Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 133 van de 135 [ 3365 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Molossers

 
Profiel   

Ik idd ook niet, maar fijn dat het weer goed gaat.
Hier DK helaas weer in de lappenmand en ik denk dat het weer opereren word.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 15:26 



 
Profiel   

Tinkermuts schreef
Ik idd ook niet, maar fijn dat het weer goed gaat.
Hier DK helaas weer in de lappenmand en ik denk dat het weer opereren word.


Neeee TM! Wat nu? :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 15:37 



 
Profiel   

Moest twee weken rust maar buiten het feit dat meneer zich volledig aanpast aan z'n blessure, dus vind dat ie alles gewoon kan op zijn manier zit er weinig vooruitgang in.
We denken dat er net zo als bij zijn enkels nu ook in z'n schouder of elleboog een stuk bot afgebroken is wat weer verwijderd moet worden.
Hij heeft toch ook zoveel pech in z'n leven,beheer operatie met lange revalidatie en dan heb pen dat ie zich weer beetje goed kan bewegen.
Tot nu toe heeft ie er zich steeds goed doorheen geknokt dus we hopen bij dit ook weer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-08-19 16:32 



 
Profiel   

loez schreef
Kan het filmpje niet bekijken. Staat bij dat het verwijderd is? :)


heb wat instellingen ofzo veranderd is billie nu wel te zien?

edit: zit berichten terug te kijken waarop ik nog niet gereageerd heb :oo

Loez, onwijs lieve foto's :)

Tinkermuts: hoop dat alles goed komt operaties bij onze 4 potige familieleden doen niet alleen pijn in het hart, ook de portemeniks vind het altijd vervelend.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 06:43 



 
Profiel   

Nee helaas nog niet te zien :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 11:02 



 
Profiel   

loez schreef
Nee helaas nog niet te zien :(

https://drive.google.com/open?id=1eYErhYfC4Sp4UYW-gZo-sEcejOnXOSMO

nu moet ie het echt doen anders geef ik het op

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 12:41 



 
Profiel   

Monica72 schreef
loez schreef
Nee helaas nog niet te zien :(

https://drive.google.com/open?id=1eYErhYfC4Sp4UYW-gZo-sEcejOnXOSMO

nu moet ie het echt doen anders geef ik het op


Ja! Nu wel! Leuk filmpje! Knappe hond <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 13:07 



 
Profiel   

Ik kan hem nu zien, wel heel klein maar wat heerlijk.

Monica, dit is de eerste hond die ik verzekerd heb, om te kijken of het wat is.
Maar met al zijn operaties heb ik het er al dubbel en dwars uit.
Ik zou hem sws laten opereren hoor maar dit doet gewoon wat minder pijn in de portemonnee.
Maar wel in m'n hart want hij verdient het zo om gewoon alles te kunnen doen, tis alijd zo'n vrolijke Pipo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 13:09 



 
Profiel   

Tinkermuts schreef
Ik kan hem nu zien, wel heel klein maar wat heerlijk.

Monica, dit is de eerste hond die ik verzekerd heb, om te kijken of het wat is.
Maar met al zijn operaties heb ik het er al dubbel en dwars uit.
Ik zou hem sws laten opereren hoor maar dit doet gewoon wat minder pijn in de portemonnee.
Maar wel in m'n hart want hij verdient het zo om gewoon alles te kunnen doen, tis alijd zo'n vrolijke Pipo.


billie is ook verzekerd en met de operatie die hij nu heeft gehad en waarvan er nog 1 nodig is andere zijde knie moet ook gedaan worden heb ik het geld wat ik betaal voor de verzekering dubbel en dwars eruit :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 17:39 



 
Profiel   

Wel heel fijn hè,bhoef je er helemaal niet bij na te denken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 17:44 



 
Profiel   

Wij hebben Nelson idd ook verzekerd. Verzekering vanuit de fokkers mee overgenomen toen anders had er al een deel niet meer bijgezeten en betaalde we meteen de hoofdprijs. Verzekering kost 55 euro per maand geloof ik. Durf hem ook niet op te zeggen haha moet afkloppen. Tot op heden weinig gekke dingen gehad... maar je zult zien, zeg je hem op, scheurt ie een kruisband of zo :oo

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-08-19 17:56 



 
Profiel   

Die van ons is iets van 600 per jaar, maar hij heeft al drie operaties gehad, waaronder twee van 3500 per operatie, dus dik en dwars eruit, helaas, had het liever niet nodig gehad hoor.
En er komt er nu dus weer zo'n dure aan.
Het was voor ons een test, bij al onze eerdere honden nooit gedaan, we zorgen altijd wel dat het geld er is voor onverwachte hoge kosten, maar dit is toch wel heel fijn dat je het ala minuut op tafel kunt leggen.
Dus voor nu is het nuttig geweest, we hebben wel de meest uitgebreide omdat HD en ED en verdere gewrichtsproblemen er anders niet bij zit en dat is juist bij onze zware honden meestal het probleem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-19 10:18 



 

Ik wil dolgraag weer een grote hond maar de verhalen hier zetten me toch wel erg aan het twijfelen.

Heeft hier iemand een grote molosser (gehad) die een acceptabele leeftijd heeft gehaald (of is) zonder grote gezondheidsproblemen?
Sinds de eerder geposte problemen met mijn Bullmastiff die maar 10 maanden heeft mogen worden heb ik weinig trek in weer een reeds operaties en kwakkelende periodes (en dan gaat het niet eens om de kosten die je kan afdekken met een verzekering).

(om wat ras specifieke problemen uit te sluiten kijk is nu vooral naar kruisingen, maar ongeacht hoeveel rassen je kruist de problemen die ontstaan door het formaat van de hond haal je er helaas nooit uit als de hond groot is)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-19 10:36 



 
Profiel   

Mijn Rottweilers zijn 11 en 13 geworden, mijn huidige is nu 7.
Mijn Husky's ook allen tussen de 10 en 13.
Ik denk dat ik hierna geen rottie meer neem, niet vanwege de medische kant naar ik wil het gezanik niet meer wat om een HR hond geen zit.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-19 15:12 



 
Profiel   

Onze vorige Boerboel 9. Kreeg baarmoederontsteking helaas. Ze Zou de narcose al niet gehaald hebben waarsch.

Verder onze cane corso x Mastino Beast is 4.5 geworden... milt en lever kanker |( |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-19 15:54 



 
Profiel   

Ik ga zo bijlezen, ben al een tijdje niet geweest. Ik heb een vraag aan jullie allemaal eigenlijk. Mijn hond van nu 1 jaar en 2 maanden valt af. Kerngezond en niks te vinden, gewoon actief en super vrolijk.

Het kan de groei zijn maar ik maak me al gauw zorgen zeg ik.jullie eerlijk. Hoe kan ik haar aan laten komen. Op internet vind ik zo weinig.

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd en mijn ideeën zijn op.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-19 14:28 



 
Profiel   

Wellicht is ze aan het groeien? Nelson viel rond die leeftijd ook plots af en na zijn 2e ook nog een keer. Had gewoon een flinke groeispurt en had op dat moment meer voer nodig :).

Als je het niet vertrouwt zou ik wel even contacten met een dierenarts :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-19 07:15 



 
Profiel   

Ze is door de dierenarts gecheckt en in orde, maar omdat mijn vorige Hond een Dogo Canatio eigenlijk altijd voller is gebleven was ik best wel aan het twijfelen zeg maar. Het is niet schrikbarend hoor

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-19 07:43 



 
Profiel   

enzino schreef
Ik wil dolgraag weer een grote hond maar de verhalen hier zetten me toch wel erg aan het twijfelen.

Heeft hier iemand een grote molosser (gehad) die een acceptabele leeftijd heeft gehaald (of is) zonder grote gezondheidsproblemen?
Sinds de eerder geposte problemen met mijn Bullmastiff die maar 10 maanden heeft mogen worden heb ik weinig trek in weer een reeds operaties en kwakkelende periodes (en dan gaat het niet eens om de kosten die je kan afdekken met een verzekering).

(om wat ras specifieke problemen uit te sluiten kijk is nu vooral naar kruisingen, maar ongeacht hoeveel rassen je kruist de problemen die ontstaan door het formaat van de hond haal je er helaas nooit uit als de hond groot is)

Mijn Dogo is 12 jaar geworden. Enige medische ingreep was de castratie. Helaas kreeg hij met 12 jaar een snelgroeiende tumor in zijn oogkas en hebben wij voor hem besloten dat het klaar is. 12 jaar en zijn oog werd bekneld in zijn koppie. Chemo enz wilde we niet meer aan beginnen voor hem. Hij was nog volledig gezond op dat na, maar de dierenarts vond het een super goede keus.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-19 07:47 



 
Profiel   

Gewoon een tijdje dan wat meer eten geven bijv een extra voerbeurt doe ik ook billie heeft van die momenten gehad dat ik hem wat vond invallen en dan kreeg hij gewoon s'middags een beker wild kind brokken, of ik kocht gewoon een bak kippenpoten en krijgt ie 2 poten per dag extra :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-19 13:50 



 
Profiel   

GabberGill schreef
Ze is door de dierenarts gecheckt en in orde, maar omdat mijn vorige Hond een Dogo Canatio eigenlijk altijd voller is gebleven was ik best wel aan het twijfelen zeg maar. Het is niet schrikbarend hoor

[ [url=m/zpmTTI.jpg]Afbeelding[/url] ]



Als ie verder bij de DA gecheckt is dan zou ik even een goede periode bijvoeren. Of idd een extra portie eten of een extra portie verdelen over de huidige voer momenten. Bij Nelson heb ik dit echt een keer of 4 moeten doen haha voor een paar weken goed bijvoeren en dan trok ie weer bij. Dan bouwde ik weer af naar de normale hoeveelheid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-19 15:22 



 
Profiel   

Er stond voor 3 honden gewoon 1 voerbak dus kon eigenlijk heel de dag eten. Heb ik nu omgegooid naar voerbeurten zodat ik weet wat ze eet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-19 16:39 



 
Profiel   

Verstandig want met 1 voerbak weet je nooit of ze voldoende binnen krijgen.
Een jonge hond verbruikt gewoon heel veel en zie je toch vaak wat meer nodig hebben zo tegen de puberteit leeftijd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-19 16:41 



 
Profiel   

Mijn hondje is maandag onder de echo geweest bij de orthopeed.
Wij waren bang dat er weer een stuk bot afgebroken zou zijn.
Maar het blijkt dat de pees van z'n biceps helemaal afgescheurd is.
Dat is op het moment dat het gebeurt heel pijnlijk en na verloop van tijd gaat die pijn weg of word heel veel minder.
Ze kunnen zonder die pees maar blijft wel zwakke plek.
Nu voorlopig nog rustig aan en dan over drie weken weer echo, dit is om te kijken dat de afgescheurde delen een plekje hebben waar ze niet tot last zijn, zo ja blijft het hier bij, zo nee dan word ie geopereerd om die losse eindjes vast te zetten.
Ik hoop zo dat weer een operatie hem bespaart blijft.
Rustig aan doen is ook wel een dingetje voor hem want hij is nogal euh...lomp en een stuiterbal

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-19 16:42 



 
Profiel   

Ff z'n lekkere Bekkie vd week

[ img ]
[ img ]
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-19 16:47 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 133 van de 135 [ 3365 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 130, 131, 132, 133, 134, 135  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen