Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 42 van de 73 [ 1822 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 73  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

VOLG: The Miracle Pony named Lotje

 
Profiel   

:(:) wat zullen jullie geschrokken zijn. Kan gebeuren, even een minder gecoördineerde stap.

Beterschap met Lotje, knuf!!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-19 02:16 



 
Profiel   

Oef, dat is schrikken! Hoe gaat het nu met Lotje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-19 06:26 



 
Profiel   

Oooh jee, wat schrikken zeg! Gelukkig lijkt het toch mee te vallen. Ik denk dat dit ieder paard wel eens overkomt. Het gebeurt vaak bij paarden met artrose of paarden die erg op de voorhand vallen. De achterhand trainen lijkt vaak te helpen en is goed te doen met lichte oefeningen. Er zijn ook oefeningen die ze meer bewustzijn van de benen laten creëren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-19 08:54 



 
Profiel   

Riel schreef
-O- Oei, dikke knuffel voor Lotje! En ook voor jullie natuurlijk! Wat moet het schrikken zijn zeg! :(:)

Fijn dat Lotje nog altijd haar vrolijke zelve is op de wei! Ik duim voor en snel herstel!

Dankjewel, het was wel schrikken en voel me heel schuldig terwijl het eigenlijk nergens voor nodig is...

jobamara schreef
:(:) wat zullen jullie geschrokken zijn. Kan gebeuren, even een minder gecoördineerde stap.

Beterschap met Lotje, knuf!!

Dankjewel! Ik weet dat het kan gebeuren, maar toch voel ik me schuldig omdat ik er op zat. Ik denk steeds dat ze anders misschien niet zo erg zou vallen als ik er gewoon naast had gelopen. Maar ik weet ook wel dat het onzin is want het is gewoon een stom ongelukje en het is niet zo dat ik te groot of te zwaar ben. Maar voorlopig ga ik er niet meer op. Ernaast vind ik toch leuker :o .

Coconut schreef
Oef, dat is schrikken! Hoe gaat het nu met Lotje?

Ik ben vanmorgen even bij Lotje geweest. Ze doet het heel goed! Ze is niet stijf en volgens stalgenoten heeft ze in de wei veel gedraafd en een gallopje gedaan. *\o/*

De wondjes zien er ook goed uit. Ze zijn al dicht dus ik heb besloten er vanaf te blijven.

Links voor:

Rechts voor:


Macs schreef
Oooh jee, wat schrikken zeg! Gelukkig lijkt het toch mee te vallen. Ik denk dat dit ieder paard wel eens overkomt. Het gebeurt vaak bij paarden met artrose of paarden die erg op de voorhand vallen. De achterhand trainen lijkt vaak te helpen en is goed te doen met lichte oefeningen. Er zijn ook oefeningen die ze meer bewustzijn van de benen laten creëren.

Weet je toevallig welke oefeningen? Ik weet niet hoeveel het zou helpen aangezien ik er enkel in het weekend ben en na de zomer niet meer elk weekend kan gaan...

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-19 12:03 



 
Profiel   

Heuvels op en afgaan en door het water stappen zijn goede oefeningen.

Rot, maar kan gebeuren en het ziet er heel oppervlakkig uit. Komt vast weer goed met de dame :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-19 18:03 



 
Profiel   

Percy schreef
Heuvels op en afgaan en door het water stappen zijn goede oefeningen.

Rot, maar kan gebeuren en het ziet er heel oppervlakkig uit. Komt vast weer goed met de dame :(:)

Dat zal helaas moeilijk gaan, waar Lotje staat is alles platter dan plat en we hebben nergens een plas om doorheen te gaan helaas. :')
Toch bedankt voor de tips! :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-19 18:05 



 
Profiel   

Oh..wat een schrik!!
Maar ben heel blij dat ik je update nu pas lees, en dus direct kon lezen dat ze vandaag eigenlijk gewoon goed liep. Heel fijn!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-05-19 21:19 



 
Profiel   

Alles gaat goed met Lotje. Ze lijkt nergens last van te hebben en haar wondjes genezen goed *\o/*

Vrijdag na het hardlopen even langs geweest om te knuffelen <3
[ img ]

En zondag nog even in het zonnetje gepoetst :D
[ img ]

Helaas beginnen volgende week de examens alweer voor 5 weken lang. Daarna gaan mijn vriend en ik verhuizen naar ons nieuw appartement in Gent en een paar dagen daarna vertrek ik voor 4.5wk naar Canada voor een stage :wow: Druk druk druk! Maar Lotje zal goed verzorgd worden hoor! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-19 11:15 



 
Profiel   

Ze ziet er super goed uit zeg en fijn dat ze verder geen last heeft!
Succes met je examens, verhuizen en stage! Wel gaaf zeg, stage in Canada (jaloerssss). :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-19 11:58 



 
Profiel   

Heerlijke foto's weer, ze ziet er echt top uit!!
Wat gaaf die stage, maar nu eerst heel veel suc6 met de laatste examens in Antwerpen, je kan het!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-19 12:28 



 
Profiel   

*\o/* Wat een harde en sterke tante is het toch! Super om te horen dat het goed gaat met haar! *\o/*

Heel veel succes met je examens! Geniet er van! Het is heerlijk om veel kennis op te doen! :D *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-19 13:39 



 
Profiel   

Sorry, ik had nog niet gereageerd maar ik blijf trouw volgen hoor !! :j Wat leuk dat ze aan de beterhand is, ik was toch effe verschoten :oo


Wat een leuke foto's weer, en jij straalt altijd zó op de foto's, heerlijk om te zien en zo oprecht <3.

Ik wens jou ontzettend veel succes met je examens en enorm veel plezier en vooral veel ervaringen rijker in Canada!!!! +:)+

:wave:

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-19 14:08 



 
Profiel   

Leuke foto's weer. Drukke, maar leuke periode voor jou! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-19 16:04 



 
Profiel   

ScarOfWars schreef
Ze ziet er super goed uit zeg en fijn dat ze verder geen last heeft!
Succes met je examens, verhuizen en stage! Wel gaaf zeg, stage in Canada (jaloerssss). :D

Dankjewel! :D Ik heb er ook echt heel veel zin in! *\o/*

jobamara schreef
Heerlijke foto's weer, ze ziet er echt top uit!!
Wat gaaf die stage, maar nu eerst heel veel suc6 met de laatste examens in Antwerpen, je kan het!!

Dankjewel! :D

Riel schreef
*\o/* Wat een harde en sterke tante is het toch! Super om te horen dat het goed gaat met haar! *\o/*

Heel veel succes met je examens! Geniet er van! Het is heerlijk om veel kennis op te doen! :D *\%/*

Dankjewel! Dat is ook eigenlijk een van de redenen waarom ik tussen de bachelor en master een stage wil doen. Ik hoop daarmee meer zelfvertrouwen te krijgen in wat ik weet ipv te denken dat ik na 3 jaar niks weet. :o

Omany schreef
Sorry, ik had nog niet gereageerd maar ik blijf trouw volgen hoor !! :j Wat leuk dat ze aan de beterhand is, ik was toch effe verschoten :oo


Wat een leuke foto's weer, en jij straalt altijd zó op de foto's, heerlijk om te zien en zo oprecht <3.

Ik wens jou ontzettend veel succes met je examens en enorm veel plezier en vooral veel ervaringen rijker in Canada!!!! +:)+

:wave:

Heel erg bedankt! Je geeft altijd zulke lieve complimentjes <3

Coconut schreef
Leuke foto's weer. Drukke, maar leuke periode voor jou! :)

Dat is het zeker! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 12:37 



 
Profiel   

Inmiddels heb ik mijn eerste examen gehad en gehaald! *\o/*

We zijn meteen na het examen naar NL gereden en we blijven een aantal dagen, wat betekent dat ik de komende dagen lekker naar stal kan gaan.

Lotje staat tegenwoordig in een andere wei met een ander maatje. Vorige keer dat Lotje op deze stal stond, stonden alle paarden samen, ook met deze ruin. Dat ging altijd goed en aangezien de ruin alleen kwam te staan doordat zijn weide maatje apart moest met haar veulen, hebben we besloten Lotje maar bij hem te zetten.

Ze was volgens mij blij om ons te zien. Mijn vriend en ik hebben haar volop verwend en gepoetst. Zien jullie het verschil? :')
[ img ]

Omdat Lotje de hele dag een masker draagt tegen de vliegen en vooral tegen de zon, vindt ze het heerlijk om haar hoofd gepoetst te hebben met de zachtste borstel die er bestaat _/-\o_.
Mijn vriend had de eer om het te doen en je ziet meteen hoe lief die twee samen zijn <3, ze sliep in zijn armen :o .
[ img ]

Knappe pony <3
[ img ]

Met haar wondjes gaat het goed. Nu zijn er nog twee grote korsten die er moeilijk af gaan doordat de haren eronder tegen geplakt zitten. Ik laat ze voor wat het is, de natuur lost het wel op denk ik dan. :j

Verder zoek ik advies voor mijn dilemma. Ik merkte een tijdje geleden dat Lotje toch wel dik werd en heb gevraagd of haar brokken verminderd konden worden. Ze krijgt nu een kwart schep basisbrok in de ochtend en een kwart in de avond (met supplementen). Ik zat te denken om te wisselen van basis naar een vitamine brok, die minder suikers heeft, maar voldoende vitaminen. Ik heb een apart topic ervoor geopend en ik denk dat de Subli Mineralenbikkels het beste zijn. Wat denken jullie? Is het nodig of vinden jullie haar zo goed eruit zien. Ik heb haar sowieso liever iets dikker dan te dun op deze leeftijd, maar te dik maar ook niet natuurlijk.

Ik vind het echt lastig. Ze zit zo goed in haar vel! Ze glanst ontzettend. :j
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 12:50 



 
Profiel   

Ik denk dat dat sowieso wel goed is om te doen zodat ze op die leeftijd ook nog voldoende vitaminen en mineralen binnen krijgt en daar hoef je vaak ook niet zo heel veel van te geven. Maar ik vraag me af of het minderen van het brok echt zoveel verschil gaat maken dat ze dunner zal worden. Ik denk dat je dan meer moet denken aan wat meer bewegen maar snap dat dat in jouw situatie lastig is.

Ik vind haar overigens niet veel te dik. Ze ziet er goed uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 13:11 



 
Profiel   

FennaK schreef
Ik denk dat dat sowieso wel goed is om te doen zodat ze op die leeftijd ook nog voldoende vitaminen en mineralen binnen krijgt en daar hoef je vaak ook niet zo heel veel van te geven. Maar ik vraag me af of het minderen van het brok echt zoveel verschil gaat maken dat ze dunner zal worden. Ik denk dat je dan meer moet denken aan wat meer bewegen maar snap dat dat in jouw situatie lastig is.

Ik vind haar overigens niet veel te dik. Ze ziet er goed uit!


Beweging gaat inderdaad lastig zijn. Maar ze wordt al veel gestimuleerd in de wei om te lopen. Ik vraag me ook af of het verschil zou maken. De suikergehalte is vrijwel gelijk, maar je geeft inderdaad minder dan de basisbrok.

Maar voor jou oogt ze dus niet te dik? Daar ben ik blij mee. Ik denk dat het ook wel iets minder is geworden sinds een aantal weken terug toen ze voor het eerst op de wei mochten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 16:03 



 
Profiel   

*\o/* proficiat met het 1e examen, top!! Kunnen jullie hier ook is komen poetsen _O- en wat een heerlijke foto met je vriend, lekker ontspannen.
Ik vind haar er super uitzien en ben zelf nooit zo van het veranderen vansoort voer als ze het goed doen. Zou zelf idd ook gewoon wat minder geven, Heb de bikkels zelf wel even gehad om als beloning te geven.
Haar manenkam voelt wel normaal, niet dik zeg maar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 20:47 



 
Profiel   

jobamara schreef
*\o/* proficiat met het 1e examen, top!! Kunnen jullie hier ook is komen poetsen _O- en wat een heerlijke foto met je vriend, lekker ontspannen.
Ik vind haar er super uitzien en ben zelf nooit zo van het veranderen vansoort voer als ze het goed doen. Zou zelf idd ook gewoon wat minder geven, Heb de bikkels zelf wel even gehad om als beloning te geven.
Haar manenkam voelt wel normaal, niet dik zeg maar?

Dankjewel! :D straks wonen we niet ver van elkaar, dus poetsservice kan zeker! :')
Het veranderen van voer doe ik ook liever niet. Haar manen kam voelt gewoon normaal. Op zich is ze overal slank, maar haar buik is gewoon dik. Het verschilt ook per perspectief, want vorige keer dat ik er was en een video maakte, zag het er zo uit (screenshot) :=
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 21:01 



 
Profiel   

Zolang ze niet op de bekende plaatsen vet op slaat zou ik me niet teveel zorgen maken. Enne dichterbij Antwerpen is dichterbij dan Gent hoor! :)
Op oudere leeftijd kan de buik wat voller zijn, ook bij mensen _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 21:32 



 
Profiel   

Late reactie hier, maar wát een lieve poetsfoto’s!!
En gefeliciteerd met halen van je examen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-19 05:16 



 
Profiel   

Dankjewel!

Weer even wat leuke foto's van de dame die slaperig genoot van haar poetsbeurt :o

[ img ]
Slaapkopje <3
[ img ]
Of toch niet? :D
[ img ]
:Z
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-19 14:39 



 
Profiel   

_O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-19 18:38 



 
Profiel   

Och heerlijk, dommelen in het zonnetje tijdens een poetsbeurt. <3 Je word al slaperig als je er naar kijkt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-19 18:52 



 
Profiel   

Heerlijke foto's! Lotje geniet zichtbaar van haar poetsbeurtje! Knap dier!

Waar wil je graag een stage toen tussen je bachelor/master? Is het verboden aan de opleiding of doe je het vrijwillig? Klinkt interessant!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-19 21:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 42 van de 73 [ 1822 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 73  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen