Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 310 van de 382 [ 9533 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313 ... 382  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het Connemara topic, deel 2!

 
Profiel   

Denk dat Firo een soort Lloyd is :+ Vandaag reed mijn juf Lloyd even omdat ik weer wat dacht te voelen (niets aan de hand natuurlijk :') ) dus ik vroeg hoe het voelde:” ja heel fijn, hij is gewoon.. heel erg lui” _O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-19 21:10 



 
Profiel   

Hardloper is Firo niet nee. :+ Hij heeft nog altijd enige overtuiging nodig om te beseffen dat de opdracht echt niet anders wordt ... en nog meer dat hij het best kan. :(:) (Lees voorwaarts bewegen ... opdracht is nog niet spannender dan dat)
Eten vindt hij eenvoudiger en ws ook aangenamer. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-19 21:22 



 
Profiel   

O, wat veel activiteit hier!
Super jammer dat Sky niet drachtig is. Ik vind allebei de hengsten van Isabelle prachtig ( daarom heb ik ook van allebei een kind), Goliath vd Groeneweg zou ook wel op mijn lijstje staan, maar waarschijnlijk ben je eerder op zoek naar een dressuurhengst. Diplomat heb ik 1x gezien, toen was hij al 27 geloof ik en zag er echt nog super uit, dat lijkt me wel fijn als hij dat doorgeeft, mooi, gezond oud worden. Verder geen verstand van wat goed bij je merrie zou passen.

Hier ook al veel gesukkeld met zadels, zowel western als engels. Nu heb ik eindelijk het perfecte zadel voor Pandora. Een oud Prestige springzadel, kreeg ik er gratis bij van onze instructeur als ik voor Rocks zijn vrij nieuwe prestige overnam. En dat weet ik van mevr zelf. Ze heeft nl altijd moeilijk gedaan met opzadelen, wegdraaien, rug spannen. Nu staat ze doodstil. Dit zit lekker! Andere zadels altijd laten aanmeten door een zadelmaker, maar we hadden het beter aan Pandora zelf kunnen vragen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-07-19 21:28 



 
Profiel   

Beaut mocht vandaag voor het eerst weer mee naar springles. Wat ze er van vond? :+

Ik gok dat de foto genoeg zegt :=
Ohja foei. Handen te hoog..
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-19 21:25 



 
Profiel   

Zo, die heeft er zin in! Mooie roze hindernis!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-19 21:53 



 
Profiel   

Hier ook een Kent& Master op de connie liggen, zit en ligt als een huis. Dan vind ik een verwisselbaar kopijzer toch wel ideaal hoor! Hier ook van een medium naar een wijd kopijzer gegaan maar gelukkig kon dit zadel telkens aangepast worden. Je gaat vast veel plezier van je zadel hebben Marrit.

Beaut is blij, geweldig dat hoofd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-07-19 21:56 



 
Profiel   

Saaams schreef
Nieuw avontuur...

Zadelmaker geweest voor controle dressuurzadel. Ze liep er niet zo fijn meer onder en ik kon niet zo lekker zitten.

Resultaat.. ze is van MW naar XW gegaan. -O-
Nu een leenzadel.. ze gaan mijn zadel proberen te verkopen.


Alweer joh?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-19 10:34 



 
Profiel   

ingaa schreef
Hier ook een Kent& Master op de connie liggen, zit en ligt als een huis. Dan vind ik een verwisselbaar kopijzer toch wel ideaal hoor! Hier ook van een medium naar een wijd kopijzer gegaan maar gelukkig kon dit zadel telkens aangepast worden. Je gaat vast veel plezier van je zadel hebben Marrit.

Beaut is blij, geweldig dat hoofd!


Ik had voor Flynn ook een kent en masters.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-19 10:35 



 
Profiel   

Gizeppie schreef
Saaams schreef
Nieuw avontuur...

Zadelmaker geweest voor controle dressuurzadel. Ze liep er niet zo fijn meer onder en ik kon niet zo lekker zitten.

Resultaat.. ze is van MW naar XW gegaan. -O-
Nu een leenzadel.. ze gaan mijn zadel proberen te verkopen.


Alweer joh?


Jij hebt ook zadelissues toch? Met je nieuwe paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-19 16:36 



 
Profiel   

@marrit

Klopt, maar heb een nieuw zadel aan laten meten voor hem en dit ligt perfect. Ik was er zo klaar mee met dat geklungel..

Saams en ik hebben/hadden dezelfde zadelmaker

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-19 16:46 



 
Profiel   

Ja kan me voorstellen dat je er klaar mee bent op gegeven moment! Welk zadel heb je nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-19 17:00 



 
Profiel   

Marrit13 schreef
Ja kan me voorstellen dat je er klaar mee bent op gegeven moment! Welk zadel heb je nu?


Ik heb een hulsebos balance..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-19 17:23 



 
Profiel   

Ik heb alleen nooit problemen gehad met de pas service. Dit zadel heb ik 2 jaar met plezier gehad. Jij bent iets minder blij met de pas service.
Ik heb al twee zadelmakers gehad die mij een te smal zadel aansmeerde waarvan 1 echt niet de minste.. kingsley.. maar er zijn er maar weinig die tippen aan de oplosgerichte service van Country Mill.

Springzadel nu is van Sella. Ook deze zag gewoon dat ze echt een breed kopijzer nodig heeft. Sella is te verbouwen in de pers. Dus is zo goed als een zadel tot eind van haar carriere.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-07-19 17:35 



 
Profiel   

Interessant al jullie zadelperikelen, hier inmiddels ook twee zadelmakers verder. Heb nu een Kentaur Afrodite op Mallow liggen die goed past, maar ben bang dat hij wel uit de boom gaat groeien nu hij steeds ronder wordt.

Als springzadel heb ik een BR Jos Lansink, deze had ik aangeschaft voor m'n verzorgpaard die totaal geen schoft had. Het zadel ligt op Mallow helaas niet optimaal, omdat die best een flinke schoft heeft. Maargoed, we springen toch nog niet, maar ben al wel aan het kijken voor een geschikt springzadel en toekomstig dressuurzadel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-19 08:52 



 
Profiel   

Hoe gaat is dit. Zijn we met Qizzy gewoon door naar de Hippiade.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 19:00 



 
Profiel   

*\o/* Wat ontzettend tof Elly. *\o/*

Had hier een boze connemara. Trailer bij de paddock gereden... Sky begon al door de paddock/wei te zenuwen... vervolgens met halster de wei in ... madam wat lekkers gegeven ... en vervolgens Firo het halster om gedaan en meegenomen. Ze heeft ons onderweg naar de uitgang 3 x zowat om ver gelopen ... mefroi was not amused. _O- _O- _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 21:11 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Elly! Wat rijden jullie?

Ben niet helemaal mee met het verhaal van Sky :o , wilde ze zelf mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 21:33 



 
Profiel   

B dr, pony had bij vorige eigenaresse veel recreatief gelopen met een onderlinge hier en daar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 21:40 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Elly!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 07:53 



 
Profiel   

Wat gaaf Elly, gefeliciteerd!!

Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan...ik heb een nieuwe pony gekocht! 3-jarige merrie, staat nu nog in Ierland en komt eind juli/begin augustus bij mij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 07:55 



 
Profiel   

Gaaf zeg!!
Heb je meer info over afstamming?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 08:53 



 
Profiel   

Coral Bambi x Kilduffahoo ll

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 09:04 



 
Profiel   

Wat leuk oude nr, hoe doe je dat, zelf naar Ierland geweest of ongezien kopen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 09:50 



 
Profiel   

Ik heb inderdaad ongezien gekocht. Nou ja, niet in real live gezien in ieder geval. Uiteraard wel veel filmpjes gehad. Heb er een goed gevoel bij, ook bij de verkoper.

Het valt trouwens niet mee, om een Connemara te kopen... 2 jaar geleden was ik ook op zoek naar een 1-3 jarige merrie, was toen niet te vinden en uiteindelijk voor een veulen gegaan. Nu op zoek naar een onbeleerde merrie van minimaal 2 jaar oud. Wel wát aanbod in nederland en België en een aantal gezien maar zat toch niks bij. Vervolgens in Duitsland gekeken (niet naartoe gereden) en filmpjes opgevraagd maar wàt een slechte bewegers zaten er tussen en daar wordt dan nog de hoofdprijs voor gevraagd ook...

Dus uiteindelijk toch maar in Ierland gaan kijken (online) en daar is wel echt veel meer keus. En er zat dus een leuke tussen. Nou ja, dat hoop ik dan maar haha. Maar nogmaals, ik heb er vertrouwen in. Eerste hobbel in ieder geval genomen, want ze is glansrijk door de keuring gekomen

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 13:39 



 
Profiel   

Pfff dat Is gedurfd hoor. Zijn ze daar net zo geprijsd als in NL? En is transport duur?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 18:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 310 van de 382 [ 9533 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 307, 308, 309, 310, 311, 312, 313 ... 382  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen