Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 59 [ 1458 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 59  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

De eeuwige single.

 
Profiel   

Ben jij er ook één?
Zo iemand die altijd alleen is.
Die wel zo af en toe eens date, maar waar niks blijft hangen.
Waarvan vrienden/vriendinnen áltijd bezet zijn of in no time een andere relatie hebben als het na jaren uit gaat.
Die zich met de feestdagen elk jaar weer af vraagt waar die nu weer het 5de wiel gaat zijn.
Die zelden op vakantie gaat, omdat je niet alleen wilt gaan.
Die elke avond een prakkie voor zichzelf staat te maken, om het vervolgens alleen op te eten.

Of
Wellicht die het allemaal wel prima vind zo alleen en er eigenlijk ook geen behoefte aan heeft.
Die het heerlijk vind om alleen op vakantie te gaan.


Happy or unhappy... verzamelt u.


Disclaimer: iedere gelukkige in de liefde die van plan is zijn/haar sprookje te delen onder het mom “het komt wanneer je het minst verwacht” ....

Alsjeblieft.
Doe het niet.
Je bent nummer 32853 die dit ons verteld.
Klik dit topic maar liever gewoon weg.
Dankjewel.


Laatst bijgewerkt door Shiloh op 29-07-19 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 19:30 



 
Profiel   

Happily single! :D Heb er absoluut geen behoefte aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 19:34 



 
Profiel   

Hier happy en bewust alleen. Geen behoefte aan en mis het ook totaal niet. Al 12 jaar alleen en we houden het lekker zo. Heb zo mijn eigen leven en alles zo ingericht voor mezelf, moet er niet aan denken dat iemand daar tussen gaat zitten. Heb mijn werk en heb verder een prima leven. Wie weet later nog eens maar zolang ik er geen behoefte aan heb doen we het gewoon niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 19:36 



 
Profiel   

Ik kan zelf prima alleen zijn, maar het is met regelmaat wel erg eenzaam.

Ik zit nu op zo’n punt dat ik graag een stabiele relatie wil, maar geen zin heb in dat gezeik van daten en elkaar leren kennen. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 19:37 



 
Profiel   

Whahahahaha stuk! Forever alone meld zich! Waagt zich er 2 a 3x per jaar aan de ware te ontmoeten maar kom elke jaar tot de conclusie dat ze ongeveer allemaal bindingsangst hebben of alleen lol willen hebben. Nobody got time 4 that Frank! Heb het deuk zat werk paarden huishouden. Maak ik tijd voor je vrij berekent dat dat ik je leuk vind en wil zien waar het heenloopt ga geen tijd vrij maken voor iemand die al weet nog te willen feesten en andere wilt ontmoeten. Dus dat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 19:37 



 
Profiel   

Shiloh schreef
Ik zit nu op zo’n punt dat ik graag een stabiele relatie wil, maar geen zin heb in dat gezeik van daten en elkaar leren kennen. :Y)


Dit is zo herkenbaar!!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 19:38 



 
Profiel   

Shiloh schreef
Ik kan zelf prima alleen zijn, maar het is met regelmaat wel erg eenzaam.

Ik zit nu op zo’n punt dat ik graag een stabiele relatie wil, maar geen zin heb in dat gezeik van daten en elkaar leren kennen. :Y)


Maar waarom wil je een relatie? Wat zoek je dan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 19:39 



 
Profiel   

Gezelschap. Een maatje. Je leven delen met een ander. Stabiliteit. Er niet altijd alleen voor staan. Lief hebben en geliefd en gewaardeerd worden.

Lijkt me heerlijk. Een stabiele relatie hebben. De weg ernaartoe echter is verschrikkelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 19:43 



 
Profiel   

Shiloh schreef
Gezelschap. Een maatje. Je leven delen met een ander. Stabiliteit. Er niet altijd alleen voor staan. Lief hebben en geliefd en gewaardeerd worden.

Lijkt me heerlijk. Een stabiele relatie hebben. De weg ernaartoe echter is verschrikkelijk.


Je romantiseert het wel enorm hoor. Heb je eerder een serieuze relatie gehad?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 19:45 



 
Profiel   

Ik ben ook bewust alleen, omdat ik in het buitenland woon en niet weet hoe lang ik hier nog blijf wonen. Dat roep ik al bijna vier jaar, maar toch. Ik wil niet aan een Duitser vastzitten als er zich een mooie kans voordoet. En ik reis juist heel graag alleen, net weer drie weken in verweggistan geboekt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 19:47 



 
Profiel   

Hier een single met kinderen dus niet helemaal alleen maar ik ben er ook nog niet echt over uit of ik nu happy of unhappy single ben. Aan de ene kant mis ik een partner, maar die had ik tijdens mijn huwelijk ook niet, aan de andere kant vind ik het ook wel lekker om niemand meer verantwoording af te hoeven leggen.
( mijn sprookje bleek meer een nachtmerrie)

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 19:47 



 

.


Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-02-22 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 19:50 



 
Profiel   

Ik meld me ook ,dik 10 jaar alleen geweest ,afentoe een date en dacht nu heb ik een blijvertje ,na 3 maanden was ik er al weer klaar mee .
Ieder weekend afspreken enzo ,kon er niet aan wennen .
Scheelt denk ik wel dat ik niet alleen woon ,maar met mijn tweelingzus en haar baby

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 20:00 



 
Profiel   

Hier al een dochter van 12 dus daarvoor hoeft het ook niet meer. We hebben het heel gezellig samen hoor, gaan samen op vakantie en shoppen. Ze zou zelf ook geen man bij ons in huis willen dus dat komt goed uit.
We hebben echt een vrouwenhuis, ook qua inrichting.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 20:01 



 
Profiel   

Tja.. Ik heb een relatie gehad van 6 jaar (incl samen wonen enzo), en een keer een korte. Verder heb ik nooit zelfs maar interesse gehad in iemand.

Ik denk op het moment weer van, ik zou weer eens mensen moeten gaan ontmoeten en kijken of ik dan iemand tegen kom. Maar nja... Dat ik niet snel verliefd wordt enzo, maakt me wel onzeker als ik hiermee bezig ben. Bijna iedereen in mijn omgeving vindt dat ik te kritisch ben, te moeilijk doe over fysiek contact, etc etc. Het voelt soms dan net alsof er iets mis met me is. Terwijl als ik het lekker laat zitten, niemand zo pushed en ik oprecht gelukkig ben alleen. Zo is het wel een Ding geworden voor mij

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 20:01 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Shiloh schreef
Gezelschap. Een maatje. Je leven delen met een ander. Stabiliteit. Er niet altijd alleen voor staan. Lief hebben en geliefd en gewaardeerd worden.

Lijkt me heerlijk. Een stabiele relatie hebben. De weg ernaartoe echter is verschrikkelijk.


Je romantiseert het wel enorm hoor. Heb je eerder een serieuze relatie gehad?


Zelfde als Shiloh, niet eeuwig alleen willen blijven maar het daten ook zat.
Wel relaties gehad, dus weet dat het niet eeuwig rozengeur en maneschijn is, maar dat maatje mis ik ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 20:02 



 
Profiel   

Hier nog 1, maar ik voel me absoluut niet alleen of zielig.
Ook ga ik gerust in mn eentje op vakantie of daagjes weg.

Als ik gezelschap wil is dat zo geregeld, maar ik geniet van mijn alleen zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 20:06 



 
Profiel   

Meld zich.. ik heb periodes dat ik het wel best vindt om alleen te zijn, en periodes dat ik iemand mis om mee samen te zijn.. niet dat ik hiervoor se beste relaties heb gehad, maar áls er goeie momenten waren, waren dat wel fijne momenten. Zo af en toe probeer ik te daten, maar ik lig niet zo goed in de markt geloof ik :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 20:08 



 
Profiel   

Ik sluit me aan bij Shiloh en Mlies. Alleen date ik ook niet, maar dat is ook niet geheel uit eigen beweging. Ik bevind me gewoon niet vaak in plekken waar ik nieuwe mensen tegen kom, en binnen mijn kennissenkring gaat het niet gebeuren :') Online vind ik ook weer zoiets... dan ben ik echt actief op zoek, en ik ben meer van 'komt vanzelf wel een keer'.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 20:10 



 
Profiel   

Ja ben ook single, merk de afgelopen maanden voor het eerst dat ik er ontevreden mee ben. Blijf erbij dat ik echt vind dat iedereen alleen moet kunnen zijn dus ben lang een strong independent woman geweest ( :') ) maar merk nu toch wel een "leegte". Vooral ook omdat om me heen de een na de ander een relatie krijgt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 20:12 



 
Profiel   

Ook happy single. Bewust ook.
Geen gezeur geen gedoe.
Kan zelf weten wat en wanneer ik doe .

Buiten huis moet ik me genoeg aanpassen in huis/privé leven kan ik heerlijk mijn ding doen.

Ik zit Zo vaak bij stellen of echtparen die weer de eeuwige discussie hebben over de pak drinken in de verkeerde koelkast vak of het dopje van de shampoo dat er op moet.

Al gooi ik de hele wasmand de trap af zet ik alles verkeerd in de koelkast.. geen een die daar over zeikt.

En ik ga graag overal alleen geen of op vakantie. En soms ook met vrienden op vakantie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 20:20 



 
Profiel   

Kesje schreef
Ik sluit me aan bij Shiloh en Mlies. Alleen date ik ook niet, maar dat is ook niet geheel uit eigen beweging. Ik bevind me gewoon niet vaak in plekken waar ik nieuwe mensen tegen kom, en binnen mijn kennissenkring gaat het niet gebeuren :') Online vind ik ook weer zoiets... dan ben ik echt actief op zoek, en ik ben meer van 'komt vanzelf wel een keer'.


Net zoals Kresje. Heb voor mijn gevoel een druk leven, doe veel. Ik ga wel eens uit, maar niet om op zoek te gaan maar gezellig met vriendinnen weg. Soms kijk ik online, maar eigenlijk vind ik dat niks.

Ik denk maar ‘het moet je overkomen’. Maar het gebeurt/overkomt mij gewoon niet :+

Happy single ben ik niet, maar heel erg unhappy ook niet. Ik mis gewoon wat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 20:28 



 
Profiel   

Shiloh schreef
Gezelschap. Een maatje. Je leven delen met een ander. Stabiliteit. Er niet altijd alleen voor staan. Lief hebben en geliefd en gewaardeerd worden.

Lijkt me heerlijk. Een stabiele relatie hebben. De weg ernaartoe echter is verschrikkelijk.

IK ben dan vanaf mijn zeventiende al dan niet meer single.
Ging vanaf huis zo hups samenwonen en trouwen maar je romantiseert het echt wel nu.
Ik zit de helft vd avonden alleen, geen probleem hoor maar is wel real life
Ik sta er soms echt wel eens alleen even voor en ook that’s life.

Een maatje hebben is echt heerlijk, ik zou hem voor geen goud willen missen na alle obstakels en die obstakels waren echt niet het dopje vd tandpastatube maar wij hebben echt wel beroerde jaren gekend waarin het of doorgaan en vechten was of uit elkaar gaan.

Verder trek ik mij lekker terug uit dit topic :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 20:29 



 
Profiel   

Ik wil me melden :wave:

Heb jaren terug een lange relatie gehad, daar na een aantal korte....maar op één of andere manier lopen ze niet lekker en zijn ze het totaal niet. Zit voor mn gevoel ook altijd een eeuwigheid tussen.

Aan de ene kant vind ik het heerlijk om alleen te zijn, lekker mijn eigen gang gaan. Met niks en niemand rekening hoeven houden. Maar soms is het ook wel vervelend, sommige dingen zijn zoveel leuker om te kunnen delen. Of om na je werk savonds lekker op de bank te kunnen ploffen en een filmpje kunnen kijken.

Dating apps, het is helemaal niks voor mij....matches blijven uit en als ik ze wel heb vraag ik me af waar ik aan begonnen ben. Dus.....een beetje forever single voel ik me wel. Hahahahhaa _O- _O- _O-

Ben toch wel van mening dat je er beter tegenaan kan lopen dan dat je op zoek moet gaan.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 20:29 



 
Profiel   

Suzanne F. schreef
Shiloh schreef
Gezelschap. Een maatje. Je leven delen met een ander. Stabiliteit. Er niet altijd alleen voor staan. Lief hebben en geliefd en gewaardeerd worden.

Lijkt me heerlijk. Een stabiele relatie hebben. De weg ernaartoe echter is verschrikkelijk.


Je romantiseert het wel enorm hoor. Heb je eerder een serieuze relatie gehad?


Hoezo romantiseert ze dit? Een goede relatie is precies dit, precies wat ze benoemt en graag zou willen.
Dat is geen scene uit een romantische film of utopie, maar iets dat heel prima bereikbaar is. En nog heel fijn ook.
Je doet overkomen alsof serieuze relaties ellende zijn, niks voorstellen. Jammer dat je dat zo ervaren hebt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-07-19 20:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 59 [ 1458 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 59  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen