Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 46 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Voormalige Amerikaanse Olympische ruiter schiet amazone neer

 
Profiel   

Ik las dat haar vertrek in de planning stond, maar ze had nog geen oplossing voor haar paarden. En ze wilde niet vertrekken en haar paarden daar nog laten, wat ik ook wel begrijp in die situatie.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 00:55 



 
Profiel   

Bericht klopt niet helemaal... Zij huurde dat huis en stalde 5 paarden bij Barisone. Hij heeft de huir opgezegd, maar zij wilde niet vertrekken ondat ze haar paarden niet mee mocht nemen (stalling niet betaald of deels in eigendom van Barisone?? Dat is nog onduidelijk...) Verder wilde zij Barisone aangeven bij SafeSport.
Het is natuurlijk geen excuus, maar LK en haar verloofde hadden al het een en ander op hun kerfstok qua illegale activiteiten.

Ben benieuwd wat er nou uiteindelijk allemaal aan de hand was, maar het ligt iets ingewikkelder dan in de OP volgens mij!

Overigens is het in de US ook helemaal niet zo normaal on neergeschoten te worden hoor, dat lijkt misschien zo op TV :')

In NJ en NY is 21 hectare toch echt wel een groot stuk land, vooral voor een dressuurstal! In FL zijn echt superveel stallen op minder dan een hectare. De grote ranches zijn bijna allemaal in het midwesten waar land goedkoop is ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 02:58 



 
Profiel   

Libera schreef
Bericht klopt niet helemaal... Zij huurde dat huis en stalde 5 paarden bij Barisone. Hij heeft de huir opgezegd, maar zij wilde niet vertrekken ondat ze haar paarden niet mee mocht nemen (stalling niet betaald of deels in eigendom van Barisone?? Dat is nog onduidelijk...) Verder wilde zij Barisone aangeven bij SafeSport.


Maar wie zegt dat dit dan wel klopt? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 06:01 



 
Profiel   

nou ja,iets met 2 kanten aan n verhaal :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 06:43 



 
Profiel   

Het klinkt voor mij als een ouderwetse Western in de oren. Ik begin mij toch echt af te vragen of iedereen daar tegenwoordig met een pistool of wapen op zak loopt. Ik zie haast taferelen voor mijn ogen als dat iedereen daar tegenwoordig weer met holster en revolver/pistool op zak loopt zoals in de jaren 1800.

Je kan een dispuut hebben met iemand maar ik kan mij echt niet voorstellen dat ik met een pistool op zak zou lopen om dan in een zatte bui of vlaag van verstandverbijstering iemand neer te schieten waar ik ruzie mee heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 11:00 



 
Profiel   

Ik ben blij dat ik geen Olympische ruiters in mijn omgeving heb zeg.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 12:08 



 
Profiel   

Vala schreef
Ik ben blij dat ik geen Olympische ruiters in mijn omgeving heb zeg.....



Ook geen olympisch hardlopers? Dir schieten nml ook mensen dood

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 12:51 



 
Profiel   

Nee die ook niet :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 17:24 



 
Profiel   

Was een zwart met roze Ruger 9mm, vraag me af of die wel van Michael was?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 18:50 



 
Profiel   

Vala schreef
Ik ben blij dat ik geen Olympische ruiters in mijn omgeving heb zeg.....
Ik wel, en die kan nog met een vuurwapen omgaan ook %)

Libera schreef
Was een zwart met roze Ruger 9mm, vraag me af of die wel van Michael was?
Niet eens een Glock? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 19:30 



 
Profiel   

hoe kan het, dat je in Amerika daar zo makkelijk en snel aan wapens kan komen?
ze zouden daar toch veel selectiever op moeten zijn. :( :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 08:33 



 

Je kunt ze daar gewoon kopen in de supermarkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 08:40 



 
Profiel   

belle_boef schreef
Vala schreef
Ik ben blij dat ik geen Olympische ruiters in mijn omgeving heb zeg.....



Ook geen olympisch hardlopers? Dir schieten nml ook mensen dood


Die handelen in drugs toch? :+


21 ha is zelfs voor Nederlandse begrippen verre van enorm, laat staan in de VS......verder is het een vaag verhaal, waarbij waarschijnlijk bij lange na niet het hele verhaal verteld is.

Overigens heeft ze wel mazzel dat die man blijkbaar een zeer belabberd schutter is; van dichtbij 2 keer schieten en ze overleeft het? Terwijl hij op haar borst mikt ook nog....die had duidelijk de intentie om dr af te maken, die liep niet te zwaaien met een pistool om schrik aan te jagen. Wat hun geschil ook was, het maakt nu niet zoveel meer uit voor de rechter wie in eerste instantie schuld aan de ruzie had; op het moment dat hij gericht op dr borst schoot, verspeelde die man alles, want je kan niet meer zeggen; ik voelde me bedreigd dus wilde een waarschuwingsschot lossen. Dit waren duidelijk schoten om te doden.

Die man heeft zn leven verspeeld voor een wanbetaler........tot 10 tellen misschien toch niet zo'n verkeerd idee :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 08:48 



 
Profiel   

als ik kijk naar het blok bij ons aan de boerderij a 25 ha, en ik zou dat mogen volbouwen met stallen en rijbanen, dan ben ik toch wel groter als de gemiddelde pensionstal bij ons in de buurt hoor...
dat je daar als melkveehouder of akkerbouwer nu 2000ha gemiddeld hebt.... zou niet weten wat ik met 2000 ha vol paardenstallen moet....

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 09:14 



 
Profiel   

Ik lees net dat een of andere malloot in Noorwegen een vrouw heeft neergestoken met een mes.
De afgelopen weken/maanden lees ik met regelmaat in de krant dat er in NL iemand is neergestoken, neergeschoten of zelfs in brand gestoken. Feit dat we er zoveel over lezen en horen? Lang leve internet, news travels fast. Zeker als iedereen ook alles filmt met zijn of haar telefoon.

Ik moest even googlen op deze voormalige Olympiërs. De namen zeiden mij in ieder geval helemaal niets...

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 14:57 



 
Profiel   

Komt allemaal door die gewelddadige games van tegenwoordig.

Was getekend, Donald J. Trump.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 15:16 



 
Profiel   

ja die gedachte is van alle tijden; in het verleden meerdere bands die de schuld in de schoenen geschoven kregen van wat idioten deden.
Een vroeger buurmeisje van mij mocht bv de film Schatjes destijds niet zien van haar ouders; waren bang dat hun kinderen dingen over zouden nemen.

muziek, films en nu games; iemand moet blijkbaar de schuld krijgen van bepaald gedrag.

Ik ken heel wat mensen die meerdere malen per week online bloed vergieten in games. Ik ook; 2 keer in de week ga ik in groepsverband erop uit om andere wezens af te slachten...in game uiteraard.......ik ken niemand die denkt; dit wil ik wel eens in real life doen ipv in pixels....aan de andere kant; waarschijnlijk ben ik in de ogen van Trump nu wel een soort gangbanger dus wat weet ik er van :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 15:35 



 
Profiel   

Ik ben dan van mening beter in games je frustraties afreageren dan in het echte leven. Heb menigmaal mijn frustraties op de bad guys afgereageerd in games. Nu soms nog. Gewoon even je frustraties afreageren en dat doe je beter tegen een boksbal of in een game dan tegen iemand in real life. Ik stel mij dan meer de vraag is het geweld in de film en games niet eerder gebaseerd op hetgeen in de echte wereld gebeurd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 09:39 



 
Profiel   

precies dat Petraaken.

Sterker nog; vaak is het zelfs flink afgezwakt...vergelijk bv films en series die over moorden/seriemoordenaars gaan en het echte werk. Er zijn genoeg boeken te vinden over echte seriemoordenaars die uitgebreid uit de doeken doen wat betreft details en die zijn vele malen gruwelijker dan de meeste mainstream films of series laten zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 12:28 



 
Profiel   

Het verhaal wordt steeds gekker.

https://www.horses.nl/overig-nieuws/opm ... -barisone/

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 05:27 



 
Profiel   

Zoals ik eerder al zei...

Ze heeft overigens ook de immigratie dienst op zijn personeel afgestuurd. Heel sneu dat het zo is afgelopen, maar zij is zelf ook echt compleet gestoord....
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 18:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 46 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen