Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Brok hond zonder kruiden/ fruit

 

Ik ben voor onze hond op zoek naar een finne brok om als wat aanvulling ( en handiger op vakantie/ dagjes weg) te geven naast zijn kvv maaltijd.

Er mag wat graan inzitten: rijst, evt wat mais.
Geen tarwe!
Ik heb geen behoefte aan al die voeren met ladingen fruit en kruiden erin: altijd kruiden voeren is niet geschikt voor dieren, als ik kruiden fruit en groente wil voeren geef ik dat graag zelf los bij.

Helaas vind ik maar weinig opties, althans,er moet wel iets waardevols aan vlees inzitten graag lam of zalm.

Wat voeren jullie?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-19 22:56 



 
Profiel   

ik voer aan aan mijn hond dog lovers gold. normaal gesproken de original maar omdat ik nu veel sport loop met mijn hond op de high energy zodat die wat meer bij te zetten heeft

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-19 23:01 



 

Die krijgt hij nu al. De geperste vorm. En daar zit vanalles aan fruit en kruiden in..

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-19 23:08 



 
Profiel   

Ik denk dat je daar niet vanaf gaat komen tenzij je voor gewoon zoiets uit de supermarkt/petsplace voer gaat. Maar dan zal er vaak tarwe in zitten
Misschien is carocroc nog een optie

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-19 23:11 



 
Profiel   

Wij voeren een voersoort van acana.
Wel ook groente en fruit erin.
Geen kruiden.
Geen granen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-19 23:20 



 
Profiel   

Yesss die zijn er. De brokken van Power of nature. Oa country nuggets chicken, duck etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-19 23:41 



 
Profiel   

Wij geven de brokken van sams field. Er zit zie ik wel wát gedroogde appel in.. maar dat is dan ook alles.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-19 00:53 



 
Profiel   

In Barca zit in ieder geval geen tarwe, ik kan niks over fruit en kruiden vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-19 01:48 



 
Profiel   

ik geef wolf of the wilderness. Er zit ook wat fruit in, maar als je het optelt kom je alsnog op minder dan 1-2 % uit.
https://www.zooplus.nl/shop/honden/hond ... ult/480071

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-19 14:35 



 

En kruiden.... ik ben echt voorstander van kruiden.
Maar dan periodiek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-19 18:34 



 
Profiel   

Darf heeft nu ook brok. https://darf.nl/product/vol-20-kg/ Krijgen ze hier wel eens naast vers.

– 60%: Kippennekken, rundvlees, lamsvlees, geitenvlees, kippenvlees, runderhart, runderlong, runderpens, runderlever.
– 15% gedroogde wortel
– 14% gedroogde appel
– 5% gierst,
– 2% krill
– 2% kokosolie
– 1% brandnetel

Natuurlijk vitamines en mineralen preparaat: 0.5%, vocht 0,5%

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-19 18:35 



 
Profiel   

Anoniem schreef
En kruiden.... ik ben echt voorstander van kruiden.
Maar dan periodiek.

Er zit 0.2 % kruiden in. Ik vraag me af of dzt daadwerkelijk ietd doet, of dat ze het er meer voor de schijn instoppen.
Op 500 gram brok zit er dan 1 gram kruiden in...

Citaat
Ingrediënten:
vers kipvlees (41 %), stukjes aardappel (gedroogd), Gevogelte-eiwt (12 %, deels gedroogd en gehydrolyseerd), lamseiwit (8 %, gedroogd), bietenpulp (ontsuikerd), lijnzaad, gevogeltevet, biergist (gedroogd), ei (gedroogd), natriumchloride, bosvruchten (0,3%, gedroogd: cranberries, aalbessen, frambozen, vlierbessen), kruiden (0,2%, gedroogd: bijvoet, St. Janskruid, brandnetelbladeren, kamille, duizendblad, klein hoefblad, paardenbloemwortel) gistextract (gedroogd, 0,2% beta-glucanen en mannan-oligosachariden), appel (gedroogd), chicorée-inuline (0,1 %), zalmolie, zonnebloemolie.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-19 20:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen