Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 26 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ruim 200 figuranten gezocht voor paardenfilm Whitestar

 
Profiel   

kwpn
Overige


Wil jij meespelen in de nieuwe paardenfilm Whitestar, waarin Britt Dekker haar acteerdebuut maakt? Dat kan! Voor deze film worden namelijk ruim 200 figuranten gezocht.

Naast Britt Dekker zijn ook Matt Harnacke, Tim Douwsma en Victoria Koblenko gecast. De draaidagen zijn op 19, 20, 21 en 22 augustus op het KWPN-centrum in Ermelo. Om in aanmerking te komen hoef je niet alle dagen te kunnen. Wel dien je de betreffende dag(en) van 8.00 tot 20.00 uur beschikbaar te zijn en over eigen vervoer te beschikken. Onder de 16 jaar dien je met volwassen begeleiding te komen die de gehele dag aanwezig is. Aanmelden kan via anouk@desocialehamer.nl.

Whitestar is een ‘feelgood familiefilm’ over de bijzondere relatie tussen Britt en het afgedankte springpaard Whitestar. Wanneer blijkt dat Whitestar bijzondere talenten heeft haalt de eigenaar hem weer weg bij Britt om wedstrijden te rijden, maar zonder succes. Pas als Britt en Whitestar weer samen zijn, halen ze het beste in elkaar naar boven en blijkt Whitestar een echte winnaar.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 14:31 



 
Profiel   

Aangemeld samen met mijn zus :D
Toch weer iets om later op terug te kunnen kijken/over te praten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 15:12 



 
Profiel   

Ik wens ze veel succes met zo kort van te voren het zoeken van figuranten. Snap niet dat ze dit nu pas hebben bedacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 16:43 



 
Profiel   

Voor de gein een mail eruit gedaan... Denk toch niet dat het iets wordt, maar het penny meisje in mij kon het niet laten. :')

En inderdaad, toch opzich wel leuk om na te vertellen dat je mee hebt gedaan in een paarden film, ongeacht het penny gehalte :D

Edit: wel apart dat hier een ander mailadres staat dan op de knhs site?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 16:47 



 
Profiel   

Denk dat dit wel klopt, ik zie de Facebook pagina van degene die de casting voor deze film doet, wel eens voorbij komen en haar voornaam is dezelfde als die in het email adres.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 18:42 



 
Profiel   

Van 08:00 tot 20:00 8)7

Ik kom de 21 net terug van vakantie en ga de 23e weer weg dus helaas, had me wel leuk geleken

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 18:59 



 
Profiel   

Krijg je ook vergoeding om daar de hele dag rond te huppelen?

Met of zonder paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 19:01 



 
Profiel   

Ik las het via Facebook en ik vind het nogal wat, wat ze vragen. Je bent de hele dag in touw en het is erg kort dag :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 19:03 



 
Profiel   

Er staat niks over paarden in. Ik denk dat het o.a. ook gaat om figuranten die als publiek dienen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 19:06 



 
Profiel   

Het gebeurd toch best vaak om figuranten zo kortdag te vinden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 19:13 



 
Profiel   

Meestal krijg je wel te eten, maar daar lees ik ook niks over. En draaidag van 8.00 tot 20.00 is ook erg lang, meestal is een draaidag 10 uur

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 19:17 



 
Profiel   

Oh wat een verhaal. Ik heb zo’n gevoel dat Britt hier Edward Gal speelt en Whitestar Totilas moet zijn! _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 19:23 



 
Profiel   

Op de knhs site staat dus dat je eten en drinken krijgt de gehele dag. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 20:04 



 
Profiel   

Bij mijn weten zochten ze voor die dagen vooral juryleden, daar zag ik een oproep voor in ieder geval.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 20:17 



 
Profiel   

Jammer dat het zulke lange dagen zijn, zat er aan te denken om me aan te melden, maar met die tijden en een uur reistijd worden het wel hele lange dagen

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 20:54 



 
Profiel   

Ik wilde me ook graag aanmelden, maar vervoer naar het NHC is niet te doen, behalve als je écht uit de buurt komt. Vanaf het dichtstbijzijnde station moet je met 3 bussen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 21:27 



 
Profiel   

Wellicht contact zoeken met mensen die in de buurt wonen? Vanaf station Ermelo is het met de auto niet ver meer. 08.00 daar zijn is mij net te vroeg anders had ik best willen rijden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 21:42 



 
Profiel   

Wat is de site dan waar staat wat ze vragen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 22:30 



 
Profiel   

Is het niet een aftreksel van vrije teugels? Free rein op netflix?
En is het d ebedoeling dat je met of zonder paard komt figureren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 22:32 



 

Is er ook een vergoeding? Of is dat weer het liedje van: "maar je komt in een film en dat is hartstikke leuk"? Schandalig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 10:48 



 
Profiel   

Figurant is meestal nooit tegen een vergoeding.
Eventueel wel reiskostenvergoeding, eten en drinken of een ander aardigheidje.
Pas als je tekst heb ga je wat verdienen. (geld)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 11:45 



 
Profiel   

Persoonlijk hoef ik ook geen vergoeding als figurant, gewoon een leuke ervaring om erbij te hebben vind ik persoonlijk al goed :)

Als ik een hele dag langs een jury zit voor te schrijven krijg ik er ook niks voor. Eten en drinken, en misschien een kleinigheidje hooguit.

Maar goed, dat is mijn mening :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 11:52 



 
Profiel   

Lous schreef
Figurant is meestal nooit tegen een vergoeding.
Eventueel wel reiskostenvergoeding, eten en drinken of een ander aardigheidje.
Pas als je tekst heb ga je wat verdienen. (geld)


Standaard figuratiefee is 35,-. Bij sommige producties is er alleen te weinig geld om alle figuranten te kunnen betalen, dus het blijft soms gewoon bij eten en drinken qua 'vergoeding'.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 11:55 



 
Profiel   

is zonder paard, dus ws als publiek tijdens de "wedstrijden"

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 13:20 



 
Profiel   

Wilde aanmelden totdat k me realiseerde dat er toch wel meer dan 200 mensen dat wel zouden doen :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 19:36 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 26 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen