Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Golden hour met mijn 3 aapjes!

 
Profiel   

Hallo bokt! :wave:

Vorige week zette mijn zus ons nog eens op de foto, dit keer tijdens het golden hour. De foto's zijn prachtig geworden, ik ben er echt heel blij mee! Wat prijs is mezelf toch gelukkig dat ik de eigenaar mag zijn van 3 geweldige paardjes, 't zijn soms echte draakjes maar ze zijn zo leuk <3

Mijn wilde haren clubje =:) <3
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Mijn knappe meisje <3
Vlekje is ondertussen 32 en dat zie je, maar dat neemt niet weg dat ze het nog steeds prima doet, ondanks de ouderdomskwaaltjes is het nog steeds een lekker eigenwijs dametje met een duidelijke eigen wil, gras in dit geval :))
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Mijn grote vriend <3
Jules is een ruin van 17, hij is een ontzettende lieve & grappige (en ook wel eigenwijze :Y) ) clown. Ondertussen heb ik hem 2,5 jaar, in die tijd hebben we heel wat meegemaakt & daardoor hebben we echt een goede band gekregen met elkaar!
[ img ]
[ img ]
[ img ]
:+
[ img ]

Mijn klein draakje <3
Lou heb ik sinds maart dit jaar. Gekocht als hengst die een beetje aan zijn lot overgelaten werd :(:) Laten ruinen en van 24/7 binnen alleen naar 24/7 buiten met vriendjes en ik heb een gouden kameraadje erbij!
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Jullie snappen vast wel waarom ik zo gelukkig ben met mijn 3 aapjes, ik hoop nog lang en veel van ze te mogen genieten <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 09:45 



 
Profiel   

Mooie foto's! Je hebt een leuk paardenclubje! Fijn dat ze zo goed overeenkomen.

Ze zijn duidelijk bij jou met hun 'gat' in de boter gevallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 11:49 



 
Profiel   

Hele sfeervolle foto’s op jullie mooie plek, dat is inderdaad duidelijk waarom je zo gelukkig met ze bent. Vlekje ziet er super uit en wat is Lou een bofkont dat hij nu bij jou staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 12:44 



 
Profiel   

Leuke foto’s! Je hebt inderdaad een heel leuk clubje!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 05:51 



 
Profiel   

<3 Mooie foto's en een mooie kudde heb je

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 06:08 



 
Profiel   

Bedankt voor de lieve reacties <3
Ze zijn inderdaad heel leuk samen, ben ook echt blij dat het zo goed gaat tussen ze :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 07:32 



 
Profiel   

Wat een lieve en leuke foto's zonder poespas!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 08:12 



 
Profiel   

Wat een sfeervolle foto’s! Mooie club paarden heb je :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 11:25 



 
Profiel   

Wat een leuke foto’s! En zoals Mischa al zegt inderdaad heel sfeervol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 14:07 



 
Profiel   

Wat een leuk groepje heb je daar. Volgens mij hebben die pony's hemel op aarde bij jou!

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 16:03 



 
Profiel   

Benoite schreef
Wat een lieve en leuke foto's zonder poespas!


Dat was ook exact het doel :D Gewoon zoals we zijn, zonder overdreven nabewerkingen of weggeshopte touwtjes, daar heb ik niet zo veel mee :) Ik ben blij met hoe het echt gaat, dus heb geen nood aan kunstwerken van foto's, hoewel ik die ook mooi vind hoor. Ik vind ons nog veel leuker zoals we zijn :j

Bedankt voor de lieve reacties weer & uitgelicht, wat leuk! Ik hoop altijd maar dat ze het goed hebben, dus het is fijn dat jullie dat ook zo zien <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:05 



 
Profiel   

Mooie foto's !

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:47 



 
Profiel   

Wat een prachtige foto's en wat heeft Jules moooooie manen zo zeg. Ik vind ze kort ook gaaf maar dit is wel hoe ze ooit bedoeld waren natuurlijk...

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:55 



 
Profiel   

Wat een toffe bende !

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 20:03 



 
Profiel   

Elpharo schreef
Wat een prachtige foto's en wat heeft Jules moooooie manen zo zeg. Ik vind ze kort ook gaaf maar dit is wel hoe ze ooit bedoeld waren natuurlijk...


Hihi dankje! Ze zijn nu 'een beetje' een zootje ongeregeld & ze hangen alle kanten op :)) Maar dat vind ik net wel leuk zo, inderdaad zoals ze bedoeld zijn, en ik vind 'm gewoon super knap zo <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 20:24 



 
Profiel   

Mooie foto's, je straalt al even hard :P
32 :wow: <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 20:37 



 
Profiel   

Hele mooie foto’s van hele mooie paardjes <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 23:36 



 
Profiel   

Heerlijke foto´s maar nummer 2 springt er echt uit voor mij, daar zou ik een mooie uitvergroting van laten maken <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 19:45 



 
Profiel   

GaelleS schreef
Mooie foto's, je straalt al even hard :P
32 :wow: <3


Ja 32 alweer, of toch iets wat daarbij in de buurt zit, ze is in ieder geval al op leeftijd :j Het zou ook 30 of 35 kunnen zijn, we weten niet precies hoe oud ze is, dus we hebben er het meest waarschijnlijke getal op geplakt := Ze is in ieder geval al 17 jaar mijn vriendinnetje <3

Bedankt voor de lieve reacties verder!
Ik wil er misschien inderdaad eentje laten afdrukken voor aan de muur Rakkie, ik weet niet zo goed welke, daar moet ik nog even over nadenken, ze zijn allemaal zo leuk :+:
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 19:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen