Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Tosca Vissers GP-paard Asther de Jeu plotseling overleden

 
Profiel   

horses
In Memoriam

[ img ]
Tosca Visser met Asther de Jeu. Foto door aniek1985

Tosca Visser heeft afscheid moeten nemen van haar merrie Asther de Jeu (Contango x Jazz). Het internationale Grand Prix-paard onderging ter controle een MRI-scan en overleed aan de gevolgen van de narcose. Asther werd veertien jaar oud. Eerder werd bekend dat Asthers zus W.Esther onlangs eveneens is overleden. In februari overleed moeder O.Esther.

“Ik ben er kapot van en ga haar vreselijk missen,” zegt Tosca Visser geëmotioneerd. “Maar ik ben dankbaar voor de prachtige tijd die we samen hebben beleefd.”

Lees het volledige bericht op de site van Horses.nl.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 10:27 



 
Profiel   

Oh wat ontzettend zuur zeg. Op zo'n manier je paard verliezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 10:32 



 
Profiel   

Heel erg rot..

Puur uit oprechte interesse dus dit is absoluut niet als steek onder water bedoelt maar puur omdat ik het echt niet weet. Om welke redenen zou een paard ‘ter controle’ een MRI krijgen? Hoe moet ik dat op vatten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 16:40 



 
Profiel   

Jeetje, zo ben je als fokker opeens meerdere paarden uit dezelfde stam kwijt. Wat een stom en ongelukkig toeval :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 17:24 



 
Profiel   

Ayasha schreef
Heel erg rot..

Puur uit oprechte interesse dus dit is absoluut niet als steek onder water bedoelt maar puur omdat ik het echt niet weet. Om welke redenen zou een paard ‘ter controle’ een MRI krijgen? Hoe moet ik dat op vatten?

Ik heb ergens gelezen dat het als controle was omdat ze na een blessure weer aan het opbouwen waren. Om zeker te zijn dat alles goed zat

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 17:26 



 
Profiel   

Laurievc schreef
Ayasha schreef
Heel erg rot..

Puur uit oprechte interesse dus dit is absoluut niet als steek onder water bedoelt maar puur omdat ik het echt niet weet. Om welke redenen zou een paard ‘ter controle’ een MRI krijgen? Hoe moet ik dat op vatten?

Ik heb ergens gelezen dat het als controle was omdat ze na een blessure weer aan het opbouwen waren. Om zeker te zijn dat alles goed zat


Klopt, staat ook in het bericht van Horses dat de nieuwsredactie heeft gelinkt...

Bijzonder triest om een paard zo kwijt te raken. Helaas zijn de reacties op internet niet van lucht... }:0

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 14:48 



 
Profiel   

de halfzus van asther de jeu is een dag eerder overleden aan koliek.


triest dat er 2 subtop paarden ( notabene uit dezelfde moeder zijn overleden binnen 48 uur)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 09:35 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen