Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 46 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Bayard VS x Capistrano veulen (??Allroundertje??)

 
Profiel   

Eindelijk is het zover mijn droomhengst op mijn merrie. Ik ben gek op sportpaardjes met een goede scheut Arabisch bloed. Dus toen ik deze geweldige nu 9 jarige merrie in handen kreeg heb ik toch besloten haar te laten dekken door Bayard VS.

We hopen op een bruine merrie, maar we zijn al blij als het lukt en beide het er goed vanaf brengen.



Contess C
Capistrano x Charmant AA
1.74m
goede springer die met gemak M parcoursen heeft afgelegd en op thuisbasis 1.35-1
45 haalde.

[ img ]

Onder evolution haar hele pedigree!

https://m.rimondo.com/horse-details/1043373/Contess-C




Bayard VS
AF Barahbay x Dosator
1.61m


[ img ]


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]


Ze is ondertussen gedekt en ik ben benieuwd hoe dit zal uitpakken!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 15:56 



 
Profiel   

KS-ITP --> KS-MK. Dit topic hoort onder Merries Kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 08:26 



 
Profiel   

Leuke combo :D
Ik ben ook wel fan van de wat sportievere arabieren kruisen met warmbloeden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 08:30 



 
Profiel   

leuke combi!

asking for a freind :
weet iemand een fokkerij waar vaker gekruisd word met AV en sportpaarden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 08:52 



 
Profiel   

Ik weet niet wie het zo direct doet eigenlijk, maar ik merk wel dat dit steeds meer gaat komen.

Bayard is zelf zeer succesvol in de sport geweest en heeft ondanks dat hij een erg relaxed leven leidt Z dressuur onder zijn naam staan.

Daarbij was hij als ik het goed heb op de keuring in duitsland 2016 meest kloppende hengst in exterieur.

Ik vind het zelf het proberen waard omdat de Arabieren super fijne paarden zijn als je ze eerlijk behandelt. De hoogte missen ze vaak, dus waarom niet dit proberen en er gewoon een mooi NRPS papier bij krijgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 10:21 



 
Profiel   

GabberGill schreef
Ik weet niet wie het zo direct doet eigenlijk, maar ik merk wel dat dit steeds meer gaat komen.

Bayard is zelf zeer succesvol in de sport geweest en heeft ondanks dat hij een erg relaxed leven leidt Z dressuur onder zijn naam staan.

Daarbij was hij als ik het goed heb op de keuring in duitsland 2016 meest kloppende hengst in exterieur.

Ik vind het zelf het proberen waard omdat de Arabieren super fijne paarden zijn als je ze eerlijk behandelt. De hoogte missen ze vaak, dus waarom niet dit proberen en er gewoon een mooi NRPS papier bij krijgen


nouja die vriendin van mij is dus ook helemaal wild van arabieren, en zou er graag een willen, maar ze is gewoon echt te lang. met mijn springpaard van 1,63 vind ze al dat ze eigenlijk wat laag bij de grond zit, en ze is zelf volgens mij ook wel 1,75. haar huidige paard is 1,70 maar gaat met pensioen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 11:04 



 
Profiel   

Ik ben zelf ook 1.78 en wild van de Arabieren. Alleen zoals je al zegt ik missta al op 1.62.
[ img ]
Hier zit ik 2 gaten te kort, maar anders zwengel ik eronder!

Ik zal is voor je kijken. Er zijn dit jaar een hoop warmbloeden bij deze hengst gebracht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 11:26 



 
Profiel   

Bij Zenith arabians hebben ze ook veel kruisingen met warmbloeden en engels/arabisch volbloed. Zijn niet zo up to date op hun verkoop site dus kan ze het beste dan even bellen voor een bezoekje ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 14:10 



 
Profiel   

De hengst zijn grootvader Dosater stond bij Zenith Arabians ter dekking.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 17:58 



 
Profiel   

Bayard brengt zelf ook de nodige maat en massa is, dat is al fijn voor een Arabier die je met warmbloed kruist. Oerdegelijk Russisch prestatiebloed dat op elk gebied kan presteren.

Woogy op Bokt heeft zijn allereerste veulen, uit een Arabische merrie. Heel gaaf dier met maat, massa, erg leuke gangen en een super karakter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 18:16 



 
Profiel   

Ik heb hem al een tijd op de planning hoor. Ben al jaren fan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-19 08:19 



 
Profiel   

Ik wilde hetzelfde jaar als Woogy mijn toenmalige leasepaard laten dekken. Dan had ik een nakomeling van haar. Uiteindelijk ging dit paard vroegtijdig terug en heb ik dit niet meer kunnen doen

GabberGill @ [KS-MK] Cameekhe Deloi (arabofries) en Bayard Vs (Russische arabier)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-19 08:23 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Whoop whoop

Het is gelukt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-19 13:11 



 
Profiel   

Tof! Nu maar afwachten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-19 11:00 



 
Profiel   

Wat een prachtige Arabier die hengst. Vind hem voor een Arabier ook mooi langgelijnd.

Moeder voert denk ik ook al Arabisch bloed?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-19 11:07 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Nog 4 maanden

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-19 13:30 



 
Profiel   

Leuke foto's! Hoe is ze er verder onder?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 10:36 



 
Profiel   

Ze staat bij mijn vriendin. k woon zelf in Rotterdam en zij woont in Groningen. Helaas maak ik haar daarom niet dagelijks mee.

mijn vriendin nam haar over en toen die haar niet kon onderhouden heb ik haar overgenomen en heb ik besloten haar te laten dekken omdat ze geestelijk beschadigd was en meer een blijf van mijn lijf houding aannam. Dit lijkt haar goed te doen en ze straalt nu momenteel echt een soort mama-rust uit.

Ik gaf haar zelf terug aan mijn vriendin toen ze weer in staat was voor haar te zorgen en hou het veulen voor mezelf om het toch op te gaan leiden naar een Dressuurpaard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-19 16:04 



 
Profiel   

Hoe gaat het met de merrie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-20 12:00 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]


14 april is de dag dus ben benieuwd

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-20 19:48 



 
Profiel   

GabberGill schreef
Bayard is zelf zeer succesvol in de sport geweest en heeft ondanks dat hij een erg relaxed leven leidt Z dressuur onder zijn naam staan.


Leuk, Kirsti Nap is al 10 jaar mijn instructrice en is degene die hem naar de Z heeft gereden. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-03-20 19:57 



 
Profiel   

Kimmsel schreef
GabberGill schreef
Bayard is zelf zeer succesvol in de sport geweest en heeft ondanks dat hij een erg relaxed leven leidt Z dressuur onder zijn naam staan.


Leuk, Kirsti Nap is al 10 jaar mijn instructrice en is degene die hem naar de Z heeft gereden. :D

Ik weet het!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-20 16:10 



 
Profiel   

dat wordt vast wel een heel mooi veulen uit deze leuke combi. Knappe merrie hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-03-20 16:43 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-20 01:04 



 
Profiel   

[ img ]
14-04-2020 uitgerekend
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-04-20 23:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 46 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen