Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 48 van de 54 [ 1333 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 54  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Everdale Lord Leatherdale X Negro X El Corona

 
Profiel   

Geen Everdale, maar ons Inverness-veulen van dit jaar kwam er vannacht uit gekropen: een merrietje!

[ img ]
Inverness x Ampère x Weltmeyer
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-19 06:18 



 
Profiel   

Gefeliciteerd *\o/*

Zal morgen even aan mijn merrie melden dat ze oma is geworden :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-19 18:28 



 
Profiel   

Grappig hè :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-19 18:58 



 
Profiel   

Even een beetje Kingsdale-spam!
We zijn nu een half jaartje onderweg en ben heel blij met hem.
Hij leert graag en pakt het allemaal goed op. We rijden 3x per week, 2x zelfstandig en 1x half uurtje les.
Gisteren een filmpje gemaakt zodat ik voor mijzelf kan zien waar we nu staan. Ik ben er best blij mee.
Ook zie ik nog veel ruimte voor verbetering maar we doen het rustig aan, geen haast.


Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 14:24 



 
Profiel   

Wauw, Kingsdale is gaaf hoor. Filmpjes maken is super handig dan kun je echt zien waar je jezelf kunt verbeteren. Doe ik ook wel eens.

Ik rijd ook een Everdale, Izaïra zij pakt het ook allemaal zo goed op en is vooral heel braaf. Laatst is ze voor het eerst mee geweest naar het strand en dat deed ze ook zo braaf. Ik geloof dat ik nog nooit een foto van haar hier heb gedeeld. Dus bij deze:
[ img ]
[ img ]

En mijn eigen Everdale, Nirell doet het in de opfok ook nog steeds goed. Hij is 27 april (op de verjaardag van Everdale) 1 jaar geworden.
[ img ]
[ img ]


Zijn er dit jaar trouwens mensen die nog een Everdale veulentje verwachten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-05-19 20:04 



 
Profiel   

Nog updates rondom de Everdales?
Anniique, nog nieuwe foto's van je jaarling zonder wintervacht? ;)

Ik heb nu voor tweede keer buiten gereden, in eigen weiland. En zoals Anniique al zegt: wat zijn ze braaf! De paarden vd buren gingen er van tussen en die van mij bleef keurig bij de les (ondanks dat ik het wel beetje spannend vond). Ik wil nu proberen elke week, twee weken naar een ander vreemd terrein te gaan zodat dat als heel normaal gevonden wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 08:07 



 
Profiel   

Dag allemaal,

Mijn inmiddels vijfjarige Everdale heeft de afgelopen maanden haar eerste wedstrijden achter de rug.
Na haar bloedvergiftiging en maagzweren in oktober hebben de eerste maanden in het teken gestaan van opbouwen van conditie en spieren en haar sterker maken.

Wat doet ze het zo goed, ze wil altijd werken, sluit zich in stressvolle situaties (bvb op een groot losrijterrein) niet af voor mij(n hulpen), zolang ik haar maar vertrouwen geef en niet in de steek laat.
Nog 4 winstpunten te gaan en we zijn L1 startgerechtigd. *\o/*

Ook rijdt Stral (waar ik haar kocht en die ons nog steeds begeleidt) ze een keertje in de maand, om de puntjes op de 'i' te zetten. Leerrijk, voor zowel Jena als mij. *D
Foto is van afgelopen wedstrijd, waarbij ik meer op mijn kont moet zitten, en mijn schouders moet ontspannen, en en.... :list:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 14:18 



 
Profiel   

Ja heerlijk is dat hè Esther, zo braaf. Af en toe sta ik er echt van te kijken. Ook de Everdale die ik nu rijd. Ik ben dit weekend met haar naar het water gegaan en er wat dieper in gegaan. Dat vond ze echt heel spannend maar ze deed het wel weer allemaal heel braaf.
[ img ]
[ img ]

En van mijn eigen jaarling heb ik zeker foto's zonder zijn winter vachtje. Hij doet het echt heel erg goed en is lekker aan het spelen in de opfok. Waarschijnlijk ga ik hem in september laten castreren. Ik ben wel even benieuwd of beide ballen zijn ingedaald omdat de nakomelingen van Everdale er om bekend staan dat de ballen niet goed indalen.
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Mooie foto saariewaari, Fijn dat je weer kunt opbouwen en dat ze zo goed hersteld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 18:26 



 
Profiel   

Wij hebben een leuke jaarling lopen nu :D Beetje schichtig maar komt wel weer goed :)

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 23:36 



 
Profiel   

@saariewaarie: Het ziet er netjes uit. Belangrijk dat je haar maar goed laat herstellen. Het zijn allemaal nog puppies, niet dan? Bloedvergiftiging en maagzweren is niet niks, daar hebben ze echt wel te lijden onder.

@Anniique: Wat een leuke Everdale rijdt je! Ik ben nog niet verder geweest dan thuis en de binnenbak maar ga het nu langzaam uitbouwen en wie weet volgend jaar misschien ook wel de waterbak oid ;)
Jouw jaarling heeft dezelfde aftekening op de neus als de mijne. En ook een ietswat wit oog he? Volgens mij heeft die van Saariewaarie dat ook, toch?

Ballen indalen... ja dat is inderdaad een dingetje. Bij die van mij was ook één bal niet ingedaald dus op de operatietafel om de tweede bal er bij te zoeken.

@Stral: Knapperd! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 09:58 



 
Profiel   

Die van Saariewaarie heeft dat ook inderdaad! Is dat een Everdale-dingetje? Noira (de jaarling) heeft het niet :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 10:11 



 
Profiel   

Onze knappe Olympia van Inverness zijn we helaas na een maand verloren :( De merrie is de dag voor veulen ziek werd opnieuw bezaaid met Inverness dus volgend jaar hopelijk meer geluk, 't was echt een goed veulen... Denk dat Redd dat wel gezien had op mijn FB? En anders bij deze een update ;)
Weet je meer over de Inverness-veulens verder?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 10:14 



 
Profiel   

[ img ]
Onze Iphone (6 jarige nakomeling van Everdale) loopt ondertussen Z1 en heeft zich geselecteerd voor de regiokampioenschappen. We hadden niet verwacht dat het zo goed zou gaan maar hij loopt bijna constant 65% en doet gewoon heel netjes zijn best. We zullen geen prijs halen maar zijn al trots dat hij dit zo doet.

Stral, Wat ontzettend jammer dat jullie je veulen verloren zijn. Hopelijk komt er volgend jaar voor jullie een mooi gezond veulen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 11:34 



 
Profiel   

Essther: Wat fijn hoe braaf het gaat! Eston heeft ook een heel relaxt karakter.

Saariewaarie: Fijn dat het zo goed gaat!

Anniique: Heerlijke foto's in het water en mooie jaarling heb je :)

Stral: Gaaf dier! En sterkte met het verlies van het veulen.

Welshfan: Jullie gaan goed! Gefeliciteerd met de selectie:)

Mijn hengst Eston doet het ook goed. Gaan binnenkort weer eens wedstrijden oppakken en doorstromen naar het M.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En soms gaat er een 5 jarige groom mee welke zonder enkel probleem
zelfstandig met hem kan lopen en stappen :) Ook bij merries is het geen enkel probleem (daar heeft hij sowieso niet echt oog voor. ) Hij is helaas te groot voor bixie anders gingen ze samen wedstrijdjes begeleid bixie starten, maar dat mag niet met een paard.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 12:04 



 
Profiel   

Mijn 2 jarige Everdale is vooral heel brutaal en druk. Maar ook heel knap.

Ik hoop dat hij onder het zadel wat braver is tegen die tijd.


[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 12:36 



 
Profiel   

Leuk dier, al heel 'af'!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 12:42 



 
Profiel   

Ja inderdaad, al een heel paard!

Eston <3 die manen ook :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 12:47 



 
Profiel   

Hij heeft nogal een wilde bos :+ (Het groeit erg snel, kan het als ik het strak bijhoud op wedstrijd breedte elke week gaan knippen, maar het beschermd hem wat tegen vliegen)
[ img ]

Kan mijn vlechttechnieken van de Haflingers weer toepassen haha
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 12:53 



 
Profiel   

@Essther: Fijn dat het zo goed gaat!!! Daar kun je echt van genieten en trots op zijn.

@Saariewaarie: Ook al zo goed!

@Anniique: Toch altijd spannend het water in. Mooie jaarling. Dat van het niet indalen van de ballen wist ik niet en heb ik ook nog nooit gehoord van andere eigenaren.

@Stral: Knap dier! Wat verschrikkelijk van jullie veulen. Was het veulen ziek?

@Welshfan: Knap op 6 jarige leeftijd al Z1 met deze scores! Gefeliciteerd met de selectie.

@Nessie: De altijd knappe Eston. Succes in het M.

Bij ons zijn de "kleintjes" al weer 2 jaar. In augustus beide rondom op de foto zetten zodat we daarna met een gerust hard kunnen starten met beleren. Hoe we dat gaan oppakken weer ik nog niet. De Everdale leek er eerder aan toe maar is nu weer jeugdig/ overbouwd. De George Clooney precies andersom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 08:22 



 
Profiel   

Wij zijn ook net begonnen met een George Clooney, halfzus van Jena hierboven :D

Veulen kreeg leptospirose :( nog naar kliniek gevoerd, baxters etc maar 2 dagen later gestorven. Behoorlijk zeldzaam en brute pech blijkbaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 12:27 



 
Profiel   

Wauw, wat ontzettend vervelend zeg. Zo'n jong leventje...

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-19 15:16 



 
Profiel   

Wat zien ze er allemaal goed uit en wat bijzonder dat ze allemaal toch zo braaf zijn. Dacht de everdales ook best brutaal waren, die twee van mij hadden in ieder geval altijd (positief) echt wel karakter.

@nesiie; Hij blijft knap. Ik weet dat je het toen wel eens hebt gehad om eventueel naar de keuring te gaan met hem. Ga je dat nog doen of heb je dat doel inmiddels laten varen?

En dat ballen indalen heeft mijn tweede veulen inderdaad ook last van gehad. Wist niet dat dat typisch een Everdale dingetje was. Grappig om te lezen!

En stral, ik had het gezien ja. Echt zo zonde, was zo'n leuk veulen!! Ik was stiekem toch ook wel heel trots dat Inverness vader was van zo'n knap veulen. Hopen dat er volgend jaar net zo'n goeie uitkomt!

Inverness heeft 10 augustus de afstammelingenkeuring kwam ik zaterdag op de keuring achter. Heb ik toch met me stomme kop precies in die week de vakantie geboekt. Echt zo zonde en jammer dat ik daar niet bij kan zijn |(

Ik ben ook heel benieuwd hoe mijn inmiddels tweejarige (verkocht) van Everdale het zometeen gaat oppakken. Volgens mij gaan ze daar eind van het jaar rustig mee starten en daar heb ik ook echt wel hoge verwachtingen van. Hij kon zo belachelijk goed lopen! Hopen dat daar wat jonge paarden competities mee gereden gaan worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 10:12 



 
Profiel   

Is die tweejarige nog hengst of waar was die naar verkocht?
En ja 't was echt een goede, zat laatst nog eens filmpje te kijken en als je dan vergelijkt met de twee veulens die we nu hebben (die ook niet slecht zijn), ze had echt wat extra's in haar draf vooral! Jammer :( Hopelijk volgend jaar inderdaad meer geluk!
Stom van je vakantie :') Maar die wordt vast ook leuk haha :D

De Everdale was zaterdag min of meer braaf bij de hoefsmid :D Braver dan de negro :P Viel me al goed mee dat ik ze makkelijk halster aan kreeg na paar maand op de wei lopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 10:19 



 
Profiel   

Onze Everdale staat met halster op de wei.... :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 14:36 



 
Profiel   

Oej! :D
Jena is altijd superbraaf en in de hand geweest, die is makkelijk geboren echt. Noira zal wat meer bloed hebben en is wat rillerig aan de oren maar het viel mij echt goed mee eigenlijk!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 14:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 48 van de 54 [ 1333 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 54  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen