Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Mooie zomertenues

 
Profiel   

Ik benieuwd naar jullie mooie zomertenues. Misschien krijgen we wel weer zo’n mooie zomer als vorig jaar en er zijn zulke mooie dingen tegenwoordig. Zelf twijfel ik enorm om een gilet aan te schaffen maar die zijn er eigenlijk alleen in standaard zwart en blauw. Ik rij dan toch nog vaak met jasje in de hitte omdat ik nog net geen idee heb wat ik mooi vind....
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 08:48 



 
Profiel   

Gewoon mijn blauwe/witte wedstrijdshirt of mijn wedstrijdjasje gewoon aan.
Vind de gilet geen meerwaarde hebben of mooi.
Die chiquere wedstrijdshirts van tegenwoordig, trekken mij veel meer.
Daarnaast meer was en dat wedstrijdshirt koop ik toch al, dus bespaar ik me ook weer wat geld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 08:55 



 
Profiel   

Ik zat laatst zelf te denken dit topic te openen!
Zelf had ik alleen een wit wedstrijdshirt, maar in zomertenue (op witte rijbroek) vind ik dat niet zo mooi staan.
Dus na wat zoeken heb ik net deze gekocht:
[ img ]

Wel vind ik het 'lastig' dat ik dit shirt niet (mooi) onder een jasje kan, want ik draag geen plastrons meer (mijn witte shirt heeft een vast plastron-achtig kraagje).

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 09:06 



 
Profiel   

Dispar_Vulgo schreef
Ik zat laatst zelf te denken dit topic te openen!
Zelf had ik alleen een wit wedstrijdshirt, maar in zomertenue (op witte rijbroek) vind ik dat niet zo mooi staan.
Dus na wat zoeken heb ik net deze gekocht:
[ Afbeelding ]

Wel vind ik het 'lastig' dat ik dit shirt niet (mooi) onder een jasje kan, want ik draag geen plastrons meer (mijn witte shirt heeft een vast plastron-achtig kraagje).


In het navy zijn ze er ook met plastron achtig kraagje.
Zelf heb ik er eentje van Anky.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 09:11 



 
Profiel   

Ik vind het jammer dat het zomertenue tegenwoordig altijd mag.
Handschoenen en plastron niet meer verplicht.

Even 2x 7 minuten met een jasje aan, ik vind dat het nou eenmaal bij de sport hoort.


Maar er zijn veel mooie wedstrijdshirts, die mooier zijn als een gilet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 09:12 



 
Profiel   

Moonlight17 schreef
Dispar_Vulgo schreef
Ik zat laatst zelf te denken dit topic te openen!
Zelf had ik alleen een wit wedstrijdshirt, maar in zomertenue (op witte rijbroek) vind ik dat niet zo mooi staan.
Dus na wat zoeken heb ik net deze gekocht:
[ Afbeelding ]

Wel vind ik het 'lastig' dat ik dit shirt niet (mooi) onder een jasje kan, want ik draag geen plastrons meer (mijn witte shirt heeft een vast plastron-achtig kraagje).


In het navy zijn ze er ook met plastron achtig kraagje.
Zelf heb ik er eentje van Anky.


[ img ]

Zoiets bedoel je? Ik vind dat er toch een beetje uit zien als een slabbetje :+
Ik heb zoiets inderdaad in het helemaal wit voor onder m'n rijjasje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 09:16 



 
Profiel   

Moonlight17 schreef
Dispar_Vulgo schreef

In het navy zijn ze er ook met plastron achtig kraagje.
Zelf heb ik er eentje van Anky.


[ Afbeelding ]

Zoiets bedoel je? Ik vind dat er toch een beetje uit zien als een slabbetje :+
Ik heb zoiets inderdaad in het helemaal wit voor onder m'n rijjasje.


Vond ik dus eerst ook, totdat ik er zo een aan had getrokken en in de spiegel keek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 09:30 



 
Profiel   

Ik vind het juist gaaf die zomertenues omdat de shirts soms zo mooi uitgesproken zijn en met kant en alles, de jasjes zijn wat 'saaier' dus geweldig die afwisseling en ik kreeg er direct weer nieuwe shoplust van, misschien minder goed ; ). Ik startte laatst ergens en toen had een meisje zo'n mooi mouwloos shirt aan, beetje roze rood achtig en haar laarzen matchten daar zo gaaf bij dat ik helemaal zin kreeg in nieuwe looks.. maar of course ieder zijn ding maar ik vind het prachtig en zonnig

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 13:03 



 
Profiel   

Het eerste shirtje heb ik ook, in combinatie met navy HH helm en Anky dekje met zilver/navy bies.
Heb er het HH jasje superstar in navy bij, die heeft witte stiksels die ook weer terug komen in de witte stiksels van de helm. En een HH plastron met navy accenten, maar die hoefde niet op de wedstrijd van de foto. Heb ook nog bordeaux rijlaarzen, maar alleen voor training, die kleur richt te veel aandacht op je benen (stil houden!) wat ten nadele is van het geheel, net als heel veel bling of felle kleuren. Vandaar toch voor veilig navy ben gegaan om het zwart wat te breken. En volgende keer een zwart leren riem erbij om het witte vlak van de broek wat te breken, taille zit vrij hoog.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 13:37 



 
Profiel   

Lolala73 schreef
Ik vind het juist gaaf die zomertenues omdat de shirts soms zo mooi uitgesproken zijn en met kant en alles, de jasjes zijn wat 'saaier' dus geweldig die afwisseling en ik kreeg er direct weer nieuwe shoplust van, misschien minder goed ; ). Ik startte laatst ergens en toen had een meisje zo'n mooi mouwloos shirt aan, beetje roze rood achtig en haar laarzen matchten daar zo gaaf bij dat ik helemaal zin kreeg in nieuwe looks.. maar of course ieder zijn ding maar ik vind het prachtig en zonnig


Ik snap je hoor! Er zijn ook wel hele gave shirts op de markt tegenwoordig!

Even tussendoor, een mouwloos wedstrijdshirt/blouse is niet toegestaan! Ook niet als zomertenue.

Daarmee kunnen/mogen ze je dus weigeren om te starten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 13:53 



 
Profiel   

Ik ga in de hitte echt niet met een jasje aanrijden. Het is een sport, geen verkleedwedstrijd. :+
Gilet vind ik persoonlijk heel erg lelijk, en ook heel ouwelijk staan. Dan vind ik mooie wedstrijdshirts een stuk beter.

Ik start in de dressuur zo in zomertenue:

[ img ]

En met springen zo:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 13:58 



 
Profiel   

Dreamguide wat gaaf dat bruine shirt met bijpassende riem! Waar is dat van? Ik wist niet dat je niet mouwloos mocht....

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 20:10 



 
Profiel   

Korte of lange mouw. Staat gewoon in het dressuur regelement. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 21:11 



 
Profiel   

[ img ]
Zo gingen wij een paar weken geleden door de baan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 21:15 



 
Profiel   

_lotteeee schreef
Korte of lange mouw. Staat gewoon in het dressuur regelement. :o


Ja eigenlijk nooit doorgelezen, dus onder een gilet moet sowieso een shirt..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 22:02 



 
Profiel   

[ img ]

Ik ben vorige week zondag met 31 graden zo gestart, heb ook liever een jasje aan maar met 31 graden gaat mij dat te ver haha. Ik wil wel een zwart of blauw shirt voor in de zomer bij want alles zie je zo in het wit. Deze gebruik ik ook onder mijn wedstrijd jasje omdat er een nep plastron op zit (zwart glitter streepje met dezelfde glitters als op mijn cap en jasje). Had een leuke gezien van harrys horse in het zwart maar is pas leverbaar in oktober. Dus nog even verder zoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 22:37 



 
Profiel   

En dan stel ik gelijk een tweede vraag bij. Ook ik heb last van de hitte natuurlijk, maar heb een curvy lichaam zullen we maar zeggen. Heb n9gal wat rolletjes rondom mijn buik. Draag maat 42/44. Ik draag daarom niet graag mijn shirt in mijn broek met een riem. Ik vind het prachtig staan bij wat dunner mensen, maar bij mij geeft het meer een rollade effect. Hoe lossen de wat vollere dames dit op?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 23:05 



 
Profiel   

keshia schreef
En dan stel ik gelijk een tweede vraag bij. Ook ik heb last van de hitte natuurlijk, maar heb een curvy lichaam zullen we maar zeggen. Heb n9gal wat rolletjes rondom mijn buik. Draag maat 42/44. Ik draag daarom niet graag mijn shirt in mijn broek met een riem. Ik vind het prachtig staan bij wat dunner mensen, maar bij mij geeft het meer een rollade effect. Hoe lossen de wat vollere dames dit op?


Zoals hierboven haha, ik heb ook maat 42.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-19 06:39 



 
Profiel   

keshia schreef
En dan stel ik gelijk een tweede vraag bij. Ook ik heb last van de hitte natuurlijk, maar heb een curvy lichaam zullen we maar zeggen. Heb n9gal wat rolletjes rondom mijn buik. Draag maat 42/44. Ik draag daarom niet graag mijn shirt in mijn broek met een riem. Ik vind het prachtig staan bij wat dunner mensen, maar bij mij geeft het meer een rollade effect. Hoe lossen de wat vollere dames dit op?


Shirt niet in mijn broek maar erover. Ik vind het netter staan bij slanke mensen maar bij mij zeker niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-19 06:45 



 
Profiel   

[ img ]
Ook heb ik met warm weer wel eens een dunne bodywarmer aan in stijl van mijn paardje

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-19 06:53 



 
Profiel   

Lolala73 schreef
Dreamguide wat gaaf dat bruine shirt met bijpassende riem! Waar is dat van? Ik wist niet dat je niet mouwloos mocht....


Shirt is van HKM, de riem geen idee, die heb ik van mijn vader gestolen. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-19 07:39 



 
Profiel   

[ img ]
Nog niet gekocht, maar ik vind deze wel mooi! En onder een jasje en los als het te warm wordt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-19 08:23 



 
Profiel   

@keshia, ik heb nu maat 40, maar ben ook niet zo strak omdat ik 17 kg zwaarder was ooit. Draag een pikeur Candela broek met hogere taille, door de stevige stof zit dat mooi strak. Riem erbij om witte vlak wat te breken, en zou zeker voor donkere top gaan die verticale lijnen heeft zodat dit ook smaller maakt. Verder geen te wijde of losse kleding, want dit maakt je extra groot, netjes aangesloten slankt juist af. En zorg dat de accenten op de juiste plekken zijn zodat daar de aandacht naar gaat. Verder moet iedereen in een witte rijbroek dus heb er dan vaak toch wat meer lak aan hoe het eruit ziet dan, is niet anders

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-19 09:41 



 
Profiel   

Een broek met de juiste taillehoogte die niet te strak zit is wel een must. Daarnaast inderdaad niet te losse, maar zeker ook niet te strakke kleding! Soms zie je mensen rondrijden die nog geen maat 34 hebben en waarbij je toch veel vetrollen kunt tellen, dat is zonde en helemaal niet nodig. Verschillende stoffen kunnen ook mooi of juist niet mooi vallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-19 10:31 



 
Profiel   

DreamGuide schreef
Ik ga in de hitte echt niet met een jasje aanrijden. Het is een sport, geen verkleedwedstrijd. :+
Gilet vind ik persoonlijk heel erg lelijk, en ook heel ouwelijk staan. Dan vind ik mooie wedstrijdshirts een stuk beter.

Ik start in de dressuur zo in zomertenue:

[ [url=m/WzAyqZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

En met springen zo:

[ [url=m/G3RleN.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooi dat lichte bruin, past erg goed bij de kleur van je paard!


Dat Harry’s horse shirt is wel populair, zie ik nu in dit topic :D

Ik deed vroeger trouwens ook nooit shirt in m’n broek, wist niet dat dat ‘gebruikelijk’ was :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-19 17:23 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen