Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 35 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] 2,5 maand in de VS

 
Profiel   

Prachtige foto’s <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 18:00 



 
Profiel   

Oh dan heb ik niks gezegd :=

Je maakt wel hele gave fotos's.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 09:05 



 
Profiel   

Ben uiteindelijk de hele week niet geweest. Het weer wil maar niet meewerken, we hebben bijna elke dag al onweer gehad in de namiddag :+

Maarrr.. gisteren gelukkig eens een dag zonder onweer *\o/*
Heb voor t eerst weer wat actiefoto's genomen van de paarden :D
Heb er maar twee bewerkt want ik heb nog superveel werk met een aantal fotoshoots die ik heb gedaan dus die krijgen even voorrang :=

Knappe Murphy
[ img ]

En Milo <3
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 13:36 



 
Profiel   

Wat een gave paarden voor je lens en onder je kont! Als ik dit zo zie zou ik er niet meer weg willen daar.. Ik volg :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 13:55 



 
Profiel   

Moest USCIS nu eens meewerken... ik wil hier inderdaad niet meer weg! Alles begint eindelijk op zijn plaats te vallen :)

Zondag heb ik voor het eerst wat grondwerk gedaan met Murphy. Echt zo een fijn paard om mee te werken! Onze 'rijbak' is eigenlijk gewoon op gras en menig paard zou de hele tijd willen eten :') Murphy niet hoor, hij is zo gefocust op mij en deed alles wat ik van hem vroeg.

Wat is hij toch knap <3


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-19 21:50 



 
Profiel   

Wat een prachtige kop heeft hij :+: Leuk om je te volgen! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 13:10 



 
Profiel   

[EV-ITP] CHJS Pensacola (Florida) horse show
:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 16:21 



 
Profiel   

Dit weekend voor het eerst op Gotham gereden :D
[SPR-ITP] Back on track, eindelijk weer springen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-19 18:52 



 
Profiel   

Wat leuk!
Ik ga ook zeker volgen!

Om een mooie beheerste sprong te krijgen kun je voor en na een kruisje een grondbalk leggen, beide op 3meter.

Wat ik grappig vind is dat de meeste Europeanen dromen van de US en de meeste Amerikanen dromen om naar Europa te gaan :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-19 21:56 



 
Profiel   

Haha! Zo rooskleurig zie ik het nu ook weer niet, maar ik heb het gevoel dat ik hier meer kan aarden qua mijn fotografie & kunst en alles wasr ik mee bezig ben :)

Met Murphy neem ik het springen niet zo serieus omdat hij een slechte enkel heeft en alleen licht werk aan kan.
Heb donderdag na 10 dagen weer gereden met hem en hij begint nu echt te testen :+ denk dat hij fitter wordt ... want hij was veel braver wanneer ik hem voor het eerst na 5 maand reed :')
Hij staakte wanneer er een ander paard voorbij draafde in de andere richting tot 2x toe en dan verliest hij zijn balans en is vervolgens in de war. :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-09-19 22:22 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 35 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen