Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Noorse Ayla stapt, draaft en galoppeert als paard

 
Profiel   

rtlnieuws.nl
Overige


De Noorse Ayla Kirstine is opgepikt door sociale media vanwege een wel heel bijzondere gave: ze kan in stap, draf en galop lopen als een paard. Daarbij kan ze ook over hekjes en andere obstakels springen, eveneens als een paard.

Is het een...?
Als je haar van ver af aan ziet komen lopen, denk je dat er een dier aan komt lopen. Maar niets is minder waar: het is een Noors meisje dat zichzelf op 4-jarige aanleerde hoe ze als een hond moest lopen. Toen haar interesse een paar jaar later verschoof van honden naar paarden, leerde ze zichzelf dat aan, zegt Ayla Kirstine tegen Insider.

Geweldige ontdekking
Sinds een paar weken plaatst de Noorse filmpjes op haar Instagram-account die al snel duizenden keren werden bekeken. Vanwege de ook negatieve reacties vraagt ze donderdag in een openbare post op Instagram of ze doorgaan moet gaan met het plaatsen van de filmpjes. Na reacties als 'ga alsjeblieft door, het is fantastisch. Hoe doe je dat? Ik moet het proberen als niemand kijkt...' en 'Hoe jij je lichaam beweegt is episch. Ik vind dat je een geweldige ontdekking hebt gedaan', postte Kirstine op vrijdag weer een nieuw filmpje.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 20:12 



 
Profiel   

Ze is iig soepeler dan menig paard _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 20:31 



 
Profiel   

Ik denk alleen maar why? :? _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 20:38 



 
Profiel   

Teveel vrije tijd _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 20:39 



 
Profiel   

:o Owhhh....

Ik dacht dat ik als pennymeisje de enige was die dit deed!

("Als er dan geen paarden in de buurt zijn, word ik zelf maar paard", een penny is ook maar een mens en een mens moet toch wat.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 20:49 



 

Toch wel bijzonder hoe de meest simpele dingen tegenwoordig als "gave" bestempeld worden zodra ze op social media staan... 8)7 Dit deed ik ook als kind, maar daar heb je echt geen bijzonder talent voor nodig, hooguit een rijke fantasie. Stiekem ben ik toch wel blij dat ik er gewoon overheen gegroeid ben. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 20:50 



 

Ik zie ook niets speciaals?
Dat deden wij vroeger ook en het is niet heel moeilijk om aan te leren, je krijgt er alleen vreselijke nekpijn van als je het te lang doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 20:56 



 

xyzutu2 schreef
Ik zie ook niets speciaals?
Dat deden wij vroeger ook en het is niet heel moeilijk om aan te leren, je krijgt er alleen vreselijke nekpijn van als je het te lang doet.

Dat vooral ja. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 20:57 



 
Profiel   

Het doet me meer aan een aapje denken. Zo een die heel boos door het dierentuinverblijf rent om de andere aapjes weg te jagen. Of heb ik nu te veel fantasie? :')
Een 'gave' is trouwens ook wel lekker overdreven

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 20:59 



 
Profiel   

Heel spannend dit nieuws *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 21:10 



 
Profiel   

ninaphilo schreef
Het doet me meer aan een aapje denken. Zo een die heel boos door het dierentuinverblijf rent om de andere aapjes weg te jagen. Of heb ik nu te veel fantasie? :')
Een 'gave' is trouwens ook wel lekker overdreven


Nope, moest ik ook aan denken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 21:11 



 
Profiel   

ninaphilo schreef
Het doet me meer aan een aapje denken. Zo een die heel boos door het dierentuinverblijf rent om de andere aapjes weg te jagen. Of heb ik nu te veel fantasie? :')
Een 'gave' is trouwens ook wel lekker overdreven

Hahahah ik moest heel hard lachen :')
Doet me inderdaad meer aan een aap denken dan aan welk ander dier dan ook

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 21:12 



 
Profiel   

Ik vind het wel knap dat ze zo over die picknicktafel springt. Dat kan ik toch echt niet hoor :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 21:28 



 
Profiel   

Dat lijkt me niet best voor je armen zeg. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 21:30 



 
Profiel   

Ik krijg er spontaan een hernia bij als ik dit zie :') :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 22:07 



 
Profiel   

Moderatoropmerking:
Omdat hierover al en topic aangemaakt is, volgt hier een slotje. Het eerder geplaatse topic is Arethe @ [LN] Noorse paarden vrouw
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-05-19 22:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen