Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Sed, Meine en Jip's pedicure, door Shanna Jongkind

 
Profiel   

"Shanna Jongkind fotografie, die ken ik, dat is onze Shanna, dat is die groene :+ " Dat dacht ik zo'n beetje toen ik op zoek was naar een fotograaf die de juiste foto's voor mijn site kon maken. Je wilt het professioneel aanpakken, dan heb je ook de juiste foto's nodig.

Buiten dat de foto's van de shoot bijzonder geslaagd zijn, heeft ze prachtige paardjes. Vooral Sed weet de camera en menig vrouwenhart te veroveren. Ik mocht 3 van haar paarden bekappen: Meine, Sed en Jip. Hun mani- pedi foto's zijn veel te leuk om voor mezelf te houden! Een paar moeten toch echt ITP.


Laten we beginnen met Sed.
Oh oh oh, hartendief Sed. Hier staat hij gemoedelijk te wachten op zijn beurt:

[ img ]


Hij is zo'n fotogenieke knapperd!

[ img ]


Oortjes naar achteren?

[ img ]


Remedie tegen oortjes naar achteren is een zoen geven! (deze foto vind ik ZO vreselijk leuk!)

[ img ]


Meine was echt de goedheid zelve, wat een prachtig, heerlijk paard! Helaas heb ik geen foto's van hem in zijn volledigheid, maar een paar foto's zijn gewoon tè mooi.

[ img ]

[ img ]

[ img ]



En natuurlijk is er ook de stoere Jip! <3

[ img ]



(deze volgende 2 foto's zijn NIET door Shanna gemaakt, is wel duidelijk gezien de kwaliteitsdaling vanaf hier denk ik, maar om het maar zeker te weten ;) )

Jip stond lekker op zijn gemak te genieten

[ img ]


En last but not least, de fotografe zelf aan het werk!

[ img ]


Shanna, hartstikke bedankt voor de geweldige foto's, en een heerlijke dag!
En als je Sed mist, hoef je niet bij mij te zoeken. Ik heb hem niet gepony-napt. Echt niet. Hij is maar een beetje leuk namelijk :+ (hij is verschrikkelijk leuk en lief en wollig en het is dat hij het daar zo goed heeft en niet in mijn kofferbak paste)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 17:09 



 

Ach wat zijn ze mooi geworden! En Sed is echt te schattig <3
Nu vind ik Jip ook erg leuk, neem je die ook mee, voor mij? ~~}>

En jij bent een stoer mens! Heel veel succes met je nieuwe site! :*

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 17:26 



 
Profiel   

[***] schreef
Ach wat zijn ze mooi geworden! En Sed is echt te schattig <3
Nu vind ik Jip ook erg leuk, neem je die ook mee, voor mij? ~~}>

En jij bent een stoer mens! Heel veel succes met je nieuwe site! :*


Dank je! <3 ik ben op zowel de foto's als de site trots :) (zou ook vreemd zijn als het niet zo was :+) )
En Jip is geweldig! Na de eerste minuut dacht hij 'joh, ik kan ook andere dingen doen in deze tijd hoor!' heerlijk, een goed gevoel voor humor en een knappe snoet. Ik probeer volgende keer de trailer mee te nemen O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 17:36 



 

_O- Ik keek uit naar je komst met de aanhanger, maar nu weet ik het niet zo zeker meer hoor! :Y)

Fijn dat je zo blij met de foto’s bent! :D

Volgens mij heb ik inderdaad Meine niet volledig op de foto gezet. Die kleintjes staan al veel sneller geheel op beeld natuurlijk waar Meine zn hoeven dan weer beter werken voor de close-ups haha!
Ik heb sowieso vrij weinig foto’s van de friezen, de kleintjes zijn veel fotogenieker (vooral ook omdat ik daar altijd naast sta en de friezen zelf ook rijd :+ )

Voor de nieuwsgierigen, dit is meneer de fries (Meine dus). Inderdaad een grote allemansvriend.
Stiekem ben ik best trots op mijn kleine kudde.. :o

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-08-19 20:01 



 
Profiel   

Wat een prachtige foto's heeft Shanna voor je gemaakt! Mijn complimenten voor de fotograaf. En wat Sed betreft vertel ik je een geheimpje:
Hoe kleiner de oortjes zijn, hoe langer de manen en hoe brutaler ze zijn, des te leuker zijn ze!
Wist je dat nog niet? Maar psssst, vertel het niet verder. Want dan krijgt hij zijn fanpost waarschijnlijk niet meer doorgenomen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 19:06 



 
Profiel   

Ik kan het alleen maar roerend met je eens zijn! Over alles :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 21:26 



 

(Behalve dat Sed niet echt brutaal is, t is echt een schatje.. <3 )

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-08-19 21:52 



 
Profiel   

Wat een toffe foto's en gave website! Hier ook een bekapper in opleiding :wave: maar met minder gave foto's dan haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 14:12 



 
Profiel   

Mooi !!
Zijn die laarzen met een stalen neus? Welke zijn dat? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 19:57 



 
Profiel   

woepsie90 schreef
Wat een toffe foto's en gave website! Hier ook een bekapper in opleiding :wave: maar met minder gave foto's dan haha.


Dank je, en wat leuk, een mede bekapper! Tja, voor mooie foto's weet je dat je bij Shanna terecht kunt ;) (hee, ere wie ere toekomt en ik vind het echt gave foto's)


GaelleS schreef
Mooi !!
Zijn die laarzen met een stalen neus? Welke zijn dat? :')


Dank je! Ja, die zijn met stalen neus- legerkistjes. Inlopen is wat minder, maar daarna... :oo heerlijk. Niet te duur, lopen (vind ik) gruwelijk lekker en niet kapot te krijgen (wel goed onderhouden). Die op de foto's zijn 2-2,5 jaar oud, elke dag de hele dag gedragen. Absolute aanrader. Hee, als je paarden mooie voetjes wilt geven, moet je zelf ook goed lopen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 00:31 



 
Profiel   

Mooie foto's en een fijne website heb je. Heerlijk ook dat je je geen label op laat plakken van natural of traditioneel. Ik heb ook in mijn tienertijd voor mijn hoefsmid gewerkt dus herken me erg in wat je schrijft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-19 08:08 



 
Profiel   

Dank je voor het compliment! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 10:41 



 
Profiel   

Ohhhh, Kaat! <3 waar is je groene kleurtje trouwens?)

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-08-19 10:46 



 
Profiel   

Dank je :D mijn voorstel om 30 uur in een dag te maken was afgewezen :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 18:57 



 
Profiel   

oliebol zeg!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-08-19 19:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen