Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 22 van de 72 [ 1785 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 72  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Irish Draught in Nederland

 
Profiel   

Hey, ik kom ook weer eens langswaaien, ik heb zo’n 5 jaar geleden een jachtpaard gekregen omdat de eigenaar niet met hem overweg kon en een ongeluk heeft gehad met Cruising ISH, zijn vader is wel bekende hengst Cruising, En Flexible is ook familie.


[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-06-19 18:43 



 
Profiel   

Wat leuk dynamiek, een Cruising! Mooi hoofd zit er op. Heb je ook een foto waar hij helemaal op staat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 09:01 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 13:38 



 
Profiel   

Misschien ook wel leuk interresant aan jullie te laten zien Cruisings vader Cruising zelf rechts op de foto, de 2 linkse zijn gecloonde Cruisings. (Grappig he haast zelfde hoofd als mijn Cruising). Ik ken een paar Cruisings ze zijn vaak te herkennen aan de grote witte bles.[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-06-19 13:43 



 
Profiel   

Hallo hallo, ik heb nu een jachtpaard uit Ierland. Ze is gedekt dus ben ik nu op zoek naar een leuke D of E pony het liefst zou ik in Ierland gaan kijken. Maar geen idee waar ik moet beginnen en waar ik moet zijn. Iemand tips

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-19 18:11 



 
Profiel   

Stal van Boxtel verkoop hele leuke (Ierse) D pony's. Je kan ze op Fb opzoeken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-19 19:38 



 
Profiel   

Laurien van de Meer heeft vaak ook pony’s uit Ierland.

Wat voor afstamming heeft jouw Ier en waar is ze mee gedekt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-06-19 19:42 



 
Profiel   

Mooi paard dynamiek! Ik snapte je verhaal eerst niet. Maar hij heeft dus dezelfde naam als zijn vader.

Heb jij al wat leuks gevonden destino?

Ik heb een verkoop advertentie van mijn paard gevonden in Engeland, bijna 2 jaar geleden. Super leuk om nu wat meer over zijn verleden te weten. Zoals ik al vermoedde heeft ie veel gedaan en gezien daar.
Volgende week gaan we verhuizen naar een andere stal. Daar zijn ook iets meer mogelijkheden om een rondje buiten te rijden. Ben heel benieuwd hoe die dat gaat doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-19 12:05 



 
Profiel   

Joehoe! Hoe is het met iedereen?

Wij zijn vandaag weer eens op pad geweest :D

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Ze was weer zoooo braaf en blij :+:

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-19 18:12 



 
Profiel   

Ooh wat heerlijk berdien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-19 19:09 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]



Deze typische Irish draught qua hoofd hier ook maar weer eens delen ( met mestvlek)

Oohh heerlijk een buitenrit dat moeten wij binnenkort ook maar weer eens doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-19 19:43 



 
Profiel   

Is dat in het Drents friese wold Berdien?
Lijkt op de spartelvijver !

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 08:55 



 
Profiel   

Zo jullie springen flink zeg friesam!

Dit is inderdaad in het Drents Friese Wold, bij de spartelvijver! We hebben er zo'n lol gehad. Nadat één van de aanwezige Tinkers had bewezen dat er geen piranha's in zaten ging ze echt los. We hebben er door heen gedraafd en uiteindelijk ook gegaloppeerd. Fantástisch :D :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 09:13 



 
Profiel   

Mijn doel is B springen voorlopig is het nog bb om beide ervaring op te doen.
Maar ook nu krijg ik veel vragen op concours wat het eigenlijk voor een paard is

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 09:25 



 
Profiel   

Wat gaaf friesam en Berdien! Ziet er beide echt heerlijk uit.

Wij zijn pas verhuisd. Hebben geen spring materiaal hier, maar wel meer buitenrit mogelijkheden. Dus dat gaan we binnenkort eens uitproberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 09:45 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
Mijn iertjes gaan ook fijn op het moment. De jonge (bruine) begint het echt heel leuk te doen en de schimmel blijft mijn maatje en crosst lekker in het rond :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-19 14:47 



 
Profiel   

Zo, het is wel weer eens tijd om hier wat te plaatsen :D

Ik heb Skinny een paar weken geleden naar een andere stal verhuisd. Dichter bij huis en betere faciliteiten. Heb onder andere eindelijk een binnenbak, dus geen modderdrama's meer in de winter! *\o/*

Meneer lijkt het ook naar zijn zin te hebben op zijn nieuwe plek. Ze zijn erg van de rust en regelmaat op stal en merk dat hij het daar heel goed op doet. Hij is een stuk relaxter dan op de vorige stal, dus was een goede keuze om te verhuizen.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En met Shayla gaat alles ook prima, die loopt lekker met haar mama en een aantal andere paarden in een paddock paradise. :)

[ img ]

Hoe gaat het bij de rest?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 20:16 



 
Profiel   

Wat goed! En hij is zo knap!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 06:37 



 
Profiel   

Hij is echt knap, maar vrouw en dochter ook!

Hier weer aan het oefenen voor het najaar, ze vind het crossen zo leuk..

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 08:21 



 
Profiel   

paljaslaura schreef
[ [url=m/Mp8HCd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lCmaCM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn iertjes gaan ook fijn op het moment. De jonge (bruine) begint het echt heel leuk te doen en de schimmel blijft mijn maatje en crosst lekker in het rond :D


Knap stel hoor!

Fijn dat je voor Skinny zo'n fijne nieuwe plek hebt Sille!

Heeft een van jullie ook ervaring met het dekken met een Ierse hengst? Ik heb Gortfree Lakeside Lad op het oog voor mijn merrie, mogelijk voor volgend jaar. Zij staat dan -als alles goed gaat- met een veulen aan de voet als ik mijn nu tweejarige op kan gaan pakken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 12:40 



 
Profiel   

Leuk dat je je merrie wilt gaan laten dekken Berdien! Gortfree Lakeside Lad is ook een knapperd! Ik ben zelf erg fan van Gortfree Hero. Heb hem een paar jaar geleden op de Dublin Horse Show gezien, wat een geweldig dier!

Kamsel, ik hoop eind september ook weer een crossje te gaan doen. Dan is de oefencross in Balloo en dat is vlak bij mijn nieuwe stal, dus kan zo te paard heen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 16:14 



 
Profiel   

Oohh leuk!! Daar gaan wij ook heen! :D Neem je dan Skinny mee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 16:44 



 
Profiel   

Heee wat leuk! Doe je mee met Sil? Stoer hoor! :D Ik wil inderdaad met Skinny meedoen. Weet je al welke dag je gaat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 20:47 



 
Profiel   

Ja met Sil! :D Vind het wel spannend hoor! Maar onze springlessen gaan best heel lekker de laatste tijd dus durf het wel aan. Zij weet wel hoe het moet, nu ik nog :')

Wij gaan de zaterdag! En jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 20:59 



 
Profiel   

Ik ga waarschijnlijk ook zaterdag! Dan komen we elkaar vast wel tegen. Leuk man, mini ID meeting! :D

Balloo is volgens mij ook wel de perfecte gelegenheid om het een keer te proberen. Lekker laagdrempelig, als je iets echt niet durft te springen kun je er altijd nog omheen rijden :+

Wij moeten nog wel even een beetje trainen voor die tijd, hebben de afgelopen tijd rustig aan gedaan, dus mogen nog wel wat meer conditie opbouwen. Komende weken maar regelmatig lekker naar buiten, kilometers maken.

Ga je alleen heen of doen er nog meer mensen van je stal mee?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 21:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 22 van de 72 [ 1785 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 72  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen