Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 10 van de 11 [ 256 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Gladiator Glamourdale x UB40 x Farrington

 
Profiel   

Jeetje wat wordt ze alweer groot
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-19 21:37 



 
Profiel   

Silly1972 schreef
Jeetje wat wordt ze alweer groot


Ja echt niet normaal. Zo mini als ze eerst was, zo hard groeit ze nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-19 08:30 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Omara, morgen alweer 2 maandjes

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-07-19 20:46 



 
Profiel   

Knappert hoor <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-07-19 20:15 



 
Profiel   

Ze worden allemaal inderdaad groot zeg. Ik heb ook weer wat foto's van de kleine O so Easy. Hij doet het super goed en is nu bijna 2 maandjes oud. Hij is zo lief en aanhankelijk, dat is echt bizar. Nergens bang voor en heel knuffelig en mensgericht.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 19:46 



 
Profiel   

Merken jullie nu ook dat Gladiator verbeterd heeft op jullie merries? Ik heb juist bij mijn veulen dat het meer een kopietje is van mama, ook het gangwerk. Helaas heeft ze alleen de kortere hals van Gladiator geërfd := maar de specifieke punten waarvoor ik hem heb gekozen zie ik (nog) niet terug. Nu is mama een goede merrie met super veel veer in haar gangen, maar had toch wel gehoopt op een wat scherper achterbeen... :o Ze lijkt wel meer maat te krijgen, maar dat is natuurlijk ook afwachten....

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-19 20:17 



 
Profiel   

WoW wat een knapperd die O so easy. Mijn veulen gaat zeker meer maat geven, als ik zo naar haar gewrichten kijk wordt dat een groot paard. Ze is ook al zoveel gegroeid. Ze is duidelijk compacter gebouwd dan mijn merrie. Fokker van Gladiator zei: ze is precies haar vader als veulen...dus dat belooft wat hopelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-19 07:27 



 
Profiel   

Ik hoorde van de week dat een Gladiator nakomeling de nationale keuring heeft gewonnen afgelopen zaterdag. Is iemand van hier daar geweest?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 12:25 



 
Profiel   

DianaWinnie schreef
Ik hoorde van de week dat een Gladiator nakomeling de nationale keuring heeft gewonnen afgelopen zaterdag. Is iemand van hier daar geweest?


Ik wilde erbij zijn, maar helaas kon ik niet, jammer genoeg was het niet mijn veulen :D maar het is inderdaad een heel knap Gladiator veulen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 12:45 



 
Profiel   

Mer1980 schreef
DianaWinnie schreef
Ik hoorde van de week dat een Gladiator nakomeling de nationale keuring heeft gewonnen afgelopen zaterdag. Is iemand van hier daar geweest?


Ik wilde erbij zijn, maar helaas kon ik niet, jammer genoeg was het niet mijn veulen :D maar het is inderdaad een heel knap Gladiator veulen <3


Is dat het veulen dat door Van Olst zelf gefokt is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 18:28 



 
Profiel   

Is dat het veulen dat door Van Olst zelf gefokt is?[/quote]

Fokker is Mieke Benders veulen Gabber
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 19:34 



 
Profiel   

Samantha71 schreef
Is dat het veulen dat door Van Olst zelf gefokt is?


Fokker is Mieke Benders veulen Gabber
[ img ][/quote]
WoW knapperd hoor ❤️

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 21:26 



 
Profiel   

Met die aftekeningen lijkt ie net van everdale te zijn. Maar zeker een knap veulen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 23:03 



 
Profiel   

Mijn knappe man vandaag op de foto
[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 20:43 



 
Profiel   

Die lijkt prima aan de maat ze zijn, knappe vent hoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 10:58 



 
Profiel   

Mer1980 schreef
Die lijkt prima aan de maat ze zijn, knappe vent hoor!


Jaaaa nu 1,40

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 11:24 



 
Profiel   

Wowie, mooie foto’s! Knap dier zeg. Ik zal ook eens wat plaatjes schieten van de week

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 11:50 



 
Profiel   

Zo al lang niets meer gelezen hier of geplaatst, maar ik ben benieuwd hoe het met de jaarlingen gaat van Gladiator. Ik trap af met mijn scharminkeltje Mia die toch wel bijtrekt. Ik heb haar toch maar naar huis gehaald en ze staat met mijn andere fokmerrie, haar moeder komt deze maand na de verhuur periode ook weer thuis en ze schiet de lucht in. Schoft ruim 1.56m kont 1.61m ;) super groot wordt ze niet maar de 1.65 - 1.68m moet ze wel gaan halen en dat is een prima maat.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-20 16:23 



 
Profiel   

Hoe gaat het met de Gladiator nakomelingen? Die van mij is nu alweer 2. Ondanks veel pech het afgelopen jaar (flinke wond na ontsnapping kudde in de opfok (geen vitale delen) en na 2 maanden revalidatie terug zetten geen eten meer omdat ze onderaan in de rang werd getrapt en dus naar huis gehaald) droogt ze echt prachtig op. Kan extra bewegen!


[ img ]

Hoe gaat het met de anderen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 12:21 



 
Profiel   

Mer1980 schreef
Hoe gaat het met de Gladiator nakomelingen? Die van mij is nu alweer 2. Ondanks veel pech het afgelopen jaar (flinke wond na ontsnapping kudde in de opfok (geen vitale delen) en na 2 maanden revalidatie terug zetten geen eten meer omdat ze onderaan in de rang werd getrapt en dus naar huis gehaald) droogt ze echt prachtig op. Kan extra bewegen!


[ [url=m/HXXb0f.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe gaat het met de anderen?


Wat is zij mooi geworden! Wauw! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 12:58 



 
Profiel   

Ik ga die van mij einde van de maand ophalen uit de opfok ben ook benieuwd hoe die er uit zit wel gaat die dan de verkoop in wegens te veel paarden . Die van jou is prachtig!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 13:36 



 
Profiel   

Hoe groot zijn die van jullie? Mia heeft natuurlijk een knauw gehad van vorig jaar, maar die meet wel 1.60m nu dus daar komen nog wel de nodige cm's bij, al zal ze de 1.70m niet gaan halen. Haar moeder is 1.61m die gaat ze voorbij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 13:39 



 
Profiel   

Hoe groot weet ik niet ik heb hem al een jaar niet gezien maar volgends de opfok groot . Ik hoop dat die wel lekker aan de maat mag worden. En wie weet groeit die van jou in eens hard!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 13:57 



 
Profiel   

[ img ]
Hier onze 2 jarige hengst, is erg goed gelukt

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 15:40 



 
Profiel   

Dat is wel een heul klein plaatje :=
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-06-21 21:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 10 van de 11 [ 256 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen