Duivelklauw

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amezianell
Berichten: 2
Geregistreerd: 07-09-19

Duivelklauw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-19 13:43

Wanneer zie je ruseltaat van duivelklauw als je dat heeft aan je paard

Pollewop113
Berichten: 51
Geregistreerd: 08-01-14

Re: Duivelklauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 13:54

Duivelsklauw werkt pijnstillend. Om een goed effect te hebben moet je dit dagelijks rond dezelfde tijd blijven voeren. Bij het ene paard zul je sneller effect zien dan bij het andere paard, maar je moet het vaak een tijdje blijven voeren voordat je het effect ervan ziet. Ik denk dat ik het bij mijn paard pas rond de tweede week voeren verschil zag en dan geef ik haar ook nog andere supplementen bij.
Geef je je paard ook nog iets anders naast duivelsklauw voor zijn/ haar artrose?

Anoniemk2
Berichten: 1487
Geregistreerd: 14-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 14:11

Na vijf dagen moet je verschil kunnen zien. Gebruik je de poeder variant of de vloeibare variant?

Amezianell
Berichten: 2
Geregistreerd: 07-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-19 14:24

Pollewop113 schreef:
Duivelsklauw werkt pijnstillend. Om een goed effect te hebben moet je dit dagelijks rond dezelfde tijd blijven voeren. Bij het ene paard zul je sneller effect zien dan bij het andere paard, maar je moet het vaak een tijdje blijven voeren voordat je het effect ervan ziet. Ik denk dat ik het bij mijn paard pas rond de tweede week voeren verschil zag en dan geef ik haar ook nog andere supplementen bij.
Geef je je paard ook nog iets anders naast duivelsklauw voor zijn/ haar artrose?

Neen niet voor haar artrose