Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Het doorgeefstokje van de maand augustus: KarmaChansy

 
Profiel   

*Bokt.nl
Bokt community
Door prugelpiet

[ img ]
Foto door Amanda


Augustus is hier! We worden belaagd door wespen, vliegen en dazen, het is 40 graden geweest en het heeft heel hard geregend. Kortom: het is zomer in Nederland. En wat voor een. Met 40 graden lijkt Nederland een beetje stil te liggen, maar wat niet stil blijft liggen, is bokt! 40 graden of -4, het is hier altijd druk. Voor het doorgeefstokje van deze maand werd KarmaChansy genomineerd. Zoals velen voor haar pakte ze het stokje enthousiast aan en beantwoordde al onze vragen uitgebreid. Benieuwd wat ze te vertellen heeft? Je leest het in het eerste doorgeefstokje van augustus!

1. Waarom heb je je x-jaar geleden geregistreerd op Bokt?
Omdat ik toen werkte voor een paardenbedrijf en vond het leuk mee te lezen

2. Wat is het eerste bericht dat je hebt geplaatst op Bokt?
Haha niet zo beschamend zie ik! Over rijden met een afgevallen ijzer

KarmaChansy schreef
ik rij gewoon dan in de bak de haffies lopen nog wel voor de kar het is gewoon wachten op de smid als het te los zit dan longeer ik ze gewoon of zo


3. Op een schaal van 1 tot 10, hoe beschamend zijn je oudste berichten?
Valt wel mee haha een 3 denk ik?

4. Waar kunnen wij je van kennen op Bokt?
Meestal van beestenboel! Lees voornamelijk daar mee en vaak bij topics van drachtige paarden hartstikke leuk merries volgen tot het veulen er is :D zeg zou zelf wie wordt niet warm van lieve veulens <3

5. Wat betekent Bokt.nl voor jou?
ik heb hier super leuke mensen ontmoet! Via de paarden en via honden

6. Durf je toe te geven dat je vroeger ook penny-gedachten had?
haha ja hoor, vroeger dacht ik dat ik alles wist van paarden en was een wijsneusje soms :+ maar ik zie in dat je niet alles kan weten en dat er meerdere wegen naar rome zijn.

7. Als alles kan wat je zou willen, hoe zou je leven er dan uitzien?
Ik woon in Zweden en het ligt al in de toekomst maar ik zou paar pensionklanten hebben en 2 paardjes aan huis <3 tesamen met mijn opvang voor honden!

8. Vraag van Kiwiwitje: Ik ga er vanuit dat je ooit ook besmet bent geraakt met het paardenvirus, hoe is dat gebeurd? Is een toekomst met paarden in zweden lastiger dan in Nederland?
Ja ik vond een baan bij een menbedrijf, toen van de spw overgegaan naar paardenhouderij 4 en voltooit! Toekomst hier lastiger? ja en nee voor bv een pensioenstal moet je genoeg te bieden hebben. Land en huizen zijn hier buiten de stad voor een zeer mooie prijs wel te koop. In nederland krijg je voor dat geld bijna niks. Wat dus ook betekend dat het makkelijker is om paarden aan huis te houden.

9. Aan welke Bokker wil jij 10 vragen stellen? Ik geef het stokje door aan Kabayo

10. Welke vraag zou je zelf aan deze Bokker willen stellen?
Lastig een vraag verzinnen haha je bent ondertussen goed opweg met je paardjes! Wat is nou jou ultieme doel met de paarden?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 17:53 



 

Leuk doorgeefstokje!

Zweden ken ik als: 'de buren wonen kilometers verderop'. Hoe populair zijn pensionstallingen daar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 22:49 



 
Profiel   

Leuk weer! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 12:41 



 
Profiel   

Leuk stukje ! Ik '' kende '' je niet, dus altijd interessant :D
Wat heb je mooie honden ook ! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-08-19 12:58 



 
Profiel   

leuk geschreven :) en je hebt echt super mooie honden! <3 <3 <3 Lijkt me geweldig om in Zweden te wonen zo mooi daar! +:)+

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 12:12 



 
Profiel   

Wat leuk zeg kirsten! Ook zo leuk dat ik je ken via bokt!

Ik had stage in Zweden en ze woont op de plek waar mijn vliegtuig opsteeg. Zo ben ik een weekend bij Kirsten gebleven. Ook samen naar een grote springwedstrijd geweest. Was een erg leuk weekend. Nu een jaar later heb ik een pupje van haar gekocht. Elke dag blij mee en super leuk om zo iets van Kirsten in NL te hebben! Ook wekelijks , bijna dagelijks , contact met haar. We gaan zeker nog eens terug :)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 18:47 



 
Profiel   

Kei leuk! Toch weer nieuwe dingen van je geleerd :P
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 18:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen