Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 12 van de 12 [ 297 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Plaats een nieuw onderwerp

In Style (Eyecatcher x Lorentin I)

 
Profiel   

Wat een plaatje!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 10:23 



 
Profiel   

[KS-ITP] On my Mind Uut Uune In-Style x elite v Ro-Lex

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-19 10:48 



 
Profiel   

Prachtig dier
Zit er aan te denken om onze Jazz dit jaar bij instyle te doen maar de woorden over de sperma kwaliteit houd me tegen

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-19 09:47 



 
Profiel   

vriendin van me had haar merrie er dit jaar ook in 1 x drachtig van seven~! ik ook al 2 jaar in 1 x raak.

mijne is echt een boefje
[ img ]

[ img ]



[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-19 12:05 



 
Profiel   

Hij is ontzettend knap
We proberen het bij furst dior anders word het instyle hier

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-19 12:22 



 
Profiel   

Mijn merrie is vrijdag geinsemineerd van In-style. Volgens mijn hengstenhouder was de sperma kwaliteit beter als andere jaren. Hopen maar dat het pakt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-19 08:05 



 
Profiel   

Wat een knap veulen fokfanaat!
Mijn merrie is zaterdag geinsemineerd en ga ik morgen ochtend ophalen.
Voor de gene die get leuk vinden, ik heb een volg topic gemaakt. Linkje staat in mijn onderschrift :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-19 13:35 



 
Profiel   

Ik zitte twijfelen of ik met In Style ga dekken, omdat hij toch wel lagere sperma kwaliteit heeft. Maar ik vind zijn draf zo gaaf en dat geeft hij meestal wel door, dus zeker proberen :D .

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 16:30 



 
Profiel   

Als je vroeg kan beginnen kan je het toch proberen Annemijn? Sperma was dit jaar beter onder de microscoop.

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 18:54 



 
Profiel   

mooi veulen FF, ja daar heb je gelijk in. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 19:55 



 
Profiel   

Ook zat merries die vlot drachtig worden hoor van In Style :)

Mijne was ook op de eerste goede hengstigheid drachtig(2e inseminatie). Eerste keer zette de hengstigheid niet door en ontwikkelde het ei zich niet zoals het hoort dus was het niet zo gek dat ze daar niet drachtig op werd

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 20:23 



 
Profiel   

das waar, mijn merrie is altijd wel 'heftig' hengstig en ze wordt denk ik wel snel drachtig en ik gok dat er dan wel iets goeds uit kan komen.

mijn merrie:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 20:44 



 
Profiel   

Ik weet dat dit topic al een tijdje stil ligt. Maar il probeer het toch even. Dit jaar wil ik mijn merrie laten dekken. Ik twijfel tussen in style en Spielberg.
Ik zou graag willen weten waarom jullie voor in style gekozen hebben, wat hij verbetert heeft en of jullie in style nog een keer zouden gebruiken

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-20 14:08 



 
Profiel   

In style geeft bloed, tritt en een fijn karakter, Spielberg geeft meer maat.
Ik heb er 2 fijne veulens van gehad,

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-20 14:33 



 
Profiel   

Dus in style kan meer toevoegen. Hoe zit het met de stokmaat? Mijn merrie is 1.63m. Voor mij een prima hoogte maar kleiner wil ik niet. Als de nakomeling rond de 1.65m blijft is dat prima. Is hoeverre je dit kan bepalen natuurlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-03-20 14:47 



 
Profiel   

Mijn knappe nexxie <3
23 april is ze 2 geworden en ze is nu bijna 1.60 :)


[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-05-20 17:47 



 
Profiel   

Ondertussen zitten wij al in 2022 en mijn Nexxie wordt eind april dus al weer 4 jaar!

Afgelopen weekend hebben wij voor het eerst in de baan gereden *\o/*

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Zijn er nog meer nakomelingen van In Style bij gekomen? En hoe gaat het met degene die er al zijn?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-01-22 06:29 



 
Profiel   

Ik ben inmiddels een jaar in het bezit van een In Style x Upperville merrie. Bij het Gelders stamboek ster merrie geworden. Enorm lief en knuffelig! Onder het zadel veel 'go' maar 100% eerlijk. McKenzy wordt mei dit jaar 5 en gaat nu langzaam wel puberen :P
Ze is ook al een aantal keren mee geweest op concours en ik blijf me verbazen over haar koele karakter zonder flegmatiek te worden! Ben benieuwd hoe groot die van jullie zijn? McKenzy is toch iets klein gebleven met haar 1.64.
[ img ]
[ img ]

@Kimsel94
Wat ziet hij er goed uit en wat loopt hij leuk! Heb je hem al lang onder het zadel?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 10:26 



 
Profiel   

@Esmee
Wat een leuke merrie, fijn he die karakters?

Mijn Nexxie is ook een merrie en heb afgelopen jaar helaas wat pech gehad met een schiefel, 2 maal een zoolkneuzing en heel hardnekkige mok..

Vanwege de zoolkneuzingen staat ze voor op ijzers en sinds dien is ze gelukkig niet meer kreupel geweest.
Daardoor heb ik niet echt door kunnen pakken.

Sinds begin deze maand knapte de mok eindelijk op na een 2.5wk kuur van prednison in december en nog 10 dagen antibiotica in januari. Toen werd ook eindelijk het been weer slank.

De eerste 6 keer(1x per week aug2021 tot oktober 2021) heb ik in de longeerring 'gereden'.

Begin januari ben ik weer het longeerwerk op gaan pakken en afgelopen weekend dus voor het eerst sinds 3.5 maand weer onder het zadel en hebben we in de grote baan kunnen rijden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-01-22 15:57 



 
Profiel   

esmee1233 schreef
Ik ben inmiddels een jaar in het bezit van een In Style x Upperville merrie. Bij het Gelders stamboek ster merrie geworden. Enorm lief en knuffelig! Onder het zadel veel 'go' maar 100% eerlijk. McKenzy wordt mei dit jaar 5 en gaat nu langzaam wel puberen :P
Ze is ook al een aantal keren mee geweest op concours en ik blijf me verbazen over haar koele karakter zonder flegmatiek te worden! Ben benieuwd hoe groot die van jullie zijn? McKenzy is toch iets klein gebleven met haar 1.64.
[ [url=m/zzXUls.gif]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PCxRck.jpg]Afbeelding[/url] ]

@Kimsel94
Wat ziet hij er goed uit en wat loopt hij leuk! Heb je hem al lang onder het zadel?


Wat een leuke merrie! Mag ik vragen hoe groot de moeder is?

@esmee; wat een pech hebben jullie al gehad, fijn dat het nu beter gaat!

Ik las al een tijdje mee maar overweeg In Style dit jaar voor mijn merrie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-01-22 21:45 



 
Profiel   

ratjelover schreef
esmee1233 schreef
Ik ben inmiddels een jaar in het bezit van een In Style x Upperville merrie. Bij het Gelders stamboek ster merrie geworden. Enorm lief en knuffelig! Onder het zadel veel 'go' maar 100% eerlijk. McKenzy wordt mei dit jaar 5 en gaat nu langzaam wel puberen :P
Ze is ook al een aantal keren mee geweest op concours en ik blijf me verbazen over haar koele karakter zonder flegmatiek te worden! Ben benieuwd hoe groot die van jullie zijn? McKenzy is toch iets klein gebleven met haar 1.64.
[ [url=m/zzXUls.gif]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PCxRck.jpg]Afbeelding[/url] ]

@Kimsel94
Wat ziet hij er goed uit en wat loopt hij leuk! Heb je hem al lang onder het zadel?


Wat een leuke merrie! Mag ik vragen hoe groot de moeder is?

@esmee; wat een pech hebben jullie al gehad, fijn dat het nu beter gaat!

Ik las al een tijdje mee maar overweeg In Style dit jaar voor mijn merrie.


Haar moeder is volgens het papier 1.66. Ook niet heel erg aan de maat dus. Ik moet wel zeggen dat ze in het afgelopen jaar wel wat gegroeid is. Ik zou haar eigenlijk nu even opnieuw op moeten meten hoe groot ze nu is! Wat heb jij voor een merrie dat je In Style overweegt dit jaar?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-02-22 14:38 



 
Profiel   

Even een schopje hier :o Ben wel benieuwd hoe het met de (niet meer zo) In Style baby's gaat. Ik zag dat ik 3 jaar geleden alleen gemeld had dat mijn merrie geinsemineerd was met In Style. Kan ondertussen wel vertellen dat dat in 1x gelukt was en ik ondertussen al weer een 2 jarige heb :D
[ img ]

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-06-22 15:20 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 12 van de 12 [ 297 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen