Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Eerste foto/pagina van jouw trouwalbum

 
Profiel   

De titel zegt het eigenlijk al. Hoe ziet de eerste pagina/foto in jouw trouwalbum eruit?

Ik ben bezig met ons trouwalbum en kom er maar niet uit :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 13:14 



 
Profiel   

Ik zou vanavond even voor je kunnen kijken.
Wel heb ik 2 albums omdat ik ze niet te dik wilde. Uiteindelijk had het prima in 1 gekund haha.

De kaften zijn dit:
[ img ]

Edit:
Ho, gelukt, online gevonden ;) Daar kon ik het hele album nog inzien (2017 gemaakt)
Gemaakt via albelli. Hier hiervoor niet via de site gewerkt, dat was niet prettig. Maar wel via het programma wat je kunt downloaden. Dat werkte erg fijn.
Wij hadden uiteindelijk de liggende XL albums, 39x29 cm met fotokaft

Album 1 is vanaf de voorbereidingen thuis, incl. aankleden en make-up enz. t/m fotoshoot met mijn familie op fotolocatie.
Het gedichtje heeft de ambtenaar voor ons uitgezocht en vond ik zo mooi dat ik 'm in het album erbij wilde.
[ img ]

Album 2 is vanaf aankomst bij hotel (trouwlocatie) t/m de feestavond.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 13:50 



 
Profiel   

Bij ons heeft onze fotograaf het album samengesteld (en had ik uiteindelijk, toen ik alle foto's had gezien, ook wel andere foto's erin gewild), en staan wij samen op de voorkant midden in de heide, dus lekker paars.

Dit is ook doorgevoerd in de rest van het album zoals de laatste pagina en de achterkant van de cover bijvoorbeeld (dus een beetje de kleur van de heide).

Edit: Volgens mij (ik heb het album eerlijk gezegd al even niet bekeken...) is dit de voorpagina.


[ img ]


Laatst bijgewerkt door Prairy op 14-08-19 14:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 14:00 



 
Profiel   

Dit is bij ons de eerste spread (dus de eerste 2 bladzijden) Het album is op chronologische volgorde dus de voorbereiding als eerste. Album krijg ik overigens pas over 5 weken dus dit is een prt scrn van de galerij.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 14:31 



 
Profiel   

De keren dat ik een trouwerij heb gefotografeerd en het fotoalbum heb gemaakt, heb ik altijd de chronologische volgorde aangehouden, dus zoals hierboven, begonnen met de voorbereidingen. Ik kan me echter ook voorstellen dat je op de eerste pagina van je album een soort "staatsieportret" doet en daarna begint met de rest van de foto's (in chronologische volgorde).

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 14:48 



 
Profiel   

Thanks dames!! (Hihi ohja, herkenbare locatie BibiQ)

@maflinger, dat is idd precies waar ik tussen twijfel!

En dan of we "gewoon" met een fotopagina beginnen, of er nog iets van tekst op zetten zoals namen/datum of zo'n gedichtje als BibiQ.

(Leuk al die foto's ook om te zien bij jullie! ^&+ )

En als ik dan toch bezig ben haha. Hoeveel pagina's/foto's hebben jullie in het album?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 14:57 



 

Ik hoef geen boek te maken, maar is de trouwkaart niet mooi om het boek mee te beginnen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 15:08 



 
Profiel   

Als het je eigen trouwalbum wordt mag je het helemaal zelf weten en inrichten naar jouw smaak. :D

Zoveel pagina's als je kunt vullen met de foto's die je erin wilt hebben.

Ik heb overigens voor een stel waarvan de Marokkaanse familie van de bruid er niet bij kon zijn een klein "preview" albumpje gemaakt op formaat 15x15 met daarin de "belangrijkste" foto's. Dat zou je ook nog kunnen doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 15:09 



 
Profiel   

Hier 25 spreads (50 bladzijden) en ik gok zo’n 75 foto’s.

Kun je de namen niet voorop doen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 15:14 



 
Profiel   

Ik ontwerp veel albums voor mijn klanten en heb altijd een neutrale cover met evt de namen en dan in het boek de dag in chronologische volgorde.
De eerste foto’s zijn doorgaans van het versierde huis en de voorbereidingen :-)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 15:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen