Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

[FOTO]Finale WK Ermelo 6-jarige dressuurpaarden in beeld

 
Profiel   

*bokt.nl
Dressuur
Door aniek1985

Zondag werd in Ermelo tijdens het WK Jonge Dressuurpaarden de finale verreden voor 6-jarige dressuurpaarden.

Het beste Nederlandse resultaat was voor Bart Veeze met de hengst Imposantos (v. Wynton). De combinatie eindigde op een nette gedeelde vijfde plaats.
[ img ]

De overwinning ging naar de Duitse ruiter Frederic Wandres met de hengst Zucchero OLD (v. Zonik).
[ img ]

[ img ]

De tweede plaats was voor Andreas Helgstrand met de hengst Revolution (v. Rocky Lee).
[ img ]

[ img ]

Andreas Helgstrand wist ook de derde plaats te pakken met de ruin Zhaplin Langholt (v. Zonik).
[ img ]

Robin van Lierop kwam voor Duitsland aan de start met de Duits gefokte hengst Zum Gluck RS2 OLD (v. Zonik).
[ img ]

Zum Gluck wilde na de proef even naar het videoscherm kijken waar beelden van de proef op te zien waren.
[ img ]

Voor Nederland kwam Dinja van Liere 's ochtends als eerste in de baan met de hengst Independent Little Me (v. Uno Don Diego).
[ img ]

Hans Peter Minderhoud kwam in de ring met de hengst In Style (v. Eye Catcher).
[ img ]

[ img ]

Bart Veeze reed naast Imposantos ook de merrie Imagine (v. Dream Boy) in de finale.
[ img ]

Matthias Alexander Rath reed de hengst Destacado FRH (v. Desperados).
[ img ]

De Duitse amazone Ann-Christin Wienkamp kwam voor Denemarken aan de start met Just Perfect (v. Johnson).
[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 13:09 



 
Profiel   

Mooie foto's. Hartstikke bedankt voor meedelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 13:14 



 
Profiel   

Just Perfect is een ruin dacht ik?
Een van m'n favorieten van het hele WK.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 13:15 



 
Profiel   

Op de stratlijst staat dat het een hengst is, maar ik weet het niet. Voor de zekerheid haal ik het even uit de tekst :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 13:21 



 
Profiel   

Zal wel aan mij liggen maar de foto's van HP doen me aan IJslanders denken :+
Met Renate in het zadel is het toch een mooier plaatje, maar ik kan me voorstellen dat haar buik in de weg gaat zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-19 17:47 



 
Profiel   

HP is gewoon erg lang. Maar ik begrijp je.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 11:43 



 
Profiel   

Rex_Rolfo schreef
Zal wel aan mij liggen maar de foto's van HP doen me aan IJslanders denken :+
Met Renate in het zadel is het toch een mooier plaatje, maar ik kan me voorstellen dat haar buik in de weg gaat zitten.


:') Renate is al bevallen en heeft zelf ook twee paarden gereden daar...

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 11:46 



 
Profiel   

Dat zal de belangrijkste rol spelen, maar het is ook voor een deel zijn houding een het moment waarop de foto is genomen.

Ach laten we eerlijk zijn, qua lengte kom ik aardig in de buurt van HP. Qua talent is het gat wat groter :o


Van Uytert junior al op de wereld? Dat had ik gemist. Gefeliciteerd Renate en Joop :)F

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 11:52 



 
Profiel   

Rex_Rolfo schreef
Dat zal de belangrijkste rol spelen, maar het is ook voor een deel zijn houding een het moment waarop de foto is genomen.

Ach laten we eerlijk zijn, qua lengte kom ik aardig in de buurt van HP. Qua talent is het gat wat groter :o


Van Uytert junior al op de wereld? Dat had ik gemist. Gefeliciteerd Renate en Joop :)F


:j Meisje <3
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 13:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen