Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 73 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat wil jij ooit nog doen?

 

En waarom heb je dat nu nog niet gedaan?

Iedereen heeft wel wat op een bucketlist staan, en soms lijkt het moeilijker dan dat het is! Dus bij deze! Wie weet kunnen we elkaar helpen, inspireren of gewoon leuke gesprekken hebben ;)

Wat mij ontzettend gaaf lijkt is meevliegen in een heli! Nu ben ik niet van plan om mezelf op zee te dumpen in de hoop dat ik door de SARheli wordt gered, en ik ben niet van plan om me zo in de nesten te werken dat de MMTheli vliegt. Dus ik wacht op de dag dat ik genoeg geld heb en een rijbewijs, zodat ik een vlucht kan boeken :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 10:54 



 
Profiel   

Met bultrugwalvissen zwemmen en ik volledig harnas en opgetuigd paard in Nieuw-Zeeland over de velden van Rohan galopperen met muziek van Lord of the Rings op. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 11:04 



 
Profiel   

Leuk topic, ik ben benieuwd :D
Die heli moet wel mogelijk zijn. Staat zelfs op vakantieveilingen, dus ik zou gewoon eens kijken of je mazzel hebt en een goedkope vlucht te pakken krijgt!

Ik wil met de zeilboot op wereldreis. De eerste stap is al genomen, de boot hebben we pas geleden gekocht. Nu nog een paar jaar sparen en klussen en plannen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 11:06 



 
Profiel   

Oef, ik heb wel veel van dit soort dingen hoor! :D Ik schrijf ze ook allemaal op trouwens en 'plan' ze ook (afgelopen jaar bijvoorbeeld parachute gesprongen, jaar ervoor een wereldreis gemaakt en gedoken met reuzenmanta's, dit jaar met paarden werken in het buitenland, etc.).

- Marathon van New York lopen
- Hele of halve marathon op Spitsbergen lopen
- Nijmeegse 4-daagse meedoen
- Liftend op reis
- Mongol Derby rijden
- Onderzoek doen in het buitenland
- Zweefvliegen
- Zelf een heli besturen
- Een veulen kopen en zelf opleiden daarna
- Een tweede wereldreis maken, dit keer samen met m'n vriend
- Duiken met walvishaaien
- ...

Heel veel dingen nog te doen dus, maar zo leuk om er planmatig naar toe te werken en dromen echt te laten uitkomen! :)


Laatst bijgewerkt door Picassox op 05-06-19 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 11:10 



 
Profiel   

Ballonvaren. Nooit gedaan wil ik nog. Ik domme domme ikke heb lang geleden de kans op een gratis vaart laten lopen. Om niks 8)7

Snorkelen bij koraal check al gedaan *\o/* noorderlicht zien check *\o/* dolfijnen zien in het wild check *\o/* gators en schildpad zien in het wild check *\o/* best al deel van lijst afgewerkt laatste paar jaar.

Ijsland bezoeken, de grand canyon zien, australie, nieuw zeeland eens bekijken. Een beer of bobcat zien in het wild. Zelf motorrijden wie weet ooit, himalaya zien


Laatst bijgewerkt door karuna op 05-06-19 11:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 11:13 



 
Profiel   

Captain schreef
.... ik volledig harnas en opgetuigd paard in Nieuw-Zeeland over de velden van Rohan galopperen met muziek van Lord of the Rings op. <3

_/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 11:14 



 
Profiel   

Ik zou ook heel graag met walvissen willen zwemmen of duiken tussen de mooie vissen en schildpadden.
Ik heb alleen een paar trauma's opgelopen in zee en zwembad waardoor ik vreselijk claustrofobisch word onder water.

En ik zou over de hele wereld wel eens willen paardrijden. Ijsland, mongolie, zeeland, amerika noem maar op. Maar dat laat de portemonee niet toe.

Ook zou ik heel graag verhuizen naar Noorwegen of Denemarken. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 11:18 



 
Profiel   

Indoor (ivm hoogte & vlieg angst |( )skydiven haha, lijkt me zo vet! Trektocht te paard maken, motorrijbewijs halen. Een IJslander kopen, zo verliefd op dat ras. Een tweede paard is helaas qua tijd & geld geen optie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 12:38 



 
Profiel   

Indoor skydiven is gaaf om te doen. Al aantal keren gedaan is echt zo leuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 12:40 



 
Profiel   

Verhuizen naar een warmer land, een hutje bij het strand is genoeg.
Nog niet gedaan ivm ouders/schoonouders die ons gaan missen, mijn paard die nog een jaar of 10 bij me blijft, hypotheek die we af moeten lossen enz.

Verder heb ik al veel gedaan en gezien :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 12:46 



 

Echt gelukkig zijn met zowel mezelf als hoe ik mijn leven inricht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 12:48 



 
Profiel   

FatCat schreef
Captain schreef
.... ik volledig harnas en opgetuigd paard in Nieuw-Zeeland over de velden van Rohan galopperen met muziek van Lord of the Rings op. <3

_/-\o_


Dit wil ik dus ook, precies dit ook echt, geen geintje :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 12:50 



 
Profiel   

ooit internationaal rijden :o *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 12:52 



 
Profiel   

Emmaa_ schreef
Echt gelukkig zijn met zowel mezelf als hoe ik mijn leven inricht.


Dat is zeker weten het belangrijkste en het mooiste! :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 13:40 



 
Profiel   

Met mijn 2 kindjes op vliegreis naar een all-inclusive resort in een warm land.

Heb ikzelf al wel eens gedaan met mijn ex voor de kinderen er waren, maar ik ben nu alleenstaande moeder en zou mijn kinderen dit zooo hard gunnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 15:20 



 
Profiel   

Ik heb een hele lijst :') wil 'm best delen als er behoefte aan is, sommige dingen zijn afgestreept, sommige ben ik actief mee bezig, sommige zijn voor ooit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 15:31 



 
Profiel   

hoikimmmy schreef
Ik zou ook heel graag met walvissen willen zwemmen of duiken tussen de mooie vissen en schildpadden.
Ik heb alleen een paar trauma's opgelopen in zee en zwembad waardoor ik vreselijk claustrofobisch word onder water.

En ik zou over de hele wereld wel eens willen paardrijden. Ijsland, mongolie, zeeland, amerika noem maar op. Maar dat laat de portemonee niet toe.

Ook zou ik heel graag verhuizen naar Noorwegen of Denemarken. <3


Ik heb in Mozambique met een walvishaai gesnorkeld. Mooiste ervaring in mijn leven zo ongeveer.
Het stikte er ook van de bultruggen, maar het was te gevaarlijk om daarbij te zwemmen, omdat ze jongen hadden en ook veel uit het water sprongen. Dus dat mocht niet. Je wilt zo'n walvis niet bovenop je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 15:40 



 
Profiel   

- Een hele nacht opblijven door met de auto gewoon rond te blijven rijden(onder de heldere sterrenhemel met mijn cabrio en het dak uiteraard open <3 )
- Noorderlicht zien
- Nog een keer terug naar Cali/Arizona/Nevada
- Altijd ruimte voor nieuwe dingen

Ik ga sowieso dit jaar uit huis en starten met hbo, dat is al een droom op zich :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 15:53 



 

Het noorderlicht bekijken en ik wil nog een keer naar Auschwitz. Ook zou ik graag naar een heel mooi natuurland gaan zoals Noorwegen oid. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 15:57 



 

Op dit moment heb ik op m'n bucketlist staan om op alle Waddeneilanden nog eens over het strand paard te rijden.
Heb nu Vlieland en Ameland gehad en ga binnenkort naar Terschelling.

Heel bescheiden in vergelijking met de rest hier maar moet ergens beginnen hè haha. Heb kwa reizen nog wel wat wensen maar zit vrij beperkt daarin door vliegangst dus durf die nog niet echt op m'n bucketlist te zetten.
Nouja en misschien niet perse bucketlist maar een doel/wens was voor m'n 30e diploma halen, en dat is inmiddels gelukkig gelukt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 16:00 



 
Profiel   

Ik zou graag op een trekpaard willen zitten/rijden. Weet alleen niet of mijn heupen het daar zo mee eens zijn. :')

En verder eigenlijk geen idee. Weer op vakantie gaan. Maar geld gaat op het moment naar andere dingen, die ik ook allemaal graag wil. Of niet wil, maar eigenlijk wel moet.. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 16:13 



 
Profiel   

Mijn lijstje:

* Nijmeegse 4-daagse
* Pieterpad
* paardrijvakantie in het buitenland
* auschwitz
* Australië/ nieuw zeeland
* naar legoland (met kindjes)
* naar Londen
* Walt Disney World (met kindjes)
* Veluwetrail

En zo dromen we nog even verder, sommige dingen zijn al uitvoerbaar, andere moeten we wat geduld voor hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 16:32 



 

Naar de Harry Potter studio’s in Londen gaan. Waarom het nog niet is gebeurt? Eerst vanwege geen geld, daarna vanwege mijn dochter die nu 10 maand is. Twijfel sterk om in mijn eentje via een reisorganisatie te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 17:00 



 
Profiel   

-


Laatst bijgewerkt door _Aine op 09-02-22 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 17:36 



 
Profiel   

- Naar nieuw zeeland (Gaat gebeuren in Januari :D )
- Paardrijden in nieuw-zeeland door het Rohan landschap of de bergen (gaat ook gebeuren)
- Het noorderlicht zien
- Naar Nepal en dan het Annapurna circuit lopen of naar everest base camp lopen (ik klim niet, maar om een of andere reden lijkt dit me een hele aparte plek om te bezoeken)
- Op een trekpaard rijden van 1,75+
- Mennen
- Een oefencross rijden

En vast nog wel meer, maar dit is wat me even te binnen schiet.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 17:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 73 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen