Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 16 van de 20 [ 483 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Jachthonden topic

 
Profiel   

Ach, sterkte ermee!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-19 07:56 



 
Profiel   

Wat spannend zeg, hopelijk snel goed nieuws!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-04-19 16:08 



 
Profiel   

ik kom eens piepen, moest net aan jullie denken. Hopelijk komt er een goede uitslag uit de bus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-04-19 12:46 



 
Profiel   

Wanneer krijg je de uitslag?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 13:48 



 
Profiel   

fannetje schreef
Wanneer krijg je de uitslag?


Ik heb gisteren de uitslag gekregen en het is nog steeds onzeker.
Het kan in het beste geval een epulide zijn. Maar omdat die zo vertakt is, kan het ook wijzen op een kwaadaardige tumor. Als ik dit zeker wil weten, moet ik een foto van de kaak maken. Mocht daar iets zichtbaar zijn, is de prognose niet best. Dan moet er een gedeelte van de kaak weg gesneden worden.
Nu heeft Boots al zoveel ellende mee gemaakt en het blijft een altijd blije hond die het liefst de hele dag werkt. Met mijn verstand zeg ik dan ook dat ik hem dat niet aan ga doen.
Daarom heb ik met de dierenarts afgesproken dat ik voor nu geen actie onderneem. Als het terug komt, dan maken we foto’s en dan gaan we een keuze maken, wel of niet behandelen.
De dierenarts probeerde mij optie beuren met het verhaal dat epulides meer voorkomen. Maar ergens heb ik een akelig onderbuik gevoel....
Tis zo mijn vriendje en zo een pechvogel, dit gun ik hem echt niet |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-05-19 19:48 



 
Profiel   

Tjee wat balen dat je nu nog geen zekerheid heb. Ik ga gewoon hard duimen dat het niet terug komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-05-19 07:44 



 
Profiel   

Gedeelte van de kaak weghalen is ook wel erg heftig, denk ook niet dat ik dat zou doen.

Olly hier heeft zijn poot verkloot vandaag, komende maanden zal het vooral genezen zijn en dan naar de fysio. -O- Was de bedoeling om te beginnen met trainen voor de proef in oktober van zijn verengiging die nogal belangrijk is, maar dat kan ik nu vergeten. Zo leuk die honden ook. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-19 14:21 



 
Profiel   

Balen zeg, van Olly. Wat heeft die ermee uitgespookt?

Mijn zoon heeft vandaag zijn eerste combisport les gelopen met Bullet.
Wat een plezier die 2. Was echt genieten om naar te kijken.
Intussen zelf met Boots nog wat getraind, lekker dier.
Gelukkig heeft hij geen last meer van zijn bek. Hopelijk blijft dat zo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-19 19:44 



 
Profiel   

Waren net 5 minuten aan het wandelen, toen die opeens helemaal onder het bloed terug kwam. Het kussentje aan de achterkant van zijn voorpoot hing helemaal los, dus dacht het is alleen dat. Maar door al het bloed zag ik niet gelijk dat er nog een heel groot gat in zijn poot zat. Waarschijnlijk is er een stok in gegaan. Kussentje moest er sowieso helemaal af. De zenuwen of spieren in zijn poot, geen idee wat de dierenarts precies zei, zijn ook kapot en dat moest die ook fixen. Alleen daardoor moeten we dus ook naar de fysio gaan als het wat genezen is. Komende tijd elke 2 dagen naar de dierenarts voor nieuw verband en check. Echt zo balen. Olly is ook super actief, dus gaat lastig worden om hem stil te houden. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-19 20:27 



 
Profiel   

Ianthe schreef
Waren net 5 minuten aan het wandelen, toen die opeens helemaal onder het bloed terug kwam. Het kussentje aan de achterkant van zijn voorpoot hing helemaal los, dus dacht het is alleen dat. Maar door al het bloed zag ik niet gelijk dat er nog een heel groot gat in zijn poot zat. Waarschijnlijk is er een stok in gegaan. Kussentje moest er sowieso helemaal af. De zenuwen of spieren in zijn poot, geen idee wat de dierenarts precies zei, zijn ook kapot en dat moest die ook fixen. Alleen daardoor moeten we dus ook naar de fysio gaan als het wat genezen is. Komende tijd elke 2 dagen naar de dierenarts voor nieuw verband en check. Echt zo balen. Olly is ook super actief, dus gaat lastig worden om hem stil te houden. -O-


Jemig wat klote zeg!

Boots heb ik tijdens zijn revalidatie veel laten puzzelen. En hij kende zijn hele speelgoed arsenaal bij naam. :D gewoon een beetje nutteloos hersenwerk. Hierdoor kon ik hem redelijk tevreden houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-19 22:31 



 
Profiel   

Fijn dat het met Boots beter gaat met zijn bek, hopelijk valt het mee en was dit het.
Ianthe, wat balen van Olly zeg! Hopelijk geneest het goed en kan hij later toch gewoon weer aan het werk. Maar voor nu idd hersenwerk en evt wat kluifspul (als dat gaat met zijn poot), sterkte en succes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 07:41 



 
Profiel   

Aan het werk zal sowieso wel weer kunnen, ook met een slechte poot kan ik hem niet tegenhouden haha. Zou ook niet eerlijk zijn. Hoop alleen dat die gewoon normaal loopt, zodat we ook nog shows kunnen doen. Als die beetje gek loopt, is dat niet mogelijk natuurlijk. Maar genoeg opties qua therapie. Ze hebben hier ook lasertherapie enzo.

Voor nu vind die zichzelf vooral erg zielig. :+
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 11:33 



 
Profiel   

ach gossie, wat is ie zielig |( |( .

Sterkte ermee, komt vast goed!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-05-19 13:12 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Boots en Bullet zondag in actie tijdens een werkproeven wedstrijd van de FHN.
Boots praten we niet over :Y)
Bullet samen met mijn zoon een knappe tweede plek tijdens hun werkproeven debuut *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 21:32 



 
Profiel   

Wat een gave actiefoto's <3 En een knappe prestatie! Gefeliciteerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-19 11:18 



 
Profiel   

Ianthe hoe is het inmiddels met Olly zijn poot?


Freggle edge leuke foto's!!! Knap zeg een tweede plaats!!! Was Boots een beetje stout :') ? Hoe is het met de plek in zijn bek waar de tumor zat? Is dat nog steeds mooi weg?

Hier ook nog lekker aan het trainen met mijn Puck.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-19 12:45 



 
Profiel   

Leuke foto´s!

Met Olly gaat alles goed, geen verband meer;)

[ img ]

Alleen nog de beweging rustig aan opbouwen, dus geen hele wandeling los. Hopelijk kunnen we over een paar weken toch nog beginnen met de training, zodat hij in oktober de jachtproef kan doen. Hij is wel weer toe aan wat actie. Hij loopt verder ook goed, niet mank ofzo, dus fysio was ook niet nodig. *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-19 15:06 



 
Profiel   

Delphi schreef
Ianthe hoe is het inmiddels met Olly zijn poot?


Freggle edge leuke foto's!!! Knap zeg een tweede plaats!!! Was Boots een beetje stout :') ? Hoe is het met de plek in zijn bek waar de tumor zat? Is dat nog steeds mooi weg?

Hier ook nog lekker aan het trainen met mijn Puck.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]


Gave foto’s!

Boots had zondag gebombardeerd tot nationale inspring-dag :+

Die tumor is gelukkig nog altijd weg. Maar hij komt slecht aan in gewicht. Terwijl hij wel goed eet. Dat baard mij wel zorgen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-19 20:15 



 
Profiel   

Hoe gaat het nu met Boots?

Hero heeft gelukkig weinig last van de warmte, hopelijk valt het bij jullie ook mee :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 10:26 



 
Profiel   

Boots gaat heel goed, alleen hij blijft achter in gewicht. Is altijd al een ding geweest. Maar nu nog een beetje meer.
Tis zo een lieve hond en keiharde werker. Zo sneu dat de pech altijd aan zijn komt hangt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-06-19 21:37 



 
Profiel   

Dat gewicht is wel herkenbaar ja. Hero krijgt dagelijks schapenvet en verder doe ik niet zuinig met de snacks (runderoren, gedroogde vis, etc) maar ik hoop dat het ook een kwestie van uitzwaren is..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-19 08:57 



 
Profiel   

Boots en Bullet mochten vandaag beide mee naar een clubdiplomadag van de FRC.
Bullet voor de allereerste keer. Die beheerst nog niet alles, logisch, gezien zijn leeftijd. Dus die mocht in de C mee lopen. Boots is twee keer eerder mee geweest en heeft zijn C al. En die houdt nogal van zoeken en zwemmen, dus die mocht mee in de B.
Bullet ging met een dik C diploma met 3 x een 10 en 2x een 6 en een tweede plaats naar huis. *\o/*
Boots was één van de weinige honden die de oefeningen ‘over water’ wist te volbrengen. Her en der had die verder wel een Boots grapje. Maar toch hele knappe punten, een B diploma en een derde plaats. *\o/*
Super trots op mijn platjassen.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-19 18:21 



 
Profiel   

Freggle_Edge schreef
Boots en Bullet mochten vandaag beide mee naar een clubdiplomadag van de FRC.
Bullet voor de allereerste keer. Die beheerst nog niet alles, logisch, gezien zijn leeftijd. Dus die mocht in de C mee lopen. Boots is twee keer eerder mee geweest en heeft zijn C al. En die houdt nogal van zoeken en zwemmen, dus die mocht mee in de B.
Bullet ging met een dik C diploma met 3 x een 10 en 2x een 6 en een tweede plaats naar huis. *\o/*
Boots was één van de weinige honden die de oefeningen ‘over water’ wist te volbrengen. Her en der had die verder wel een Boots grapje. Maar toch hele knappe punten, een B diploma en een derde plaats. *\o/*
Super trots op mijn platjassen.
[ [url=m/DWbRC5.jpg]Afbeelding[/url] ]



Prachtig resultaat, genieten dus :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-19 21:02 



 
Profiel   

Top gedaan hoor, gefeliciteerd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 06:12 



 
Profiel   

Heeft iemand hier ervaring met Hunter en Co in Uden? Is het een beetje een fijne winkel?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-19 13:09 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 16 van de 20 [ 483 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen