Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 4 [ 77 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat doen jullie zoal op zondag?

 
Profiel   

Zoals de titel al aangeeft :P

Ik en mijn vriend hadden vandaag weer echt zo'n lui dagje waarbij we bijna niks uitvoeren en dat is soms fijn, maar soms ook zo vermoeiend.
Vaak weten we gewoon niet wat we moeten doen op de zondagmiddag. Met lekker weer en vrienden die vrij zijn kunnen we ons nog wel vermaken, dan gaan we lekker de stad in of op het terras zitten maar op zo'n bewolkte dag als deze heb ik daar ook niet echt behoefte aan eigenlijk. Ik ben geen persoon die heel de dag kan bankhangen, daar wordt ik heel moe en ongelukkig van.

Ik vroeg me af, wat doen jullie zoal op zondag? Misschien haal ik er nog wat leuke ideeën uit. Ik ben zo inspiratieloos op dagen als deze. :')
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:02 



 
Profiel   

Werken.
Vast niet het idee waar je naar op zoek bent :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:04 



 
Profiel   

Werken :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:04 



 
Profiel   

mala26 schreef
Werken.
Vast niet het idee waar je naar op zoek bent :')


:')

Ik werkte eerst ook vaak op zondag maar ik ga dalijk weer fulltime naar college dus dan ga ik niet mijn enige vrije dagen 'opmaken' aan werken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:05 



 
Profiel   

Wij doen vooral zo weinig mogelijk :')

Soms lekker door het bos lopen, rondje fietsen, rondje autorijden, vandaag naar de dierentuin geweest met de kids.
Zondag is voor ons wel echt onze gezinsdag eigenlijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:05 



 
Profiel   

Ik ga iedere zondagochtend met vriendinnen van stal een buitenrit maken. Sowieso heb ik ook honden, dus het is heel makkelijk niet de hele dag bank te hangen :P.

Samen wandelen of een eind fietsen, samen lunchen in de stad/het dorp?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:06 



 
Profiel   

Paardrijden, hardlopen, mountainbiken, wandelen, rommelen in en rondom huis.
Op bezoek gaan bij mensen, bezoek ontvangen. Bakken, naar een rommelmarkt gaan, lezen, indien slecht weer netflixen etc etc.
Pff voor mij is de zondag altijd te kort :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:06 



 
Profiel   

Naar het voetbal, sporten, met de hond wandelen en veel netflixen. En vaak ook nog wat aanrommellen in huis

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:10 



 
Profiel   

mala26 schreef
Werken.
Vast niet het idee waar je naar op zoek bent :')


Dat antwoord wilde ik ook geven. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:10 



 

schoonmaken

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:12 



 
Profiel   

Ligt er helemaal aan welke dienst mijn vriend heeft. Vandaag ben ik bijv alleen weggeweest. Maar normaal gaan we samen weg of relaxen thuis. Of schoonmaken

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:13 



 
Profiel   

Wij bakken graag een taart op zondag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:14 



 
Profiel   

Niet veel. Beetje computeren, beetje gamen, en dat is het :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:17 



 
Profiel   

We wonen beide nog thuis (20) dus schoonmaken en in/om het huis rommelen is niet echt aan de orde. Ik doe thuis vaak doordeweeks schoonmaak en opruim werk.

Samen lunchen is een leuk idee! We trekken er wel regelmatig op uit moet ik zeggen, gaan we winkelen of terrassen in de stad. Of juist in een andere grote stad in NL, dat is ook leuk. Kost wel altijd geld dus dat is wel een nadeel.

Paarden heb ik niet meer dat was vroeger altijd mijn zondag. :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:17 



 
Profiel   

s'Morgens uurtje paardrijden en s'middag de heg snoeien, daarna lekker drankje, eten en Western muziek aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:18 



 
Profiel   

Wandelen! En dan halverwege ergens een kopje koffie of lunchen. En savonds de tijd nemen om iets nieuws te koken of extra uitgebreid te koken :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:20 



 
Profiel   

Shaggy09 schreef
We wonen beide nog thuis (20) dus schoonmaken en in/om het huis rommelen is niet echt aan de orde. Ik doe thuis vaak doordeweeks schoonmaak en opruim werk.

Samen lunchen is een leuk idee! We trekken er wel regelmatig op uit moet ik zeggen, gaan we winkelen of terrassen in de stad. Of juist in een andere grote stad in NL, dat is ook leuk. Kost wel altijd geld dus dat is wel een nadeel.

Paarden heb ik niet meer dat was vroeger altijd mijn zondag. :Y)

Dan zelf lekkers maken en picknick time :D.

Overigens hoef je ook niet elke zondag wat te doen, toch?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:20 



 
Profiel   

Vrijwilligerswerk bij het asiel

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:21 



 
Profiel   

Vandaag voor het eerst een keer helemaal niks, en anders geitjes melken om 05:30 :+
Daarna of fotografie opdrachten en even langs mijn paardje

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:24 



 
Profiel   

Laatst zijn wij op zondag gaan ice karten was erg leuk !

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:26 



 
Profiel   

Ik heb vandaag gewerkt. Als ik vrij ben ga ik paardrijden of wat leuks doen met mijn vriend. Al moet ik zeggen dat ik een dagje niks ook niet verkeerd vind.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:28 



 
Profiel   

Paarden :+ En we gaan op zondag vaak ergens lunchen :-) Verder boodschapjes, huis op orde, dat soort werk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:30 



 
Profiel   

Paard, net als de andere dagen. Vaak gaat wederhelft mee in het weekend. We klussen veel in en rond het huis. Huishouden. Lezen. We vinden het leuk om ergens heen te gaan om te wandelen, het hoeft verder niet fancy of spannend voor ons. De tv blijft uit tot de avond, we houden allebei niet van tv kijken overdag. In de avond kijken we lekker een film of serie met een glas wijn. :) Perfecte zondag dan: lekker actief buiten, huisje op orde en dan s avonds samen nazitten.


Laatst bijgewerkt door Leo op 11-08-19 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:42 



 
Profiel   

Werken ook...

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:42 



 
Profiel   

soms werken.. en anders thuis bezig met huishouding of tuinieren. Sowieso altijd de paarden/kippen/konijnen voeren en mesten. Soms rijden, soms even op bezoek bij familie of kennissen s middags of een keer een wandeling of iets anders. Ik zou geen dag niks kunnen doen eigenlijk. Ik kan ook niet uitslapen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 4 [ 77 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen