Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 86 van de 257 [ 6417 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 257  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Vitamine/mineralenkorrels, ervaringen, soorten en resultaten

 
Profiel   

SBravour schreef
Wijslander, mag ik vragen wat jij nu voert?


Tuurlijk, ik stuur je even een pb want anders is het misschien wel erg off topic!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-19 11:36 



 
Profiel   

Iemand hier ervaring met semper cubes?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-07-19 14:20 



 
Profiel   

Wat vinden jullie van summerfit repen van pavo en van de multivit supplement van pavo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-19 18:29 



 
Profiel   

Gizeppie schreef
Wat vinden jullie van summerfit repen van pavo en van de multivit supplement van pavo?


Hangt sterk van je paard af... Mijn paard krijgt al jeuk als ze naar een zak pavo kijkt. Zélfs met alle vernieuwde receptuur zit daar iets in waar zij dus niet tegen kan.
Mijn vorige paard ook niet.

Het zijn handige producten, maar ik kies zelf liever andere merken. Zo heeft marstall ook van die koeken en hebben héél veel merken vitamine/mineralenkorrels inmiddels.

Doet jouw paard het goed op pavo: go for it :)
(Ik weet uit ervaring van mijzelf en vriendinnen inmiddels dat best veel sobere paarden niet goed samengaan met pavo en vaak wél op andere merken, dus wij slaan pavo eigenlijk altijd over. Met uitzondering van die 2 nieuwe ruwvoerproducten, waar zelfs mijn merrie tegen kan!)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 06:05 



 
Profiel   

ik zelf ga nu over op equilin. Ik hoor daar hele fijne verhalen over.

En als de pavo lucerne op is ga ik die van havens proberen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 07:02 



 
Profiel   

plutolover schreef
ik zelf ga nu over op equilin. Ik hoor daar hele fijne verhalen over.

En als de pavo lucerne op is ga ik die van havens proberen.


Equilin is inderdaad ook een goede, veel goede ervaringen hoor ik daarover.
Zelf uiteindelijk via vitalbix en marstall force nu naar tevredenheid op VS 200 over sinds een tijd. Luzerne kan madame niet tegen, marstall en VS200 zijn luzernevrij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 07:10 



 
Profiel   

Skippy01 schreef
plutolover schreef
ik zelf ga nu over op equilin. Ik hoor daar hele fijne verhalen over.

En als de pavo lucerne op is ga ik die van havens proberen.


Equilin is inderdaad ook een goede, veel goede ervaringen hoor ik daarover.
Zelf uiteindelijk via vitalbix en marstall force nu naar tevredenheid op VS 200 over sinds een tijd. Luzerne kan madame niet tegen, marstall en VS200 zijn luzernevrij.


Welk verschil merk jij tussen VS200 en Marstall? Ik ben zelf erg tevreden over de VS, maar probeer nu force i.v.m. verkrijgbaarheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 07:19 



 
Profiel   

Wijslander schreef
Welk verschil merk jij tussen VS200 en Marstall? Ik ben zelf erg tevreden over de VS, maar probeer nu force i.v.m. verkrijgbaarheid.


Het ging mij m.n. om de jeuk die ze toch nog hield op marstall. Bij VS200 is dat een stuk minder - op haar buik gaat het dan om. Iets hoger in selenium en wij zitten op seleniumarme grond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 07:20 



 
Profiel   

het is dat de mijne de vitalbix niet wilt eten.. Anders was ik ook over op die gegaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 07:21 



 
Profiel   

Skippy01 schreef
Gizeppie schreef
Wat vinden jullie van summerfit repen van pavo en van de multivit supplement van pavo?


Hangt sterk van je paard af... Mijn paard krijgt al jeuk als ze naar een zak pavo kijkt. Zélfs met alle vernieuwde receptuur zit daar iets in waar zij dus niet tegen kan.
Mijn vorige paard ook niet.

Het zijn handige producten, maar ik kies zelf liever andere merken. Zo heeft marstall ook van die koeken en hebben héél veel merken vitamine/mineralenkorrels inmiddels.

Doet jouw paard het goed op pavo: go for it :)
(Ik weet uit ervaring van mijzelf en vriendinnen inmiddels dat best veel sobere paarden niet goed samengaan met pavo en vaak wél op andere merken, dus wij slaan pavo eigenlijk altijd over. Met uitzondering van die 2 nieuwe ruwvoerproducten, waar zelfs mijn merrie tegen kan!)


Paard staat niet op pavo. Staat vooral op Mijten en Fibra.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 07:36 



 
Profiel   

Skippy01 schreef
plutolover schreef
ik zelf ga nu over op equilin. Ik hoor daar hele fijne verhalen over.

En als de pavo lucerne op is ga ik die van havens proberen.


Equilin is inderdaad ook een goede, veel goede ervaringen hoor ik daarover.
Zelf uiteindelijk via vitalbix en marstall force nu naar tevredenheid op VS 200 over sinds een tijd. Luzerne kan madame niet tegen, marstall en VS200 zijn luzernevrij.


Vitalbix eet mijn paard helaas niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 07:37 



 
Profiel   

hier staat paard inmiddels op ene halve dosering vs200
ze at het ineens niet meer een week na verhuisd te zijn van stal
nu krijgt ze een 500ml maatschep agrobs alpin senior en eenzelfde hoeveelheid alpengrun en daar kan ik een halve dosering in weg mengen zonder dat ik naderhand een hoopje brokjes in de emmer uitgetuft vind :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 10:25 



 
Profiel   

Skippy01 schreef
Wijslander schreef
Welk verschil merk jij tussen VS200 en Marstall? Ik ben zelf erg tevreden over de VS, maar probeer nu force i.v.m. verkrijgbaarheid.


Het ging mij m.n. om de jeuk die ze toch nog hield op marstall. Bij VS200 is dat een stuk minder - op haar buik gaat het dan om. Iets hoger in selenium en wij zitten op seleniumarme grond.



Dank je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 13:54 



 
Profiel   

Ik was Pavo Vital gaan geven, omdat er makkelijk aan te komen is. Ondanks dat ik geen fan ben van Pavo, maar goed........

Nu een grote zak genomen laatst en dacht, alles oke. Doe het door een beetje wiesencobs en klaar. Ze lopen 24/7 rond met onbeperkt goed hooi en hebben meerdere likstenen.

Zie ik vd week moeder en zoon flink diep in het zand likken........GGrrrrrrr Dus niet blij mee. Dat doen ze echt nooit normaal.
Ze blijven ook een beetje zeuren en vragen om eten. Eten hun hooi wel goed en ze kunnen bij wat bomen en takken, maar dit is niet oke.

Op Force en Vitalbix DC niet gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 12:36 



 
Profiel   

Balen!
Misschien een verlate reactie op de extreme warmte waarin wat lichaamszouten/balans op de proef gesteld is?

En anders toch n anders merk proberen! Dan merk je t snel genoeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 13:50 



 
Profiel   

Ze hebben niet staan zweten en 2 verschillende zout en lik stenen.

Normaal zou het kunnen, maar ken ze al een aantal jaren en dit doen ze normaal niet.

Ik denk dat ik de force al haal en het nu erbij meng en daarna de Vital laat voor wat het is. Leek makkelijk.......

Heb voorheen andere merken gegeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 15:19 



 
Profiel   

Iemand van wie zijn paard met de balancer va n je paard gezond en fit schrikkerig wordt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 15:20 



 
Profiel   

Ik ben gestopt met Pavo vital. Ik voerde al wel weinig omdat ze ook op het gras stonden. Nu helemaal gestopt en merk dat de ene rustiger in gedrag is geworden.

Heb alleen wel nog een grote zak over nu. Mocht iemand belang hebben..

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 15:21 



 

Ik had hetzelfde met de Vital. Inmiddels 2x geprobeerd en beide keren ging mijn pony aan het asfalt likken en zand eten.

@jessol Hier gaat het juist super op Je paard gezond en fit maar iedere paard is anders natuurlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 15:59 



 
Profiel   

Ik merk nooit gedrags verandering, bij geen eentje. Ze zijn altijd braaf, maakt niet uit wat we erin gooien.

Het stomme is dat ze juist met de vital gaan zand likken. Als ik niks geef, doen ze het niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 16:47 



 
Profiel   

Mijn paard schuurt zijn manen af door pavo, terug naar lannoo gegaan dan maar. .. Ik sta hier nu met volle zak fff..

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 18:11 



 
Profiel   

Ik hoor 3 volle zakken over op 1 pagina.
Geen goede berichten dus !

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 20:22 



 
Profiel   

Ik ben dik tevreden hoor :D
Beide oudjes zijn happy.
Geen zand eten of rare dingen,niet schrikkerig ofzo.
Ze eten het goed..

Maar er zitten toch ook helemaal geen vreemde ingrediënten in die jeuk verklaren of andere rare zaken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 20:38 



 
Profiel   

belle_boef schreef
Ik ben gestopt met Pavo vital. Ik voerde al wel weinig omdat ze ook op het gras stonden. Nu helemaal gestopt en merk dat de ene rustiger in gedrag is geworden.

Heb alleen wel nog een grote zak over nu. Mocht iemand belang hebben..


Die van mij gaan juist het beste op de pavo vital.
Werden van vitalbix knettermaf en van marstal lusteloos en zand eten.
Ik vraag mij toch af waar zit het verschil in op reactie op de vitamine korrel?
Ras, hoe gehouden, welke grondsoort, hooi of voordroog?
Evt heb ik wel interesse in je zak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 20:43 



 
Profiel   

Waar het door kan komen zou ik ook heel interessant vinden.

Stuur anders maar een Pb voor de zak.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 21:06 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 86 van de 257 [ 6417 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 257  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen