Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 11 [ 274 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen van NAS In de ban van Pjotr

 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Macho inmiddels 4 en rustig aan gaan we wat aan het werk. Nog steeds smoor op dit mannetje!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-05-19 13:11 



 
Profiel   

Wauw wat is Vu al mooi ontwikkeld! Ze ziet er echt al zo "af" uit, maar is eigenlijk nog een puppy :)

Macho is ook knap! <3 Is hij nog hengst?

En de jonge mannen van Letsdunit ontwikkelen ook zo mooi, de bruine kan echt zo geweldig bewegen! En de andere is weer een verassing wat voor kleur daar in de zomervacht te zien zal zijn, dat is ook echt een speciale :)

Er zijn dit jaar weer heel wat Pjotr veulentjes geboren, het is allang tijd voor een update :D

Als eerste is dit valk fewspot hengstveulentje geboren, uit een mini maat NAS merrie.

[ img ]

Daarna begon de babyboom in Duitsland, waar inmiddels 4 veulentjes geboren zijn!

Als eerste een palomino appaloosa merrieveultje, geboren na slechts 306 dagen dracht!

[ img ]

[ img ]

Daarna een bruin appaloosa merrieveulentje waarvan ik eerst dacht valk, maar toch bruin is :P <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Als derde weer een bruin appaloosa merrieveulentje! De Duitse fokker is helemaal blij met drie merrie's voor haar fokkerij hihi

[ img ]

[ img ]

Als vierde een prachtige valk appaloosa hengst! Ook deze man zal worden aangehouden voor de fokkerij, in ieder geval voor de opfok :)

[ img ]

[ img ]

Er worden nog een paar veulentjes geboren in Duitsland en binnenkort weer nieuwe foto's van de al geboren veulens :), en ook dit jaar zijn er alweer een paar prachtige merrie's gedekt door Pjotr dus ook volgend jaar kunnen we weer uitkijken naar de veulentjes <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-19 23:29 



 
Profiel   

Wat een prachtige veulentjes weer!
Macho is idd nog steeds hengst. Zou graag naar de keuring gaan maar moeders moet dan veterinair gekeurd worden en haren getrokken voor dna. En mams is niet van mij dus is wat lastig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-19 06:13 



 
Profiel   

Mijn merrie is dit jaar gedekt door Pjotr! Ik denk dat ik een volgtopic aanmaak voor het eerst maar nu nog vroeg. Is nog maar een maand drachtig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-19 15:36 



 
Profiel   

Ragnar is inmiddels naar een nieuwe eigenaar in Maastricht verhuisd heb ik vanmiddag vernomen. Hij is nog steeds hengst en wat ik gehoord heb blijft dat ook zo.

Dany heb ik geprobeerd te achterhalen, maar ik heb geen idee waar zij naartoe is verkocht. Uiteraard heb ik het wel gevraagd aan degene die haar toen van mij gekocht heeft, maar ik heb daar geen reactie op gehad. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 18:18 



 
Profiel   

Zijn er meer op bokt die met Pjotr hebben gedekt?
Mijn merrie al bijna 3 maand drachtig. Moet nog een laatste keer scannen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 18:23 



 
Profiel   

Er zit sowieso wel iemand op bokt die nog eentje drachtig heeft van Pjotr voor volgend jaar :) . Ik kijk er nu alweer naar uit!

Hieronder wat foto's van enkele Pjotr nakomelingen geboren in Duitsland, allemaal uit mini maat merrietjes <3

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

En de 2 jarige hengst in Duitsland:

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 07:10 



 
Profiel   

Die koppies ook he. Je herkent meteen welke pjotrs hoofdje heeft of dan toch van de moeder.

Van mij mag de winter wel worden overgeslagen. Ben zo benieuwd!
En ben op tijd want vorig jaar zat Pjotr in buitenland en las komend jaar misschien weer. Volgend jaar het hele seizoen ook?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 07:40 



 
Profiel   

Dat is nog niet zeker hoor :D , hoop het wel, daar krijgt hij veel meer dekkingen en hij wordt al een dagje ouder dus zou mooi zijn als hij komende jaren nog veel kan dekken. Ooit wil ik voor hem ook een hormoonvrij leven in een kudde geven als pensioen namelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 07:46 



 
Profiel   

Voor mijn idee dekt Pjotr super veel maar valt dus mee in Nederland?
Ik ben reuze blij nog Pjotr op mijn merrie gebruikt te hebben. Moet wel wat moois uit komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 08:00 



 
Profiel   

Voor in Nederland dekt hij opzich wel veel ja, nas en welsh hengstjes hebben over het algemeen niet heel veel dekkingen van buitenaf per jaar, sommige zelfs niks.
Pjotr heeft voordat hij van mij was zelfs 2 jaar op rij 0 dekkingen staan en daarvoor ook niet veel per jaar, wat promoten doet al best veel dus hier al zo rond de 30 a 40 dekkingen gehad in paar jaar tijd, moet het eens tellen :D, maar soms maar een paar per jaar, dit jaar wel 6 gedekt maar 2 zijn er helaas niet gelukt... En ik heb nu ook twee andere hengstjes dus vaste mensen wisselen nu af en toe van hengst, wat ik eigenlijk ook wel heel leuk vind hoor, maar daarom is het voor hem wel goed als hij er weer een behoorlijk aantal in het buitenland kan dekken :).

Ja ik ben ook heel erg benieuwd naar de combi met jou grote merrie! Zelf wil ik ook een keer een veulen van hem bij een van mijn grote merrie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 10:26 



 
Profiel   

Ik ben heel benieuwd wat Pjotr op mijn merrie zou doen, maar ik heb er inmiddels al 3 lopen en aangezien ik niks kan laten gaan wordt dat wat veel :D het blijft een prachtige hengst en ik hoop dat hij nog een paar jaar blijft dekken. Wie weet is mijn situatie dan veranderd. *D

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 10:30 



 
Profiel   

Heb even in je profiel gespiekt, leuk weer een grotere merrie bij Pjotr. Ga je duimen dat het schimmel van de merrie niet wordt doorgegeven of maakt het kleurtje je niet uit? Ben ook wel benieuwd naar een foto van je merrie :)

Mooie nakomelingen in Duitsland, vind die PowerPoint ook een leuk dier om te zien.

Zal de komende tijd eens kijken of ik een foto van Vu maken waar ze tot haar recht komt, ze zijn sinds de laatste foto een flink op dieet gegaan omdat ze tonnetje rond waren (iets met wennen aan 2 pony's voeren ipv 3 en suikerrijk hooi). Nu staat ze er weer heel mooi bij, maar ze staat liever naast je dan dat ze netjes poseert. Heb wel een filmpje wat mooi het nieuwsgierige en nuchtere laat zien, Vu is degene met lange manen (vlechten), met korte manen is moeders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 13:03 



 
Profiel   

De kleur maakt mij persoonlijk echt niet uit. Dan had ik ook beter geen schimmel kunnen kopen.
Voor het stamboek hoop ik op een effen kleur en geen appaloosa, bij het NWPCS houden ze niet zo van stippen en vlekken (bont zelfs niet toegestaan) en in de sectie nwr zijn er bijna geen schimmels meer. Zijn ze ook niet zo zot op.
Uiteindelijk val ik zelf ook meer op type en uitstraling dan dat kleur uitmaakt.

Dit is mijn merrie, 154cm:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-08-19 13:22 



 
Profiel   

Een volgtopic voor komend pjotr nakomeling
[KS-MK] Welsh NWR Pleun x Welsh WPBR In de ban van Pjotr
Kijk er zo naar uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-11-19 14:33 



 
Profiel   

Mocht er iemand interesse hebben in een leuke nakomeling van Pjotr, ik zag net dat Ragnar (door mij gefokt) weer te koop staat. Wel echt doodzonde wat ze met zijn mooie lange manen gedaan heeft :+ maar dat groeit wel weer aan :')


3 halfjarige hengstje
€ 950,00
http://link.marktplaats.nl/m1498320385? ... ialbuttons

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-20 15:26 



 
Profiel   

Wat een leukerd, jammer dat ik even geen plek heb, had een leuke geweest om voor de wagen te beleren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-20 19:53 



 
Profiel   

Letsdunit schreef
Wat een leukerd, jammer dat ik even geen plek heb, had een leuke geweest om voor de wagen te beleren.

Als ik zijn moeder en halfzusje hier niet had staan dan had ik ook zeker interesse gehad :j maar nu gaat dat echt niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-20 07:58 



 
Profiel   

Ahh Ragnar weer te koop, wat leuk dat hij nu onder het zadel is!

Ik ben benieuwd naar de Pjotr veulentjes dit jaar, een paar mooie merrie's verwachten weer van hem :)

Dit jaar gaat hij weer een seizoen naar Duitsland voor het dekken, hij zal nog tot ongeveer half mei in Nederland blijven.

Hoe gaat het met de andere Pjotr kinderen?

Ik zag dat ik laatste tijd ook nog geen nieuwe foto's van mijn Pjotr nakomelingen had geplaatst :)

Springveer is nu 3,5 jaar, hij is echt groot geworden, zeker 1,25, hij heeft wat knappe veulentjes gekregen vorig jaar en verwacht dit jaar ook weer een paar :)

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Emma is nu 4,5 jaar, is een super kinderpony, heel braaf, vorig jaar is ze voor stamboekopname geweest en heeft op de keuring een 1ste premie en 1ste plaats behaald en is ster merrie geworden *\o/*

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-20 14:25 



 
Profiel   

Mag ik me hier ook melden? Op dit moment nog geen Pjotr nakomeling, maar wel het plan om dit jaar een veulen van Pjotr te fokken. Aanstaande mama is een welsh van 1,25.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-01-20 18:03 



 
Profiel   

[ img ]

Onze 2 jarige Pjotr zoon !

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-20 09:25 



 
Profiel   

En zijn half broertje, iets groter 120cm.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-20 16:15 



 
Profiel   

Ze groeien mooi uit zeg!

Wat voeren jullie allemaal? :') die van mij heeft een b pony moeder, maar die blijft hangen op 1.18 haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-20 18:47 



 
Profiel   

Ik dacht mijn Pjotr dochter even mooi op de video te zetten terwijl ze lekker aan het draven was. Maar dat liep even iets anders :+ Het is echt een wandelend ongeluk soms, doosje :')
klikken op het plaatje start het filmpje

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-03-20 10:27 



 
Profiel   

Misschien weet een van jullie iets? :o

[OV] [PG] Clearwater's Daenerys NAS vos merrie
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-03-20 23:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 11 [ 274 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen