!

Via via wel ervaringen gehoord bij country Mill. Maar ik zou er niet vrolijk van worden.... tenzij je een zak geld heb die je over de balk wil smijten.
En misschien over een paar jaar weer omdat het toch niet zo ideaal bleek te zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 22:04 



 
Profiel   

Country mill scheelt wie je hebt. Hier zeer tevreden over CM.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-19 22:11 



 
Profiel   

Hier ook goede ervaring met Jeroen Pieterse. Heel fijn dat hij echt de tijd voor ons nam en heel breed kijkt naar paard, zadel en ruiter.

Zelfde week ook de osteopaat langs gehad en los van elkaar merkten ze eigenlijk hetzelfde aan mijn paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-19 07:09 



 
Profiel   

Wij zweren bij John Kool. Ooit jaren terug bij ons 1e paard gehad, die kampte met rugproblemen. Door een goed passend zadel wat John heeft aangemeten nog jaren fijn kunnen rijden. Daarna altijd bij hem gebleven, en al 12 jaar tevreden klant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-19 07:14 



 
Profiel   

Ik zou nooit naar John Kool gaan. Hij adviseerde mij eens een foto te sturen van mijn paard. Dan kon hij wel beoordelen of het zadel wat ik op het oog had op mijn paard paste.... _-:(

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-19 11:36 



 
Profiel   

Arno Bosch in Vaassen (horse supplies)?

Hij is vroeger begonnen bij country mill als zadelmaker/passer, maar werkt alweer vele jaren voor zichzelf.
Komt aan huis met zadels.
Hij heeft ons altijd heel goed geholpen!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-19 11:39 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 32 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen