Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 134 van de 135 [ 3365 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 131, 132, 133, 134, 135  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Molossers

 
Profiel   

Godsamme wat een pechvogel die DK!

Heerlijke foto’s weer van zijn knappe kop <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-19 17:55 



 
Profiel   

Ach DK moet pijn hebben gedaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-19 06:47 



 
Profiel   

Ja echt, maar die hond is zo ongelooflijk hard dat ie geen piepje gedaan heeft, is denk ik ook wel molosser eigen dat ze zo knetterhard zijn.
Nu vind ie ook gewoon dat ie alles kan hoor, aan mij de taak dus om hem wat in te dammen

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-19 08:53 



 
Profiel   

Klopt tm... tot nu toe alle molossers die ik ken en staffies trouwens ook zijn enorm hard. Zo moet ik juist Zenna mijn staff regelmatig terugfluiten dat ze eens kalm aan moet doen. Zeker nu ze ouder wordt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-19 08:54 



 
Profiel   

Ja je, ik heb in het verleden naast de Rottweilers ook altijd Husky's gehad, nou die gingen al bij voorbaat krijsen als ze de dierenarts praktijk binnen moesten, afgelopen maandag bij de orthopeed waar hij al meerdere malen geopereerd is en ook veel onderzoeken die best pijn deden gewoon weer kwispelend naar binnen en röntgen en echo gewoon zonder narcose, hij laat alles over zich heen komen ondanks het best wel eens zeer doet, geen piepen en vooral kwispelen en artsen af lebberen, mijn heldje is het

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-19 09:17 



 
Profiel   

Knapperd <3
De oude husky van Mn schoonpa was dan wel weer zo’n harde! Daar merkte je ook weinig aan. De lieverd is 16.5 geworden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-19 09:54 



 
Profiel   

Wauw daar teken ik voor zo'n leeftijd zeg, mijne 13 11 en helaas maar 9

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-19 09:57 



 
Profiel   

Was ook wel echt een opaatje op t einde hoor. En hij liep dagelijks uit zichzelf het vaste rondje om de loods heen en hij at en dronk nog en leek nog happy. Tot dat hij op een gegeven moment in de ochtend niet uit zijn mand kon/wilde komen.
Toen hebben we hem laten euthanaseren.

11 en 13 zijn ook geen verkeerde leeftijden! 9 is dan weer net te jong idd

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-19 10:05 



 
Profiel   

Ja vind 13 a 14 wel om mee te leven maar zou graag willen dat ik gewoon in m'n hele leven 1 hond zou kunnen hebben, al dat afscheid nemen vind ik me toch zo verschrikkelijk zwaar, en naarmate ik ouder word lijkt het alleen maar moeilijker te worden

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-19 11:14 



 
Profiel   

Het rotte is dat het afscheid nemen zo'n pijn doet maar ik ook niet zonder kan. Dit is mijn 2e grootse type. In haar zit een boerboel, mastino, bullmastiff en stafford in, maar echt ook zo vreselijk hard voor zichzelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-19 12:23 



 
Profiel   

Tinkermuts schreef
Ja vind 13 a 14 wel om mee te leven maar zou graag willen dat ik gewoon in m'n hele leven 1 hond zou kunnen hebben, al dat afscheid nemen vind ik me toch zo verschrikkelijk zwaar, en naarmate ik ouder word lijkt het alleen maar moeilijker te worden


Ik snap je! Soms denk ik, ik hoef nooit meer een hond... dan hoef ik ook geen afscheid te nemen.... maar Zo’n maatje kan ik gewoon niet missen

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-19 16:58 



 
Profiel   

Ja heb ik idd ook

Toen mijn husky plotseling op negen jarige leeftijd overleed hadden we beide zo ontzettend veel verdriet erom dat we besloten om geen hond meer te nemen.
Dat hebben we vijf maanden volgehouden en toen werden we allebei helemaal gek van het geen hond hebben meer, we hebben beide ons hele leven honden gehad dus dit was voor het eerst zonder.
Het verdriet om mijn husky had ook een beetje een plaatsje gekregen en dan zie je ook hoe enorm veel liefde en plezier je terug krijgt van een hond.
Dus op zoek naar een rottie fokker en na drie maanden kwam DK ons huis onveilig maken, geen spijt van, hondloos is het dus ook echt niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-19 18:06 



 
Profiel   

Nee dat kan ik me ook niet voorstellen haha. Ook altijd honden gehad. Pff met beast waren we er ook zo ziek van

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-19 18:39 



 
Profiel   

[ img ]


Mijn opa held! Hij was geweldig. Mis hem nog elke dag. Hij is de hond die mij leerde van dit type hond te houden en mij ook liet beseffen dat als je ooit dit type hebt dat je altijd dit type wilt.

13 jaar is een mooie leeftijd, maar hij had van mij nog zoveel langer mogen blijven!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-19 22:00 



 
Profiel   

Prachtige hond

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-19 06:38 



 
Profiel   

Prachtige hond GabberGill.
Wij zijn toe aan een nieuwe borstel voor de grote meneer. Hij heeft echt een dikke vacht en verhaart verschrikkelijk. Ook heeft hij een dikke ondervacht. Ik zie door de borstels het bos niet meer, hebben jullie een suggestie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-19 17:44 



 
Profiel   

Kinke schreef
Prachtige hond GabberGill.
Wij zijn toe aan een nieuwe borstel voor de grote meneer. Hij heeft echt een dikke vacht en verhaart verschrikkelijk. Ook heeft hij een dikke ondervacht. Ik zie door de borstels het bos niet meer, hebben jullie een suggestie?


Nelson doe ik hier met een rubberen roskam :D
Zenna borstel ik nooit. Die heeft zon korte dunne en mega gladde vacht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-19 19:24 



 

Wat een mooie GabberGill <3

Ik gebruik graag een herderhark, ideaal om die losse ondervacht er uit te krijgen. Onze leo vond dat zo'n fijne kam, die ging al liggen als hij dat ding zag :)) . Een efileerkam voor de klitten en dan nog een gewone zachte (paarden)borstel, want kammen vindt onze dame niks, maar met de zachte borstel een beetje masseren vindt ze heerlijk :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-19 19:36 



 
Profiel   

klitten heeft hij niet, hij heeft van dat lange stekelhaar. Op deze foto kun je bij z'n borst zien hoe zo'n dikke laag erop zit. Die furminators, zijn dat goede borstels?
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-19 20:00 



 
Profiel   

Ik gebruik voor regelmatig een herder hark, komt veel haar mee los.
Zo nu en dan de furminator,
Daar haal je echt veel wol mee uit maar beschadig je ook de dekvacht, dus niet te vaak gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-19 04:53 



 
Profiel   

ok, dat lijkt me dan prima. Toch maar eens proberen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-19 09:08 



 
Profiel   

Billie gaat super is zo onwijs lief voor z'n mensen :j

Alleen billie is een mensen-hond en geen honden-honden agressie naar andere honden word heftiger hij hoeft ze maar te zien en hij is instant volledig fluffy dus vanochtend besloten na lang debatteren z'n ballen gaan eraf!

Maar omdat ik dat lelijk vind gaan we eerst kijken of het enigszins betaalbaar is om hem "nieuwe" ballen te geven :+

heb nu al medelijden als ik denk aan m'n ventje die z'n mannelijkheid moet gaan inleveren. -O-


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-19 09:47 



 
Profiel   

Meen je dat nu, nieuwe ballen.....of maak je een grapje

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-19 18:58 



 
Profiel   

Tinkermuts schreef
Meen je dat nu, nieuwe ballen.....of maak je een grapje


nah het is de bedoeling dat hij gecastreerd word ;)
ik heb hem niet laten castreren nog omdat tja ik vind dat zo onwijs lelijk dat lege zakje dus eens kijken wat de kosten zijn om er prothesen in te laten zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-19 22:53 



 
Profiel   

Haha je meent het dus.
Ik vind die bungeldingen eerder een rotgezicht, maar dat zou geen reden zijn om wel of niet te castreren.
Mijn reuen en de meesten in de uitlaat zijn gecastreerd en ik heb nog nooit gedachtt over hoe het wel of niet eruit ziet en een hond heeft daar al helemaal geen last van.
Ik zou ook niet zoiets doen, het is puur cosmetisch en alleen voor ons gezicht, hond zal er geen dag meer of minder om slapen.
Ik vind de echte reuen kenmerken die minder worden zoals de brede kop en uitstraling als meer jammer bij castratie, maar de rust die ervoor terug komt bij veel reuen vind ik tig x belangrijker.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-19 04:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 134 van de 135 [ 3365 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 131, 132, 133, 134, 135  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen