Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Friese hengst Diablo met obstakeltraining

 
Profiel   

Vandaag werd er een obstakeltraining bij Manege Ten Bosch georganiseerd, in samenwerking met Duo-coaching en paardenluisteren. Dit keer besloten om eens mee te doen met mijn bijna 6 jarige Friese ruin met ballen (echt hengst kan je hem niet noemen), Diablo. Alle obstakels heeft hij uiteindelijk genomen. Soms was er een beetje overtuiging in de vorm van eten nodig (liefde gaat uiteindelijk via de maag) :Y)

Er was ook een fotograaf aanwezig en ik wil graag deze foto's met jullie delen :)

We begonnen met het blauwe zeil:Was niet echt een groot probleem :)

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Daarna over een brug: Niet moeilijk, hij kwam net van de trailer af :P

[ img ]

De waterbak: dat ging de eerste 2 keer wel redelijk, daarna had hij geen zin meer in natte voeten.. Hier heb ik hem dus met een beetje voer weten te overtuigen dat het echt niet erg is om natte voeten te halen.. Een goede oefening trouwens om "de berggeit" aan te leren :j

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En de laatste foto: KOEKOEK... Er waren 3 verschillende bogen: deze, met rood/witte slierten en met gekleurde windvangers? Die waren toch wel heel spannend en daar moest je heel hard doorheen stuiven, tenzij je werd "tegengehouden" met een brokje, want dan was het ineens niet meer eng -O-

[ img ]


Verder hebben we nog kennis gemaakt met een heuse eenhoorn, helaas voor hem geen merrie, een paraplu, een hek, de bladblazer: lekkere wind door zijn vlechten, de plasticflesjesbak en autobanden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-19 22:04 



 
Profiel   

Leuk! Ziet er relaxt uit whaha :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-04-19 22:19 



 
Profiel   

Ziet er leuk uit, hij is niet bang zeg!
... die eenhoorn ziet er wel eng uit trouwens ....

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-19 15:54 



 
Profiel   

Gaaf, zoiets wil ik ook nog eens doen! Hij ziet er inderdaad erg relaxt uit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-19 15:57 



 
Profiel   

Bedankt voor jullie reacties :) Hij was in het begin wel gespannen en kon moeilijk stilstaan, maar naar mate we meer bezig gingen, werd hij ook relaxter en was het allemaal prima :) Aan het eind was hij wel moe :P
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-04-19 20:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen