Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 312 van de 382 [ 9529 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315 ... 382  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Het Connemara topic, deel 2!

 
Profiel   

Heerlijk zo'n uitzicht.
@ curly2day Ik ken de pony niet maar het klinkt goed, 1.60 is wel erg groot
Goed zo Punz een sprongetje *\o/* nog effe en je rijdt zelf de crossen.
Vanmorgen heerlijk springles gehad, eindelijk is het tempo goed. Nu nog het recht sturen :o gelukkig springt ze ook schreef :=
Goede planning blijft best lastig, ik wil Heather 5x per week rijden anders wordt ze te dik. Maar June eigenlijk ook, ach nu is het toch vakantie dus alle tijd!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 11:00 



 
Profiel   

Carol10 schreef
Heerlijk zo'n uitzicht.
@ curly2day Ik ken de pony niet maar het klinkt goed, 1.60 is wel erg groot
Goed zo Punz een sprongetje *\o/* nog effe en je rijdt zelf de crossen.
Vanmorgen heerlijk springles gehad, eindelijk is het tempo goed. Nu nog het recht sturen :o gelukkig springt ze ook schreef :=
Goede planning blijft best lastig, ik wil Heather 5x per week rijden anders wordt ze te dik. Maar June eigenlijk ook, ach nu is het toch vakantie dus alle tijd!


Klopt 1.60 is idd erg groot, ze is niet specifiek op zoek naar een connemara, maar een leuk dier tussen de 1.60-1.69 en kwam deze bij toeval tegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 11:53 



 
Profiel   

Nee nog nooit voorbij zien komen! Krijg jeuk van de tekst maar die oorzaak zal ik bij mezelf zoeken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 17:19 



 
Profiel   

Marrit13 schreef
Nee nog nooit voorbij zien komen! Krijg jeuk van de tekst maar die oorzaak zal ik bij mezelf zoeken :D


Schatje,poepje ..... bla bla bla :') :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 17:30 



 
Profiel   

Ja wij liggen wel op 1 lijn he? :') Als je professioneel over wil komen.. Nou dan had ik zélf een andere opzet gekozen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 17:42 



 
Profiel   

Ik twijfel alleen bij raszuiver in combinatie met 1.60. Dat kan toch bijna niet :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 17:45 



 
Profiel   

Oh Birgit: Dat zijn mooie resultaten, an sich. Maar die val: dat is best eng toch!
Zag op fb je foto's: ziet er wel heel, heel, heel super uit!!


Curly: ik ken ze niet. Vind heel eerlijk gezegd de foto ook niet heel voordelig, naast idd toch wat moeite met de tekst.

Saams: ze zijn er wel hoor, raszuiver icm met 1.60. Gebeurd niet heel vaak, maar je ziet ze wel
( niet vergeten: er is in de begin jaren van de Connemarafokkerij in Ierland toch ook gebruik gemaakt van de Engels Volbloed, en er zal hier en daar ook Irish Draught bloed in zitten vermoed ik zo...)

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 18:32 



 
Profiel   

Marrit13 schreef
Ja wij liggen wel op 1 lijn he? :') Als je professioneel over wil komen.. Nou dan had ik zélf een andere opzet gekozen :+


Hahaha ja denk het wel _/-\o_

Is ook niet echt een professionele tekst, over foto's maar niet te spreken, als je eens kijkt wat ze nog meer te koop heeft en wat daar dan qua foto's bij heeft.

Maar goed wie weet is het een fantastisch dier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 18:55 



 
Profiel   

Naar bovenstaande 'pony' was ik ook opzoek voor meer informatie, die meid heeft vaker paarden te koop en vaak wat aparter spul. Laatste al een keer contact gehad voor een valk die ze had staan. Ze haalt ze uit het buitenland naar zeggen.

Grote spreekt mij zeer aan, stiekem toch aan het kijken voor een paard erbij maar de meeste connies zijn echt te klein voor mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 19:44 



 
Profiel   

Ik heb bewegende beelden gezien van de schimmel maar daar is nog een hoop werk aan. En dan is ie toch al 8 en pas op zadelmak niveau.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 11:59 



 
Profiel   

EllyC schreef
Ik heb bewegende beelden gezien van de schimmel maar daar is nog een hoop werk aan. En dan is ie toch al 8 en pas op zadelmak niveau.....


Geen idee wat ze er verder mee willen, maar misschien zie ik er liever een van 8 op dat niveau dan 1 van 8 die al kapot gereden is ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 12:03 



 
Profiel   

Mijn Sky was ook 1m60. En die was 100 % raszuiver. Het gekke is dat er toen 4 ruinen samen stonden en allemaal groot waren sky was niet eens de grootste. Stond zelf een nakomeling van goliath van de groeneweg bij die nog groter dan sky was.

Eamonn was destijds ook 1m51 dat vond ik al groot. Paddy is eerder wat kleiner. Maar heeft inmiddels ook de 1m 50 gehaald. Die moet nog flink wat groeien want hij is nog overbouwd. Maar dat is ook logisch aangezien hij een kruising connemara is met iers sportpaard.


Ik ben erg blij dat ik eigenwijs ben geweest en naar ierland ben afgereisd omin het echt te gaan kijken. Het is echt zo een lief dier met een goed karakter. Super cool in zijn kop komt toch echt wel van de connemara en anderzijds heel sensibel en super snel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 21:57 



 
Profiel   

Fijn om te lezen dat hij helemaal aan je verwachtingen voldoet Oona!!
En het blijft dan ook een bijzonder avontuur: paardje op foto zien en dan zelf naar Ierland gaan om hem op te zoeken, en dat het dan ook zo lijkt te klikken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 20:19 



 
Profiel   

Tis echt een schatje.
Hij komt je zo tegemoet. In alles. Trailerladen gaat ook zo goed.

Vandaag nog onder de douche en voor het eerst zijn hoofd ook. Dat vind hij een beetje spannend. Maar het ging wel.

[ img ]

En anders altijd relaxt.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 21:23 



 
Profiel   

Moet een mooie reis geweest zijn Oona. In alle opzichten. <3

Pffff precies afgelopen week ging de grondwaterpomp kapot. Over timing gesproken. Hele week tuinslang id keuken aangesloten voor water voor de pony’s. Nu op waterpompenjacht.... we zijn niet de enige. :+ :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 08:33 



 
Profiel   

Dat is balen van die pomp.
Heerlijk even die regen nu incl. lagere temperatuur.

Hier net de osteopaat geweest, gelukkig nu geen grote dingen gevonden maar meer onderhoud en punten op de i. Ik blijf me verbazen wat een goede osteo toch voor je paard kan betekenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 08:53 



 
Profiel   

Regen???

Was het maar waar.....
Kurkdroog en alweer een kleine 30 graden hier nu...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 09:44 



 
Profiel   

Saams balen van je proef, maar zolang jij je eigen doel maar haalt is het goed lijkt mij.

Tja lekker heet hoor afgelopen dagen, ik hou van zon, zomer en warmte maar dit is ook mij een beetje te warm. Hele dag staat de sproeier hier in t land en dat vinden ze heeeeeerkijk.

Afgelopen dinsdag is sanne nog met haar pony op cc geweest in dalerveen, L paarden en direct op tijd, worden ze toch gewoon eerste! Heel trots dus hier.

Maandag zoeken wij de koelte op.....heerlijk sanne weg brengen naar Ierland, zo vreselijk veel zin in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 10:40 



 
Profiel   

Punz schreef
Regen???

Was het maar waar.....
Kurkdroog en alweer een kleine 30 graden hier nu...


Achterhoek zeker :+ :+ :+ ....regen is wishful thinking op het moment. :') :') :')
Pomp is gevonden. Nu nog de juiste koppelstukken. De aansluiting die er zitten incl de oude pomp zijn uit 1977. Hij heeft zijn dienstjaren bewezen zullen we maar zeggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 10:52 



 
Profiel   

Sky gelukkig een pomp gevonden, koppelstukken geen probleem hoop ik? Hopelijk kun je nog wat vinden wat aansluit.
Hier ineens lekkage in huis....verwacht je ook niet met dit weer, grrrr.
Als we pech hebben zit t tussen sanne haar vloer en ons plafond en kunnen we een stuk eruit slopen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 11:30 



 
Profiel   

Ohh Tineke: Getver. Dat zijn toestanden waar je niet blij van wordt..

SkyMarian..
Yup... lotgenoten.... En hoe bizar: ook pomp-lotgenoten ( en sterker: ook antieke pomp die geest gegeven heeft...andere pomp gevonden... en dus ook koppelstuk puzzel nu...)...

:D Streekgeboden (be)water probleem...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 12:18 



 
Profiel   

Owww dat is minder Tineke. :\

Koppelstukken komt wel goed. De toko waar de pomp vandaan komt heeft van alles. Ze moeten even weten wat er aan moet. Dan rapen zij de onderdelen bij elkaar.

Duim jij ook voor regen Ria? Ach ja en verder niet drukker maken dan nodig. Spullen voor de bbq zijn in huis. :7

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 13:51 



 
Profiel   

Het is hier zo lekker, net nog in oosten vh land geweest, was daar gewoon 10 graden warmer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 16:02 



 
Profiel   

[ img ]
Wat een verschil met jullie! Dit is best wel weer een keer lekker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 16:30 



 
Profiel   

Hier nu nog steeds 30 graden
Zit oprecht wel te wachten op een beetje regen en verkoeling
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 16:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 312 van de 382 [ 9529 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 309, 310, 311, 312, 313, 314, 315 ... 382  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen