Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Neckrope met fjord Ravel

 
Profiel   

Anderhalve week terug had ik een fotoshoot afgesproken met een stalgenoot die super mooie foto's kan maken. Ik had namelijk nog helemaal geen foto's van het rijden op Neckrope, dus daar moest verandering in komen :j . Mijn fjord Ravel is 24 jaar oud en inmiddels al 13 jaar bij mij. Ondanks zijn leeftijd doen we nog vanalles, zoals lekker dressuren, lage sprongetjes en werken aan de hand m.b.v. lange teugels. Echter vinden wij het allebei toch echt het allerleukst om gewoon lekker op Neckrope rond te hobbelen <3 . Ik plaats vrijwel nooit iets op Bokt, maar ik ben zo ontzettend blij met deze foto's en met hoe knap Ravel erop staat, dat ik toch wel een topic hiervan wou maken.


[ img ]
1.


[ img ]
2.


[ img ]
3.


[ img ]
4. even een ontspannen drafje tussendoor


[ img ]
5.

Ravel lette ontzettend goed op mij tijdens het rijden, vandaar dat zijn oren bijna de gehele tijd naar mij toegedraaid zijn. Ik had nog nooit eerder buiten de rijbak op Neckrope gereden met hem, dus was erg blij met hoe goed hij dit oppakte!

[ img ]
6. tussendoor even snacken


[ img ]
7. of toch niet :') . Ravel heeft geen snijtanden meer, die zijn allemaal getrokken. Hij kan dus echt helemaal niks met dit stukje korte gras. Dat zie je wel aan zijn hoofd op deze foto :(:) . Geen zorgen, hij mocht tussendoor echt wel wat hapjes nemen van het gras waar hij wel wat mee kan! (en ja, hij is ook nog in een "ruime conditie" ondanks het missen van snijtanden ;) )

Daarna hebben we nog wat foto's gemaakt met mij ernaast, hier mocht hij lekker even grazen bij een hoger stukje gras. Dat kan hij nog super goed!


[ img ]
8.

[ img ]
9.

[ img ]
10.

[ img ]
11.

[ img ]
12. Als afsluiter nog zijn knappe koppie en toevallig precies zijn enige beentje met een zebrastrepen aftekening op de foto <3

Ik ben ontzettend blij met de foto's die Janiek (J. Photograph.) van ons heeft gemaakt :j
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 10:12 



 
Profiel   

Leuke fotos hoor! Ziet er heel ontspannen uit :D.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 10:20 



 
Profiel   

Ohh wat knap! Het ziet er echt uit alsof het helemaal vanzelf gaat *\o/*
En wat ziet hij er goed uit! Ik had hem geen 24 gegeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 10:27 



 
Profiel   

Sting schreef
Leuke fotos hoor! Ziet er heel ontspannen uit :D.


Dankjewel!


Isabel schreef
Ohh wat knap! Het ziet er echt uit alsof het helemaal vanzelf gaat *\o/*
En wat ziet hij er goed uit! Ik had hem geen 24 gegeven.


Ja eigenlijk gaat het ook best wel vanzelf, hij is zo ontzettend braaf en vind het gewoon ook super leuk om te doen :). Het enige wat ik hoef te doen is fijn mee zitten met zijn beweging. En dankjewel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 10:36 



 
Profiel   

Wat een mooie foto's!
Echt knap dat Raf dit zo goed doet, ook met zijn leeftijd!
Knuffel voor die lieverd, van de overbuurvrouw

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 10:41 



 
Profiel   

Echt heel mooi! Knappe Ravel <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 11:35 



 
Profiel   

Wat knap, heeft Ravel toevallig vroeger bij de Bronzen emmer gestaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 11:42 



 
Profiel   

Zo trots op jou en ons supergave mannetje Ravel!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 11:48 



 
Profiel   

Charaz schreef
Wat knap, heeft Ravel toevallig vroeger bij de Bronzen emmer gestaan?


Hoihoi, hier is de Mamsie van TS en mede eigenaar van RavelHet zou kunnen dat hij (kort) heeft gestaan bij de Bronzen Emmer. Van de eerste eigenaar hoorden we dat hij kort op een manege heeft gestaan, maar dat dit 'geen succes' was... Dat moet dan ergens vóor 2004 zijn geweest. Vertel... We zijn super benieuwd naar zijn verdere achtergrond!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 13:34 



 
Profiel   

Leuk topic. 24 jarige paarden zijn geweldig en zo bevestigd. Daar kan geen enkele jong paard tegenop. Ik wens jou en je mam nog veel geweldige jaren met deze knapperd.

We hebben hier ook zo'n kanjer van 24 jaar, merens. Dus weet waar ik over praat als het om leeftijd gaat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 13:42 



 
Profiel   

Leuke fotos en hij ziet er super uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 21:13 



 
Profiel   

Wat een mooie foto's en een knappe fjord <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-19 21:24 



 
Profiel   

Prachtige foto's! Mag ik vragen waar jouw neckrope vandaan komt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-19 07:01 



 
Profiel   

Dankjulliewel allemaal!

_Carien schreef
Prachtige foto's! Mag ik vragen waar jouw neckrope vandaan komt?

Die heb ik besteld op de webshop "touwhalsters" van Lovelance hier op Bokt! Ben er ontzettend blij mee, aangezien hij veel zachter om de hals is dan een normale Neckrope van touw :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-07-19 07:59 



 
Profiel   

Gave foto’s zeg. Je kunt goed zien dat jullie echt een team zijn. Super leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-19 22:30 



 
Profiel   

Duran123 schreef
Gave foto’s zeg. Je kunt goed zien dat jullie echt een team zijn. Super leuk!


Dankjewel! Ravel is ook al bij ons sinds mijn 7de, dus een goede band hebben we zeker <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 15:34 



 
Profiel   

Wat een heerlijke foto's van een mooie combi! En wat ziet het rijden op neckrope er fijn uit. Ik zie toch vaak gespannen paarden dan, maar die van jou loopt super rond!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 16:17 



 
Profiel   

xChanelx schreef
Wat een heerlijke foto's van een mooie combi! En wat ziet het rijden op neckrope er fijn uit. Ik zie toch vaak gespannen paarden dan, maar die van jou loopt super rond!


Dankjewel! Gespannen is Ravel inderdaad zeker niet op Neckrope, hij vindt het zelf ook altijd super leuk gelukkig :j het grote doel is nu alleen nog om hem ook nog wat meer over zijn rug te kunnen gaan rijden op Neckrope, dat zou helemaal fijn zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 22:11 



 
Profiel   

Mooie foto's! Het is duidelijk te zien dat jullie een fantastische band hebben! Gaaf om te zien!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 22:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen