Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 43 van de 60 [ 1499 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 60  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

het Schwarzwalder fuchs kletstopic

 
Profiel   

wat is het leuk om alle fuchsen zo te zien!!!
Met de mijne gaat het super goed let niet op zijn manen :') hij had ze afgeschuurd en had een semi poging gewaagt om ze gelijk af te knippen maar dat was niet zo goed gelukt.
Maar hij is een van de weinige schwarzwalders in de UK nu! echt so excited haha zo veel leuke reacties op hem gehad nu.
[ img ]
Ze noemen ze hier Black Forest horses wat de vertaling is natuurlijk. Zover via facebook te weten gekomen over 4 andere in de UK maar nog niet heel veel meer.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-19 20:13 



 
Profiel   

Hoi, wat een prachtige paarden hebben jullie hier!! Ik zelf ben ook opzoek naar een schwarzwalder maar wat zijn ze lastig te vinden|(. Ik zag enkel nog een paar veulens staan en laat ik dat nou net niet zoeken :').Heeft iemand van jullie misschien een tip voor mij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 21:46 



 
Profiel   

wat voor iets zoek je wel dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 22:13 



 
Profiel   

NenaC schreef
wat voor iets zoek je wel dan?


Een al ingereden paard liefst niet ouder dan 10 jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 22:35 



 
Profiel   

Vraag Jan Wolsink eens in Halle.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-19 06:46 



 
Profiel   

fjordwijk schreef
Vraag Jan Wolsink eens in Halle.


Dankjewel, heb hem net een berichtje gestuurd! Hoe hebben jullie je paard uitgekozen? Ik heb de afgelopen jaren zo ontzettend veel pech gehad met mijn eigen paarden, waarvan ik er eentje onlangs heb moeten laten inslapen. Ik ben dan ook een beetje bang dat ik de verkeerde keuze maak of mijn wensenlijstje zodanig ga aanpassen dat het uiteindelijk niet meer is wat ik wil. Hoe is dit bij jullie gegaan? En zijn jullie bij veel paarden gaan kijken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-19 09:54 



 
Profiel   

Ik ben via eva roemaat bij marja de bruin uitgek9men. Wou in eerste instantie meer info over het ras. Daar aangekomen liet ze ons daxos zien. We waren alle 3 meteen verliefd. Daxos is dan ook heel bijzonder( maar dat zeggen we allemaal hahahah). Daxos is aan 1 oog blind maar desondanks mega veel vertrouwen in mensen. Ik heb een match in heaven. Een super paard.

De onderste foto is de eerste ontmoeting 2 jaar geleden mijn dochter en daxos. En de bovenste foto is afgelopen Pasen met mijn dochter erop.

[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-19 10:27 



 
Profiel   

Fid schreef
Ik ben via eva roemaat bij marja de bruin uitgek9men. Wou in eerste instantie meer info over het ras. Daar aangekomen liet ze ons daxos zien. We waren alle 3 meteen verliefd. Daxos is dan ook heel bijzonder( maar dat zeggen we allemaal hahahah). Daxos is aan 1 oog blind maar desondanks mega veel vertrouwen in mensen. Ik heb een match in heaven. Een super paard.

De onderste foto is de eerste ontmoeting 2 jaar geleden mijn dochter en daxos. En de bovenste foto is afgelopen Pasen met mijn dochter erop.

[ [url=m/Xlgiih.jpg]Afbeelding[/url] ]


[ [url=m/TexZZa.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heb je ook nog andere paarden bekeken of wist je gewoon dit is hem?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-19 10:56 



 
Profiel   

Ik was pas van plan over een jaar of zo een paard te kopen. Maar daxos had ons hart gestolen

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-05-19 11:04 



 
Profiel   

Nog een vraagje. Hebben jullie de paarden gekeurd bij aankoop? Of alleen klinisch/röntgenlogisch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 17:36 



 
Profiel   

KB01 schreef
Nog een vraagje. Hebben jullie de paarden gekeurd bij aankoop? Of alleen klinisch/röntgenlogisch?


Nee.. maar ik heb destijds een veulen gekocht :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 17:41 



 
Profiel   

Ik zou rontgenologisch keuren....ken helaas al 3 gevallen van SF waar het met klinisch keuren goed leek te zijn, maar uit rontgen bleek dat de paarden aan artrose ed leden en niet geschikt meer zouden zijn (in de toekomst of al sneller) door de pijn die dat veroorzaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 17:45 



 
Profiel   

Roos2018 schreef
Ik zou rontgenologisch keuren....ken helaas al 3 gevallen van SF waar het met klinisch keuren goed leek te zijn, maar uit rontgen bleek dat de paarden aan artrose ed leden en niet geschikt meer zouden zijn (in de toekomst of al sneller) door de pijn die dat veroorzaakt.


Hoe oud waren deze ongeveer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 18:56 



 
Profiel   

Niet oud, rond de 5 a 7 en 11 jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 18:57 



 
Profiel   

Roos2018 schreef
Niet oud, rond de 5 a 7 en 11 jaar.


Ja ik ga nu uiteindelijk naar een 2jarige kijken dus ik twijfel waar ik goed aan doe qua keuren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 19:02 



 
Profiel   

Dat begrijp ik, dat is iets wat je zelf moet afwegen. Je kunt de afspraak maken dat jij de kosten betaald als de keuringen goed zijn en de huidige eigenaar als er iets niet aan klopt. 1 van de paarden die ik noemde is inmiddels afgemaakt. Ik kan je verzekeren dat dat heel ingrijpend is en als je zoiets van tevoren weet.... dan maak je denk ik een andere keuze. Hoe gaaf het paard verder ook is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 19:35 



 
Profiel   

Gisteravond had mijn dochter gala. Wat is er dan gaver dan op je eigen paard in de stoet te lopen.
Sirenes toeterende auto’s enz het maakte hem geen drol uit. Al snel had daxos door als de auto voor mij gaat rijden mag ik ook lopen en als die auto stopt moet ik ook stilstaan. Ik had dus meteen geen werk meer.
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-05-19 03:54 



 
Profiel   

Roos2018 schreef
Dat begrijp ik, dat is iets wat je zelf moet afwegen. Je kunt de afspraak maken dat jij de kosten betaald als de keuringen goed zijn en de huidige eigenaar als er iets niet aan klopt. 1 van de paarden die ik noemde is inmiddels afgemaakt. Ik kan je verzekeren dat dat heel ingrijpend is en als je zoiets van tevoren weet.... dan maak je denk ik een andere keuze. Hoe gaaf het paard verder ook is.


Nee daar heb je helemaal gelijk in. Een van mijn paarden bleek ook eigenlijk ook afgekeurd te zijn. Ze heeft bij mij nog lekker als weidepaard mogen blijven. Ik heb nog wat mooie jaren van haar mogen genieten en haar uiteindelijk afgelopen maand voor iets anders helaas moeten laten inslapen. En ja het is idd heel erg oneerlijk en pijnlijk. Dit is ook mijn voornaamste reden om het deze keer goed te doen. Hierdoor ben ik ook een beetje onzeker geworden en ben ik heel blij als jullie tips voor mij hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 12:31 



 
Profiel   

Pillow, hoe gaat het eigenlijk met Faja?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 19:13 



 
Profiel   

KB01 schreef
Roos2018 schreef
Dat begrijp ik, dat is iets wat je zelf moet afwegen. Je kunt de afspraak maken dat jij de kosten betaald als de keuringen goed zijn en de huidige eigenaar als er iets niet aan klopt. 1 van de paarden die ik noemde is inmiddels afgemaakt. Ik kan je verzekeren dat dat heel ingrijpend is en als je zoiets van tevoren weet.... dan maak je denk ik een andere keuze. Hoe gaaf het paard verder ook is.


Nee daar heb je helemaal gelijk in. Een van mijn paarden bleek ook eigenlijk ook afgekeurd te zijn. Ze heeft bij mij nog lekker als weidepaard mogen blijven. Ik heb nog wat mooie jaren van haar mogen genieten en haar uiteindelijk afgelopen maand voor iets anders helaas moeten laten inslapen. En ja het is idd heel erg oneerlijk en pijnlijk. Dit is ook mijn voornaamste reden om het deze keer goed te doen. Hierdoor ben ik ook een beetje onzeker geworden en ben ik heel blij als jullie tips voor mij hebben.


:(:) akelig ja, je paard verliezen. Ben je al bij de 2 jarige wezen kijken inmiddels?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 19:16 



 
Profiel   

Love_Rosie schreef
Pillow, hoe gaat het eigenlijk met Faja?

Prima hoor. Heeft de hele winter niks gedaan en ik ben nu weer een paar weken aan het trainen. Ik hoop haar een dezer dagen voor de wagen te zetten. Maar hier heb ik even hulp bij nodig en dat is op het moment beetje lastig. Morgen ga ik met haar de schapenwei slepen. even zien of iemand wat foto's kan nemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-19 22:12 



 
Profiel   

Citaat
:(:) akelig ja, je paard verliezen. Ben je al bij de 2 jarige wezen kijken inmiddels?


Ik ga morgen kijken *\o/*
Iemand trouwens nog tips waar ik extra op moet letten of naat moet kijken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 12:18 



 
Profiel   

KB01 schreef
Citaat
:(:) akelig ja, je paard verliezen. Ben je al bij de 2 jarige wezen kijken inmiddels?


Ik ga morgen kijken *\o/*
Iemand trouwens nog tips waar ik extra op moet letten of naat moet kijken?


Neem je iemand mee?
Hoeven voelen en kijken, benen voelen op onregelmatigheden, de standaard dingen eigenlijk..

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 14:19 



 
Profiel   

BianCatjee schreef
Neem je iemand mee?
Hoeven voelen en kijken, benen voelen op onregelmatigheden, de standaard dingen eigenlijk..


Ja mijn vriend en beste vriendin gaan met mij mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 15:55 



 
Profiel   

KB01 schreef
BianCatjee schreef
Neem je iemand mee?
Hoeven voelen en kijken, benen voelen op onregelmatigheden, de standaard dingen eigenlijk..


Ja mijn vriend en beste vriendin gaan met mij mee


Top.
Ik zou ook vragen of je even in het paspoort mag kijken (kijken of alles wel klopt en logisch is). Lijkt misschien vreemd maar het zal niet de eerste keer zijn dat er wellicht iets anders is dan gemeld..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-19 15:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 43 van de 60 [ 1499 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 60  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen