Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 45 van de 46 [ 1145 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van Guardian S

 
Profiel   

Onze Guardian vandaag :) . Ze ontwikkelt zich lekker door.
Fijn dier van karakter ook : zelfverzekerd, rustig, mensgericht en altijd vrolijk <3 .

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-19 13:47 



 
Profiel   

[ img ]

Onze 3 jarige werd 2 juli ster op de SK met 75/75
Ex 75 S 75 D 80 G 75 H 75
Stokmaat 1.70

Gister op de CK voorlopig keur en 3e geplaatst in haar groep.

Ze wordt nu zadelmak gemaakt en dan hopelijk van het najaar een IBOP

Ze is voor 2020 drachtig van Fontaine TN

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-19 15:07 



 
Profiel   

Mooi dier! Lijkt wel op die van mij, kunt wel zien dat ze dezelfde vader hebben :).

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-19 15:17 



 
Profiel   

Foto is van héle slechte kwaliteit, maar hij laat toch goed zien hoe fijn onze 2 jarige zich ontwikkelt.
Vage plan is op dit moment alleen om haar volgend jaar te verkopen. Keuzes hè :\ .

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-19 12:35 



 
Profiel   

Mooi LDRD!, die van ons is sinds kort ohz, ik wordt er wel blij van!

[ img ]

Wij hebben ook nog een 2 jarige volle zus, die staat ook op de planning om te verkopen volgend jaar, kunnen nu eenmaal niet alles zelf houden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-19 17:30 



 
Profiel   

Ohhh, die is ook gaaf zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-19 17:35 



 
Profiel   

Filmpje van Guardian onder Anne Meulendijks gezien op de voorpagina?

Ik word daar wel blij van **\O/** .

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-20 10:12 



 
Profiel   

Eindelijk zijn de dekens eraf en dus tijd om weer eens foto's te maken.
Onze 3 jarige Guardian merrie afgelopen week. Staat nog vol in ontwikkeling, maar begint wel meer paard te worden langzaamaan.

Hoe is het met de andere Guardians?


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-04-20 08:36 



 
Profiel   

Onze 3 jarige Guardian merrie 2e paasdag voor t eerst ohz geweest, deed t erg goed.
[ img ]

Ze is wel echt groot....

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-20 19:50 



 
Profiel   

Ik was jullie kwijt,

Wat een grote hindo, geef maar een beetje hoogte aan die van mij. Die is maar 161.

Ldrd, wat een chique paardje.

De mijne is nogsteeds even braaf en lief als altijd. Ik rij veel buiten, want de planning was eigenlijk om hem deze zomer voor het eerst mee op wedstrijd te nemen. Maar aangezien het corona tijdperk is zijn er geen wedstrijden.

Ik heb nog even gezocht naar foto's maar dit zijn de enigste die ik heb. Hier was hij een week of 3 onder het zadel denk ik.
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-20 21:56 



 
Profiel   

Geen recente foto's van die van mij. Alleen die van jullie zien er goed uit! Die van mij is ook echt groot aan het worden vind ik. Zal nu zeker de 1.70m wel halen. Wij hadden ook de eerste wedstrijd in mei gepland staan, maar die is nu natuurlijk afgelast. Zouden L2 gaan starten. Ze is ook nog steeds heel braaf, maar wel ook super werkwillig en ijverig. Kijkt nergens naar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-04-20 22:07 



 
Profiel   

Die van mij was april 2019 met de prok keuring al op 1.70 gemeten door de veearts... durf er nu geen meetstok meer bij te houden :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-20 07:51 



 
Profiel   

Jemig, wat een grote paarden geeft hij ook zeg. Die van mij is nu net 3 jaar en is rond de 1.60. Maar ze groeit nog wel even door :j . Uit deze stam zijn ze allemaal laat rijp en groeien ze lang door.
Van mij hoeft het eerlijk gezegd ook allemaal niet zo groot :o .

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-20 08:29 



 
Profiel   

LDRD schreef
Jemig, wat een grote paarden geeft hij ook zeg. Die van mij is nu net 3 jaar en is rond de 1.60. Maar ze groeit nog wel even door :j . Uit deze stam zijn ze allemaal laat rijp en groeien ze lang door.
Van mij hoeft het eerlijk gezegd ook allemaal niet zo groot :o .

Dat heb ik met de mijne ook, maar ik hoop ook niet dat hij nog 170 wordt, zo rond de 165 ben ik al echt blij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-20 09:37 



 
Profiel   

Die van mij zal ook rond de 1.65 gaan uitkomen en dat vind ik persoonlijk een prima maat.

Hebben die van jullie ook zo'n enorm braaf, rustig en mensgericht karakter? Ze is vrolijk, altijd goed gemutst em doet nooit ingewikkeld <3 .
Ze komt overigens na de corona crisis te koop. Ze mag weg voor een goed tehuis, maar het hoeft niet persé.

Ondertussen gaat ze langzaamaan aan de longe enz. de komende tijd. Alles wel met beleid natuurlijk, het is tenslotte nog maar een 3 jarige. Maak ze altijd pas zadelmak met 4 jaar, maar maak haar nu vast een klein beetje wegwijs.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-20 10:53 



 
Profiel   

Ik heb zeker een lief en makkelijk paard. Hij heeft al verschillende keren enkele weken vrij gehad ivm weer, of vakantie bijvoorbeeld. Maar dan is het daarna gewoon opstappen en wegrijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-20 11:43 



 
Profiel   

ik lees een beetje mee op dit forum. Wat leuk om alle guardians te zien, je haalt de types er wel uit! Wij hebben een jaarling lopen van Guardian, een merrie en ook enorm mensgericht en fijn dier. Wordt ook wel groot denk ik...nu al zin om straks mee aan de slag te gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-20 16:18 



 
Profiel   

Ik ben wel benieuwd of jullie Guardians lengte hebben toegevoegd? Guardian zelf is lang gelijnd, ivm lengte en karakter hebben wij hem destijds uitgezocht. maar in de database van KWPN scoort hij nu meer richting vierkant model. Dat vind ik wel opvallend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-20 16:21 



 
Profiel   

Anke2 schreef
Ik ben wel benieuwd of jullie Guardians lengte hebben toegevoegd? Guardian zelf is lang gelijnd, ivm lengte en karakter hebben wij hem destijds uitgezocht. maar in de database van KWPN scoort hij nu meer richting vierkant model. Dat vind ik wel opvallend.


Die van mij is prima qua lengte, zal even standfoto bijvoegen. Weet alleen niet of ze korter of langer is tov moeder.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-20 16:34 



 
Profiel   

Anke2 schreef
Ik ben wel benieuwd of jullie Guardians lengte hebben toegevoegd? Guardian zelf is lang gelijnd, ivm lengte en karakter hebben wij hem destijds uitgezocht. maar in de database van KWPN scoort hij nu meer richting vierkant model. Dat vind ik wel opvallend.

Bij de mijne heb ik niet echt lengte mee gekregen. Ik denk zelfs dat hij korter is dan zijn moeder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-20 16:55 



 
Profiel   

Guardian heeft hier ook geen lengte toegevoegd, die van mij is heel compact.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-04-20 20:09 



 
Profiel   

Onze jaarling merrie is gemiddeld, maar zeker niet lang. Dan zie je maar weer dat er soms andere eigenschappen worden door gegeven dan die de hengst zelf heeft.

Twijfel nog om de merrie nog een maal te laten dekken. Een hengst die de combinatie lengte, goed karakter en meer afdruk/gedragenheid in de beweging doorgeeft is nog best lastig te vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-20 08:49 



 
Profiel   

Anke, is Spielberg geen optie? Mijn andere paard een is eens Spielberg en die heeft lengte genoeg. Misschien niet het grootste beweging wonder. Maar heeft wel talent voor sluiten en passageert met 2 vingers in zijn neus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-20 11:13 



 
Profiel   

ik zie spielberg vaak voorbij komen hier. Er is alleen niet veel video materiaal van te vinden, ik vind het inderdaad geen super beweger, maar heb hem niet live gezien. anderzijds als ze gewoon correct bewegen en een goed fundament hebben, ben je al een heel eind op de goede weg. Ik vind Livius (v bordeaux) ook een heel goede indruk geven alleen is er qua nafok natuurlijk nog niks van bekend. Erg leerzaam om dit forum een beetje bij te houden.

Onze merrie heeft wat ouder bloed (Nashua x goodwill uit bryolita moederlijn). een van de veulens is sowieso voor de verkoop want ik ga er geen 2 aanhouden. Dat houd me ook nog tegen want hoe interessant zijn ze dan voor de verkoop. Er wordt zo enorm veel gefokt en aangeboden. kortom ik twijfel nog even verder ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-04-20 20:00 



 
Profiel   

[ img ]

Mijn Guardian s merrie van net 3 jaar, nu net een maand zadelmak! Geweldig karakter en een nog betere werkinstelling.

Hier een foto van de 5e keer onder het zadel. Hou me vast aan het bokriempje, dus zit 0 gewicht in haar mond want de teugels hangen hier nog in een boogje :) ze loopt uit zichzelf al zooo mooi, ook dat nekje er al op. Ook enorm nuchter, maar ze is soms wel een echte diva hoor ;) ze laat soms wel even weten hoe zij dan vind dat het moet haha. Merrie’s :p

Ze zou nu rond de 1.63m zijn
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-04-20 00:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 45 van de 46 [ 1145 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen