Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 4 [ 77 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Wat doen jullie zoal op zondag?

 
Profiel   

Ligt er compleet aan wat er gepland staat, ik wil nog wel eens fotograferen in het weekend.
Maar vandaag zou mijn vader jarig zijn, dus het was een beetje een butdag, dus ik heb eigenlijk de hele dag liggen slapen. Had nergens zin in.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 21:53 



 
Profiel   

Paardrijden, schoonmaken, de was doen en met dit weer een boek lezen op de bank met een kop thee en wat lekkers Y)(^)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 21:58 



 
Profiel   

Strijken, en fijn een stuk wandelen met de hond. Boek lezen, lekker koken, ergens koffie drinken, stuk rijden met de auto of fiets. Maar vandaag het plafond gesopt, en de linnenkast opgeruimd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 22:14 



 
Profiel   

Kerk, boek lezen, uitgebreid eten, spelletjes doen bij vrienden, wandelen, bankhangen, paarden verzorgen.. Mijn gemiddelde zondag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 22:39 



 
Profiel   

Wij zijn vaak 1 dag in het weekend actief en de ander zijn we actief aan het chillen. 8-) Dus meestal op zaterdag een dagje weg en dan zondag lekker uitslapen, 's ochtends pannenkoeken maken als brunch, en dan even naar de winkel voor het eten 's avonds. En tussendoor film/serie kijken of PS4 spelen of nog een wandeling maken. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 11:09 



 
Profiel   

Zondag is de enige dag dat m'n vriend en ik tegelijk vrij zijn.

Gisteren hebben we met m'n pony een stuk gewandeld, boodschappen gedaan en BBQ aangestoken met vrienden. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 14:29 



 
Profiel   

Wij doen een spelletje, wandelen met baby, bezoek aan familie, wijn drinken met hapjes, zwemmen met baby of gewoon met de tv uit en wat lekkers met elkaar kletsen op de bank. Maar wij zijn 2 dagen in de maand samen vrij dus no way dat we onze tijd gebruiken aan ieder individueel wat ondernemen. :')
Er zijn zat leuke dingen te doen! Vooral als het mooi weer is!


Oja en seks.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 14:32 



 
Profiel   

Heerlijk uitslapen, uitgebreid ontbijten, samen serie/filmpjes kijken en lekker wandelen.

Soms maken we eten klaar en gaan we picknicken in het bos/park.

In de avond gaan we meestal gamen of iets samen kijken. Of juist compleet iets van elkaar omdat ik hem dan eventjes zat ben :+
Als ik alleen iets wil doen ga ik meestal kledingkast opruimen, kleding DIYen of kleding/kostuums naaien.

In de ochtend ga ik vaak ook thuis yoga doen of een andere sport.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 14:50 



 
Profiel   

Giolli schreef
Wij doen een spelletje, wandelen met baby, bezoek aan familie, wijn drinken met hapjes, zwemmen met baby of gewoon met de tv uit en wat lekkers met elkaar kletsen op de bank. Maar wij zijn 2 dagen in de maand samen vrij dus no way dat we onze tijd gebruiken aan ieder individueel wat ondernemen. :')
Er zijn zat leuke dingen te doen! Vooral als het mooi weer is!


Oja en seks.


Dat laatste alleen op zondag? :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 15:21 



 
Profiel   

meestal lesgeven, paard trainen of op wedstrijd gaan/ een buitenrit maken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 15:26 



 
Profiel   

Sure_lee schreef
Giolli schreef
Wij doen een spelletje, wandelen met baby, bezoek aan familie, wijn drinken met hapjes, zwemmen met baby of gewoon met de tv uit en wat lekkers met elkaar kletsen op de bank. Maar wij zijn 2 dagen in de maand samen vrij dus no way dat we onze tijd gebruiken aan ieder individueel wat ondernemen. :')
Er zijn zat leuke dingen te doen! Vooral als het mooi weer is!


Oja en seks.


Dat laatste alleen op zondag? :P



Neu. :') Maar wel wat meer tijd. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 15:26 



 
Profiel   

Mandyy schreef
Gisteren hebben we met m'n pony een stuk gewandeld, boodschappen gedaan en BBQ aangestoken met vrienden. :D


Is dit niet strafbaar? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 22:48 



 
Profiel   

Aanmaakblokjes lijken me logischer maarja...

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 23:08 



 
Profiel   

Uitslapen xD. Zondag is de enige dag dat ik een klein beetje kan uitslapen. Maar vanaf 9 uur ben ik weer volop bezig met van alles en nog wat. Altijd wel iets te doen met 4 paarden 2 honden en overige beesten :-p.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 23:17 



 
Profiel   

Die tijd dat je je afvroeg wat je ging doen op zondag... <3
Nu, kinderen.. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 02:48 



 
Profiel   

Niks meer dan na school.
Paarden en schrijven. Daarnaast nog een paar uurtjes slapen. :o Net zoals nu, weer heél de nacht geschreven met een heérlijk kopje thee en muziek. Hier geniet ik toch wel het meest van, :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 04:17 



 
Profiel   

Uhm.. op zondag sporten we vaak, hetzij hardlopen of , boulderen. Verder wel eens de stad in, dagje weg, verjaardag, maar vrienden of samen wat doen.
Maar soms hebben we op zondag een heerlijke niks doen dag. Hetzij vriendlief aan het gamen en ik mijn eigen ding (lezen, Netflix, vrienden, of paard), of samen heerlijk een film/Netflix marathon houden :).

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 05:40 



 
Profiel   

Ik doe vaak mee aan hardloopwedstrijden op zondag. Anders ga ik het bos in om te trailrunnen. Soms loop ik dan alleen en soms samen met iemand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 06:46 



 
Profiel   

Geocachen!!
Superleuk om te doen, je komt vaak op plekken waar je anders nooit zou komen, je bent fysiek bezig buiten in de natuur of een stad.
En het is gratis...

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 07:36 



 
Profiel   

Ik werk meestal op zondag :D

Maar op mijn vrije dag ben ik meestal met mijn hond in de weer, ga lekker aan de wandel.
Naar de paarden, wat aan het werk.

Als ik er door heen zit, doe ik alles op mijn gemakje, neem een wandelroute waar ook een kop koffie mogelijk is.
Doe een middag dutje, als mijn budget het toe laat ga ik in de stad wat eten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 07:54 



 
Profiel   

Ik werk om de week op zondag. Anders ga ik naar de paarden, slaap ik uit van het uitgaan, en ga ik op bezoek bij familie, dagje op stap met familie/vrienden etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 08:00 



 
Profiel   

Mijn vriend heeft zondag honkbal wedstrijd dus die is de hele dag weg. Ik ga sochtends naar de paarden en middags thuis wat opruimen of relaxen op de bank. Savonds is hij ook weer thuis dan kijken we vaak samen tv

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 08:03 



 
Profiel   

Hangt er vanaf of er een F1 race is, anders sowieso de race kijken - mijn man ook voetbal nog regelmatig.
Vaak met de zoon even een rondje wandelen of even winkelen in de stad.
Ik vind het verder ook heerlijk om gewoon thuis te zijn en lekker te lezen.
Mijn man is dan vaak met mijn zoon bezig met LEGO bouwen of een spel op de PS4 spelen ofzo.
Of we spelen samen een bordspel.
Soms gaan we een dagje naar Toverland, dat soort dingen.
Soms een verjaardag - maar bezoek an zich probeer ik zoveel mogelijk te vermijden normaal haha.
We willen gewoon zoveel mogelijk 'family time' met ons 3tjes in het weekend hihi.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 08:11 



 
Profiel   

Majabeestje schreef
Die tijd dat je je afvroeg wat je ging doen op zondag... <3
Nu, kinderen.. :+


Ik ga er nooit voor zwichten, mijn zondag is mij heilig :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 09:53 



 

Op het moment klussen wij veel en daarna een rondje met paard en fiets of we zijn aan het bijtrekken van een festival of we zijn op bezoek / hebben bezoek bij / van vrienden of familie.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 10:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 4 [ 77 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen