Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 35 van de 38 [ 926 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Noorse boskat eigenaren?

 
Profiel   

Zeker! Ben ik ook alleen maar blij mee. :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 12:38 



 
Profiel   

Zal me ook weer eens melden. Zie topic af en toe voorbij komen met allemaal Noortjes.
Mijn kattenbestand is wel veranderd. Er is er weer eentje weggevallen door nierproblemen. Seleentje is er helaas niet meer.
Nieuwe aanwinst is Piep. Ze heet eigenlijk Idhuna maar ze kan niet miauwen maar piept een soort van. Dus Piep!
Ze is een herplaatser en komt bij een goede fokker vandaan. Ze zat bij een stel waarvan de man zelfmoord heeft gepleegd en de vrouw met 9 katten bleef zitten. Was niet haar hobby dus ze is via de fokker herplaatst. Ze was bijna 1 jaar toen ze bij me kwam.
[ img ]

Ik heb nog nooit zo'n rare kat gehad als Piep. Ze gaat niet gracieus zitten maar ploft overal neer. Op schoot plof, op de bank plof, op bed plof, op de vloer plof, etc. Plof!
Dat geeft nog wel eens rare taferelen! :+
Ze gaat ook op een aparte manier naar een etensbakje op de (tafelmodel) koelkast. Via de trap naar boven, dan op een kastje en dan naar beneden op de koelkast. Terwijl als ze klaar is met eten ze 'gewoon' vd koelkast springt. Schiet mij maar lek! De heenweg gaat altijd trap kastje koelkast en de terugweg gewoon eraf. Malle kat. Ze snapt echt niet dat het een stuk vlugger kan want nu na twee jaar doet ze het nog..

Ze slaapt ook altijd met dr voorpoten languit voor zich uit.

[ img ]

Ze is wel lief en aanhankelijk maar ze heeft ze niet allemaal op een rijtje :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 22:44 



 
Profiel   

Ohhh ik vind Piep wel heel erg leuk. :D

En wat verdrietig van je andere kat. Hoe oud was ze geworden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-19 07:09 



 

Piep is gewoon net als ik, een andere route terug als heen nemen :))

Ska kon ook altijd zo gek liggen. Mal beest :D ooit komt er bij ons ook weer een (x)noor. Ska was echt zo'n heerlijk beest. :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-19 09:13 



 
Profiel   

@Kashmino, toi, toi, toi vandaag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-19 09:38 



 
Profiel   

Hier ook van die katten die er altijd ontzettend raar bij liggen. Zeker Kisse, die kan zich volgens mij echt 360 graden draaien :')

Met Kylian is het helaas een stuk gecompliceerder geworden... Hij is al vanaf 15 uur onder het mes, want er loopt een hoofdader dwars door de grote tumor. Hierdoor geven ze hem een nog kleinere kans dan voorheen :\ Ook hebben ze nog meerdere andere kleine tumoren gevonden, die allemaal nog weggesneden worden nu hij toch onder narcose ligt. God, ik hoop zo ontzettend dat hij morgenochtend haalt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-19 17:06 



 
Profiel   

Ik ben heel hard voor je aan het duimen Kashmino.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-19 18:26 



 
Profiel   

Ik ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-05-19 18:51 



 
Profiel   

Hij leeft nog! En lelijk dat ie is op dit moment, want ze hebben bijna zijn gehele buik, zij en rug moeten scheren. :') Uiteindelijk bleek eigenlijk zijn gehele buikholte gevuld met veel tumoren en rare lymfeklieren (beginnende tumoren) te zitten, dus alles is voor nu weg gehaald. Grote kans dat het natuurlijk terug komt, maar wanneer weten we niet. Hopelijk duurt dat nog een tijdje!

Meneer met zijn hondenjasje (goede kant, andere kant is helemaal kaal) :D
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-19 15:43 



 
Profiel   

Oh wat fijn dat het gelukt is.
Hopenlijk blijft het inderdaad lang weg nu. Want ik begrijp dat ze niet alles hebben kunnen weghalen?

Hij kijkt erbij dat hij het in iedergeval geen mooi jasje vind :')

Geweldige kop heeft hij zeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-19 15:48 



 
Profiel   

Ze hebben hun best gedaan om alles weg te halen, maar uit het biopt van vorige week was al gebleken dat het allemaal hardstikke kwaadaardig is. Grote kans dus dat er wel ergens wat is blijven zitten wat weer uit kan groeien tot een tumor.

Het jasje is inderdaad niet zijn favoriet :') Elke keer als hij wil likken aan zijn pootjes of als hij het op een ander moment ziet kijkt hij dan ook echt heel boos. En hij heeft wel een expressieve kop inderdaad! Makkelijk om te zien wat hij denkt, zelfs nu hij nog een beetje suf is

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-19 15:54 



 
Profiel   

Wat fijn dat hij er nog is. Vervelende is dat het waarschijnlijk wel terugkomt als niet alles is weggehaald. Hopelijk duurt dat nog heeeeel lang!
Dat jasje is wel róód!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-19 18:21 



 
Profiel   

Fijn dat hij er doorheen is gekomen en nu weer lekker thuis is, Kashmino. Maar wel een behoorlijke ingreep zo te horen. Ik hoop dat hij voorspoedig hersteld en de tumoren heel lang wegblijven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-05-19 19:00 



 
Profiel   

Floris
[ img ]
Sunna
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-19 20:19 



 
Profiel   

Sorry, fotospam

Fokker was gisteren een avondje weg. Wij hebben toen op de kittens gepast. Ze zijn zo speels en nieuwsgierig <3

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-19 07:51 



 
Profiel   

Smelt! Wat een mopjes!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-19 09:10 



 
Profiel   

Ah wat een schatjes! De tijd zal wel heel langzaam gaan voor je nu! Want hoe oud zijn ze?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-19 20:28 



 
Profiel   

Ze zijn bijna 6 weken.

Ja de tijd kruipt om zo ongeveer :D

Vandaag nog even bij ze geweest. Floris kroop spelend bij Wieger op schoot om direct in slaap te vallen. Zo schattig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-19 22:21 



 
Profiel   

Kashmino, hoe is het met je kat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 15:17 



 
Profiel   

Het gaat helaas nog niet zo goed als gehoopt. De grote wond op zijn zij ziet er goed uit, maar die in zijn lies zit wat te etteren. Ook eet hij eigenlijk nauwelijks meer, wat ervoor heeft gezorgd dat hij nu nog maar 5,3 kg weegt. Er is natuurlijk ook flink wat tumor weefsel weggehaald, ongeveer 250 gram, en dat geeft wel een klap aan een lichaam. Dinsdag moeten we weer naar de dierenarts voor verdere controle, hopelijk ziet de wond in zijn lies er dan rustiger uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 16:54 



 
Profiel   

Agut wat sneu. Misschien heeft hij antibiotica nodig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 17:14 



 
Profiel   

Hij heeft inderdaad nog een extra kuur (andere) antibiotica gekregen, samen met extra pijnstillers en ontstekingsremmers. Dat had hij hiervoor ook, maar ondanks dat is het toch gaan etteren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 18:11 



 
Profiel   

Hè wat balen... :( Beterschap, ik hoop dat er snel een omslag komt voor jullie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 18:56 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Moet je nou kijken wat een pluisjes het toch zijn. <3

Bijna op de helft met wachten :=

Edit...nog 1tje van Sunna
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-19 07:22 



 
Profiel   

Ze zijn echt prachtig!

Kashmino, sterkte!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-19 08:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 35 van de 38 [ 926 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen