Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 111 van de 200 [ 4982 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 200  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Spelfouten op VN? Feedback voor de NR? Laat het hier weten!

 
Profiel   

Gefixt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-19 20:51 



 
Profiel   

Dank je wel Rije!

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-07-19 21:00 



 
Profiel   

[VN] Jan Vonk uitgeroepen tot Fokker van het Jaar Gelders Paard
In alinea 1 staat Kimberley, in alinea 2 Kimberly. De tweede spelling is de juiste, dus wellicht in de eerste alinea even aanpassen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 14:57 



 
Profiel   

Bedankt, het is aangepast :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-19 14:58 



 
Profiel   

[VN] Jumping Peel & Maas schrapt dagprogramma
Algemeen: kopjes zijn niet herkenbaar als kopjes
Kopje "Finale KWPN Stal Hendrix Competitie", laatste zin: De organisatie stelt alles in het teken ten behoeve van het welzijn van paard en ruiter. -> De organisatie stelt alles in het teken van het welzijn óf doet alles ten behoeve van het welzijn. Zoals het er nu staat, is het contaminatie volgens mij.

[VN] CK Drenthe: O Look at Me krijgt alle ogen op zich gericht
Alinea 2, laastste zin: galoppeerd moet galoppeert zijn, met t ipv d
Kopje Balans in galop, halverwege: "(uit Alesie van Indoctro, fokker H. Hilbolling uit Gieten." -> sluithaakje ) na Gieten ontbreekt.
Kopje Alles naar NVK, zin 3: "front. die" -> moet de punt hier geen komma zijn?
Kopjes Alles naar NVK, zin 6 en 7,8,9: zin 6 hebben ze het over een zoon van, in zin 7,8 en 9 is het "merrieopdruk" en ze. En in Horsetelex is het toch echt een merrieveulen. Zoon dus even wijzigen in dochter?

[VN] CK Drenthe: La-Sina meest complete driejarige
Kopje Twee keer Grandorado TN, zin 4: fokker H.J.H. Bonenkamp Dalfsen -> De "uit" is er even tussenuit?
Kopje Twee keer Grandorado TN, zin 9: VOF G.J., en J. Grobbe -> hier lijkt de achternaam van G.J. weggevallen?
Kopje Goed ontwikkeld, zin 1: "(uit Bumosa elite pref prest PROK van Up to Date. " -> hier mist het sluithaakje ) na Date. En overal staat naam van de fokker, maar bij deze merrie niet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 21:01 



 
Profiel   

[VN] Vraag het teamlid: Luceos


*Heb je naast bokt nog andere werkzaamheden?

Martleider moet marktleider zijn vermoed ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 20:53 



 
Profiel   

[VN] Vraag het teamlid: Luceos . hetzelfde topic als mijn voorganger ;) .

Het kopje: Ben je ook wel eens op Bokt als gewone gebruiker?

Twee regels lager staat: gedraagd, dit moet gedraagt zijn met een t.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-07-19 21:11 



 
Profiel   

[VN] CK Drenthe: O Look at Me krijgt alle ogen op zich gericht

Tweede alinea, laatste zin :) moet ‘galoppeert’ zijn met een t. De alinea daarna eindigt niet met aanhalingstekens en dat zou volgens mij wel moeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 11:35 



 
Profiel   

[VN] EK Jeugd: Teamzilver voor de Nederlandse Junioren
Uitslagen: bij de Deense score ontbreekt % teken

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-19 21:01 



 
Profiel   

Beter laat dan nooit, maar ik ga er nu mee aan de slag!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-19 20:21 



 
Profiel   

JPitty schreef
[VN] Jumping Peel & Maas schrapt dagprogramma
Algemeen: kopjes zijn niet herkenbaar als kopjes
Kopje "Finale KWPN Stal Hendrix Competitie", laatste zin: De organisatie stelt alles in het teken ten behoeve van het welzijn van paard en ruiter. -> De organisatie stelt alles in het teken van het welzijn óf doet alles ten behoeve van het welzijn. Zoals het er nu staat, is het contaminatie volgens mij.

Check!

JPitty schreef
[VN] CK Drenthe: O Look at Me krijgt alle ogen op zich gericht
Alinea 2, laastste zin: galoppeerd moet galoppeert zijn, met t ipv d
Kopje Balans in galop, halverwege: "(uit Alesie van Indoctro, fokker H. Hilbolling uit Gieten." -> sluithaakje ) na Gieten ontbreekt.
Kopje Alles naar NVK, zin 3: "front. die" -> moet de punt hier geen komma zijn?
Kopjes Alles naar NVK, zin 6 en 7,8,9: zin 6 hebben ze het over een zoon van, in zin 7,8 en 9 is het "merrieopdruk" en ze. En in Horsetelex is het toch echt een merrieveulen. Zoon dus even wijzigen in dochter?

Check!

JPitty schreef
[VN] CK Drenthe: La-Sina meest complete driejarige
Kopje Twee keer Grandorado TN, zin 4: fokker H.J.H. Bonenkamp Dalfsen -> De "uit" is er even tussenuit?
Kopje Twee keer Grandorado TN, zin 9: VOF G.J., en J. Grobbe -> hier lijkt de achternaam van G.J. weggevallen?
Kopje Goed ontwikkeld, zin 1: "(uit Bumosa elite pref prest PROK van Up to Date. " -> hier mist het sluithaakje ) na Date. En overal staat naam van de fokker, maar bij deze merrie niet?


Het lijkt erop dat het moet zijn VOF G.J. en J. Grobbe. Ik heb de komma dus weggehaald. En wie de fokker is dat weet ik zo niet, dat moet even uitgezocht worden.

Giolli schreef
[VN] Vraag het teamlid: Luceos


*Heb je naast bokt nog andere werkzaamheden?

Martleider moet marktleider zijn vermoed ik.


Check!
Jet schreef
[VN] Vraag het teamlid: Luceos . hetzelfde topic als mijn voorganger ;) .

Het kopje: Ben je ook wel eens op Bokt als gewone gebruiker?

Twee regels lager staat: gedraagd, dit moet gedraagt zijn met een t.


Check!
Mariett schreef
[VN] CK Drenthe: O Look at Me krijgt alle ogen op zich gericht

Tweede alinea, laatste zin :) moet ‘galoppeert’ zijn met een t. De alinea daarna eindigt niet met aanhalingstekens en dat zou volgens mij wel moeten.

Check!

JPitty schreef
[VN] EK Jeugd: Teamzilver voor de Nederlandse Junioren
Uitslagen: bij de Deense score ontbreekt % teken

Check!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-19 20:29 



 
Profiel   

Dank je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-19 20:45 



 
Profiel   

Marjo schreef
JPitty schreef
[VN] CK Drenthe: La-Sina meest complete driejarige
Kopje Twee keer Grandorado TN, zin 4: fokker H.J.H. Bonenkamp Dalfsen -> De "uit" is er even tussenuit?
Kopje Twee keer Grandorado TN, zin 9: VOF G.J., en J. Grobbe -> hier lijkt de achternaam van G.J. weggevallen?
Kopje Goed ontwikkeld, zin 1: "(uit Bumosa elite pref prest PROK van Up to Date. " -> hier mist het sluithaakje ) na Date. En overal staat naam van de fokker, maar bij deze merrie niet?


Het lijkt erop dat het moet zijn VOF G.J. en J. Grobbe. Ik heb de komma dus weggehaald. En wie de fokker is dat weet ik zo niet, dat moet even uitgezocht worden.


Dit staat op de site van het KWPN bij deze merrie. https://www.kwpn.nl/database?paard=p-589692. De geregistreerden, worden daarmee de fokkers bedoeld? Ben eerlijk gezegd niet zo thuis in die wereld.

[VN] Tussenbalans WK Voltige Junioren en het EK Voltige Senioren
Kopje EK Voltige Senioren, alinea 1, zin 1, helemaal achteraan: Kiss aan de longe Lasse Kristensen. -> bij de andere deelnemers staat er een "en" tussen de naam van het paard en het woord "aan", hier ontbreekt deze.
Zelfde kopje, zelfde alinea, alleen dan zin 4: "Zaterdag 27 juli voltigeren de beste 15 solo’s nog de technische test het derde onderdeel van de eerste ronde." moet er tussen test en het niet een komma staan? En klopt het aantal van de 15 beste solo's hier wel? Want in de zin erna staat dat de 15 besten door gaan naar de finale. Lijkt mij eerder dat alle voltigeurs dan de technische test nog moeten doen als dat onderdeel is van de eerste ronde?
Zelfde kopje, alinea 2: de ene keer staat Nations Teams Competitie wel met hoofdletters, de andere keer niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 15:34 



 
Profiel   

[VN] Nederlandse Juniorenteam zevende op WK Voltige
Alinea 4, zin 3: "met een 8.003 hij voltigeerde op het paard Elegante 42" -> tussen 8.003 en hij mist een leesteken geloof ik.
Alinea 5, zin 1: "evenement deze zal worden" -> tussen evenement en deze is eveneens het leesteken gesmolten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 22:48 



 
Profiel   

Bedankt voor het doorgeven. Het is weer aangepast :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 22:57 



 
Profiel   

[VN] Anne Meulendijks in één team met haar idool
Alinea 2, zin 1: "25 jarige" -> 25-jarige

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-19 15:22 



 
Profiel   

Bedankt, het is aangepast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-19 16:00 



 
Profiel   

Nee, jullie NR-mensen bedankt voor het aanpassen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-19 16:07 



 
Profiel   

[VN] EK U25: Jeanine Nieuwenhuis klaart de gouden klus
Kopje Carlijn Huberts: "kwam in het afsluitende onderdeel van start" -> ze ging van start of ze kwam aan de start.

[VN] EK Voltige: Sneekes en senioren doen goed mee in finale
Alinea 4, laatste zin: "gewonnen met een 8.533 ze voltigeerden" -> Punt na de score en hoofdletter Z erin? Of een komma tussen score en ze, dat mag ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-19 18:09 



 
Profiel   

[VN] Katokyboy HDH en Jean Couture winnen Stal Hendrix-competitie
Kopje Tweede Arezzo VDL, zin 3: “Er stond best een selectief parcours gebouwd" -> er stond een selectief parcours of er was een selectief parcours gebouwd.
Zelfde kopje, zin 8: "Onder Anne- Marie Poels toonde" -> Anne-Marie zonder spatie na het streepje

[VN] WK Ermelo: Sterk deelnemersveld in 3* Grand Prix
Alinea 2, zin 2: de komma na Falsterbö hoort daar niet, en tussen vorm en zijn moet "te" worden ingevoegd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 21:23 



 
Profiel   

+:)+. Ze zijn weer aangepast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-19 00:10 



 
Profiel   

[VN] Tuigpaardensport viert hoogtij in Norg
Kopje Power, zin 2: " En hoewel niet in de eerste omloop de eerst uitverkorene leek" -> tussen uitverkorene en leek mag een komma.
Kopje Roots, zin 1: "zinderede finale" -> zinderende finale
Kopje Roots, zin 4: geboorte grond -> geboortegrond hoort aan elkaar

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-19 16:18 



 
Profiel   

[VN] [FOTO] Eventing Emmeloord
Alinea 2, zin 2: die op hoofdterrein -> die op het hoofdterrein (het er tussenin)
Onder de foto van Olivia Pelysier: even een pootje baden -> even pootje baden (een er tussenuit), staan ook 2 puntjes achter ipv 1
Onder de foto van Dexter Biersteker: tweemaal aan start -> tweemaal aan de start (de er tussenin)
Onder de foto van Florinoor Hoogland: hidernis -> hindernis (-n mist)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-19 18:52 



 
Profiel   

[VN] Uitzonderlijk veel kwaliteit in kwalificatieronde 5-jarigen
Alinea 2, laatste zin: Johnny Depp was derde achter Valverde volgens de uitslagenlijst, geen tweede.
Kopje Kleine finale, 1e zin: geplaats -> mag hier nog een t achter?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 19:16 



 
Profiel   

Ze zijn allemaal weer aangepast. Bedankt voor het doorgeven :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 23:54 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 111 van de 200 [ 4982 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114 ... 200  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen