Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nakomelingen Polansky

 
Profiel   

Als amazone/eigenaresse van Polansky vind ik het super leuk om te zien dat zijn nakomelingen het zo goed doen! Hij staat dit jaar zelfs op plek 40 in de top 100 van de WBFSH-ranking voor dressuurhengsten.

Ik weet dat er heel wat mensen met een nakomeling op bokt zitten, vandaar mijn oproepje. Ik heb laatst even geïnformeerd en er zijn 607 nakomelingen ingeschreven bij het KWPN van Pol. Daarnaast met 2 ggk zonen en 1 ggk kleinzoon wordt de familie steeds groter.

Ik heb een facebook groep aangemaakt en zou het leuk vinden als iedereen met een nakomeling zich meld! Uiteraard ook wanneer je het leuk vind om zijn voortgang en dat van zijn kindjes te volgen.


Dit is de groep: https://www.facebook.com/groups/678932138936140/
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-16 15:30 



 
Profiel   

Ik rijd nu iets meer dan twee jaar een polansky zoon Amar.
Wij starten samen in de L1 nog zonder winst. Door een wat vervelend verleden met enkele blessures is het met rijden niet altijd een lieverdje, maar dat gaat gelukkig steeds beter.
In dit topic van mij staat ons verhaal en foto's van Amar: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1895013
Inderdaad leuk om meer van Polansky en zijn nakomelingen te zien!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-16 17:40 



 
Profiel   

Ik heb een kleindochter van Polansky. (v. Vivaldo, en Vivaldo is zoals je misschien weet weer van Polansky).
Ze heet Evy, is 7 jaar en ik rijd er nu L1 mee. Een ontzettend gezond paard met een karakter van goud!

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-16 18:02 



 
Profiel   

Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaresse van een knappe Polansky dochter: de 15 jarige Zonnebloem (Polansky x Negro).
Ik kan er nog niet veel over vertellen, maar het is een pittige dame maar met een nuchter karakter.
Ze is fokmerrie geweest en heeft knappe kinders op de wereld gezet, maar nu gaan we genieten en lekker rijden (hoop ik).

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-08-19 09:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen