Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 49 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Gouden Akhal-Teke Manari Nur is 1!

 
Profiel   

Trotter98 schreef
Wow, die kleur! Ik vind haar er voor een jaarling niet schrikbarend uit proportie, heb wel erger gezien :-) maar dat metallic kleurtje trekt vooral de aandacht!!

Ben benieuwd naar de hoogzomer look!

Ja, haar kleurtje is echt de kers op de taart! Ben zelf ook heel benieuwd hoe sterk ze gaat doorkleuren, maar ik denk dat het een klassiek goudmetallic paardje wordt, wel van het wat lichtere slag (zoals je dat bij gouden ringen ook wel hebt, lichtere en donkerdere kleurslag)
En idd, er zijn er die nog veel meer naarling zijn. Haar moeder heeft een periode gehad :x sjonge... velen vonden dat ik een heel lelijk veulen had gekocht, hahaha.

En uitgelicht! Leuk! *\o/* *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-19 09:01 



 
Profiel   

Wat is ze mooi! <3 Hopelijk is het gelukt en krijgt ze er een zusje of broertje bij. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-19 12:24 



 
Profiel   

Vind haar ook een beauty!
Heb vandaag haar andere halfzus gezien in Duitsland, zelfde vader, andere moeder, en die werd beste van haar klasse, dus dat belooft wat voor de toekomst!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-19 16:22 



 
Profiel   

Galathil schreef
Wat is ze mooi! <3 Hopelijk is het gelukt en krijgt ze er een zusje of broertje bij. :D

Dankjewel! Heb nog niks gehoord van de hengstenhouder dus ga hem denk ik ff mailen want ik ben té nieuwsgierig. :+


ieris schreef
Vind haar ook een beauty!
Heb vandaag haar andere halfzus gezien in Duitsland, zelfde vader, andere moeder, en die werd beste van haar klasse, dus dat belooft wat voor de toekomst!

*\o/* Dankjewel!
Dat die merrie gewonnen heeft verbaast me eerlijk gezegd niet. Ik verwachtte wel al dat ze het goed zou doen. Wat ik van haar gezien heb is het ook wel een heel erg mooi dier. Laat goed zien wat voor potentieel anderen gemist hebben door niet met deze hengst te fokken. Maakt dat ik nog harder hoop op een mooie hengst als opvolger!
Hoe heeft jouw paardje het gedaan?

Oh, en pagina 2... dat betekent dat ik i.p. nieuwe foto’s kan plaatsen. O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-19 21:09 



 
Profiel   

*\o/* meer fotos!!! *\%/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-19 21:26 



 
Profiel   

U vraagt, wij draaien. :D

1.[ img ]

2.[ img ]

3.[ img ]

4.[ img ]

5.[ img ]

6.[ img ]

7.[ img ]

8.[ img ]

9.[ img ]

10.[ img ]

11.[ img ]

12.[ img ]

13.[ img ]

14.[ img ]

15.[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-19 18:21 



 
Profiel   

oh die kleur , wat gaaf.... echt zo'n speciale glans eroverheen, mooi hoor...ze droogt heel mooi op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-19 19:00 



 
Profiel   

Tja, wat zal ik eens zeggen van die nieuwe foto's?

Hier staat ze ook weer mooi op. Je kunt wel zien dat ze nog jong is maar wat een gouden beestje al.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-19 22:37 



 
Profiel   

Wat is ze mooi. En idd geweldige kleur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-19 22:42 



 
Profiel   

kimmie261 schreef
oh die kleur , wat gaaf.... echt zo'n speciale glans eroverheen, mooi hoor...ze droogt heel mooi op!

<3 Dankjewel! Ze krijgt echt die speciale, rastypische gloed. Echt een kers op de taart. <3

Maflinger_S schreef
Tja, wat zal ik eens zeggen van die nieuwe foto's?

Hier staat ze ook weer mooi op. Je kunt wel zien dat ze nog jong is maar wat een gouden beestje al.

Het is echt een pretletter. Ze houdt ook van uitdaging, zullen we maar zeggen. :+


cam schreef
Wat is ze mooi. En idd geweldige kleur.

*\o/* Dankjewel! De kleur is een cadeautje. Zijn we heel blij mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 19:51 



 
Profiel   

Mooi hoor!
Foto 11 lijkt ze echt behoorlijk bol, maar zal wel met dichtbij komen te maken hebben!
Hier kruipen ze het liefst in de camera.
Ja ze had zeker niet misstaan op de kampioenschappen!

Karan heeft het top gedaan, 1e geworden van de ruinen, met hoge punten voor gangen, ben er erg blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 08:35 



 
Profiel   

Ik ga toch echt een keer naar Friesland moeten komen hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 13:01 



 
Profiel   

Het blijft een bijzonder ras (in positieve zin)

Zo op het eerste gezicht lijkt het een “gewoon rijpaard” maar bij betere kijk zie je hele bijzondere karakteristieken. Mooie karakteristieken waar ik niet helemaal mijn vinger op kan plaatsen. Heel bijzonder

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-19 13:03 



 
Profiel   

ieris schreef
Mooi hoor!
Foto 11 lijkt ze echt behoorlijk bol, maar zal wel met dichtbij komen te maken hebben!
Hier kruipen ze het liefst in de camera.
Ja ze had zeker niet misstaan op de kampioenschappen!

Karan heeft het top gedaan, 1e geworden van de ruinen, met hoge punten voor gangen, ben er erg blij mee!

Hahaha, ja, gekke hoek denk ik. We houden ons aan een strikt voer en ontwormingsbeleid en ik loop haar elke dag na. Maar idd hier kruipen ze ook het liefst in de camera, is echt een kwestie van creatief schieten en (on)handig met een stok op afstand houden. :')
Misschien over een jaar of 3! Volgend jaar zal wel lastig worden en Gut Ising is niet naast de deur. Maar met een kampioen als zus moeten wij wel eens een keertje meedoen natuurlijk.

Wat fijn dat Karan het zo goed gedaan heeft! Alle moeite heeft dan toch geloond! Vond ie het erg spannend?

Neon schreef
Ik ga toch echt een keer naar Friesland moeten komen hoor

*\o/* O:) :Y)

Dovahkiin schreef
Het blijft een bijzonder ras (in positieve zin)

Zo op het eerste gezicht lijkt het een “gewoon rijpaard” maar bij betere kijk zie je hele bijzondere karakteristieken. Mooie karakteristieken waar ik niet helemaal mijn vinger op kan plaatsen. Heel bijzonder

Dankje! :o Vind ik een mooi compliment.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-19 14:15 



 
Profiel   

Neon schreef
Ik ga toch echt een keer naar Friesland moeten komen hoor

Ik wil mee!
Ik roep al jaren volgens mij dat ik ze wil ontmoeten :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-19 20:43 



 
Profiel   

Niet mooi niet mooi niet mooi O:) O:) O:)

:')
Damn Muzanna moest dat nu echt, zo’n schoon merrieveulen eruit gooien. Had toch een hengst gefabriceerd. |o
:D :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-06-19 14:03 



 
Profiel   

fleurtjeuh schreef
Neon schreef
Ik ga toch echt een keer naar Friesland moeten komen hoor

Ik wil mee!
Ik roep al jaren volgens mij dat ik ze wil ontmoeten :P

Je bent nog steeds welkom hoor. :Y)

jokari schreef
Niet mooi niet mooi niet mooi O:) O:) O:)

:')
Damn Muzanna moest dat nu echt, zo’n schoon merrieveulen eruit gooien. Had toch een hengst gefabriceerd. |o
:D :D :D

-O- *\o/* <3 Ja, we zijn er heel blij mee. Achteraf gezien is dit eigenlijk ook wel heel erg mooi, nu kunnen we het lijntje voortzetten. En nu heel hard hopen dat ze volgend jaar een volle broer of zus krijgt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-19 19:00 



 
Profiel   

Sjieke uitstraling heeft ze. Al een echte lady.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-19 13:49 



 
Profiel   

Hoe gaat het met je merrie, weer dezelfde vader gebruikt zo te lezen. Muzanna is echt wonderschoon, beetje mysterieus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-19 14:09 



 
Profiel   

Wat een prachtige kleur heeft ze!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-06-19 20:10 



 
Profiel   

Wauw wat een bijzonder paard! Zo'n mooie kleur! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-19 11:29 



 
Profiel   

Aangezien Manari niet meer weg gaat, zijn jullie haar toekomst in de lijn al aan het plannen? Al hengsten voor haar op het oog? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-19 11:44 



 
Profiel   

Wauw wat een mooi dier! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-19 20:05 



 
Profiel   

CaPrIoLe`79 schreef
Sjieke uitstraling heeft ze. Al een echte lady.

Dankjewel! Je ziet idd heel goed dat het een merrietje is. <3

Sannneke1991 schreef
Hoe gaat het met je merrie, weer dezelfde vader gebruikt zo te lezen. Muzanna is echt wonderschoon, beetje mysterieus.

Dankje! :D Merrie gaat het zover ik weet goed mee. We gaan haar binnenkort ophalen. :j

xxXMoniekq schreef
Wat een prachtige kleur heeft ze!

Dankjewel!

DaKo schreef
Wauw wat een bijzonder paard! Zo'n mooie kleur! :)

Dankje! Kleurtje is echt een hele mooie bonus. *\o/*

Indy_Mouse_9 schreef
Aangezien Manari niet meer weg gaat, zijn jullie haar toekomst in de lijn al aan het plannen? Al hengsten voor haar op het oog? :)

Ik heb idd wel al enkele hengsten op het oog. Een paar hengsten die bij Muzanna passen zijn denk ik ook geschikt voor Manari en er zijn enkele hengsten in o.a. Duitsland die ik de komende jaren graag wil bekijken. :j Verder zien hoe ze zich ontwikkelt.

Steffi4 schreef
Wauw wat een mooi dier! <3

Dankjewel!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-06-19 06:14 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 49 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen