Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Havens Endurance 14

 
Profiel   

Iemand al bekend met de nieuwe Havens endurance 14? https://www.paardenvoeders.nl/files/med ... yer_nl.pdf
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 10:50 



 

Jeetje, en daar maak je speciaal een account voor aan???

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 12:16 



 
Profiel   

Anoniem schreef
Jeetje, en daar maak je speciaal een account voor aan???


Nou zeg dat kan ook vriendelijker.. maakt toch niet uit wat voor rede iemand een account voor aan maakt?

Albert301266: ik heb geen ervaring mee. Wist ook niet dat havens een nieuw soort voer heb. Ik ga er eens na kijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 12:24 



 
Profiel   

Ik denk dat er nog weinig mensen kunnen zeggen hoe wat waar. Het voer is pas sinds maandag te bestellen bij Havens zelf, dus op zijn vroegst zijn er gisteren mensen begonnen met het voer :-)
Ik heb wat informatie opgevraagd en een zak besteld bij mijn leverancier. Hij verwacht het begin volgende week binnen. Mocht ik een paar weken verder zijn, zal ik mijn bevindingen doorgeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 12:31 



 
Profiel   

Enige wat ik jammer vind is dat er knoflook door heen zit... dat is in grote hoeveelheid niet goed voor paarden

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 13:00 



 
Profiel   

Ik ga even meelezen, ziet er best interessant uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 13:25 



 
Profiel   

Ik ben heel benieuwd naar dit voer, zal eens de verschillen op een rijtje zetten met de Cavalor Endurix die ik nu voer.
Eens meelezen wat hier de ervaringen zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-03-18 13:47 



 
Profiel   

Zijn er inmiddels al ervaringen met dit voer? De knoflook maakt me een tikkie twijfelachtig...

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-18 06:58 



 
Profiel   

Ik heb een proefzakje gehad en mijn pony at het goed. Maar ben het niet gaan voeren, omdat ik sinds enkele maanden ander voer heb wat super bevalt.

Maar pony at het iig met smaak en hij is redelijk kieskeurig. Tot zover mijn ervaring ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-18 07:17 



 
Profiel   

Susanne schreef
Ik heb een proefzakje gehad en mijn pony at het goed. Maar ben het niet gaan voeren, omdat ik sinds enkele maanden ander voer heb wat super bevalt.

Maar pony at het iig met smaak en hij is redelijk kieskeurig. Tot zover mijn ervaring ;)


Wat voer je nu?

Kan ik de precieze ingrediënten ook ergens lezen dat iemand weet?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-18 08:27 



 
Profiel   

Ik voer Pavo ease & excel :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-18 10:30 



 
Profiel   

Iemand al meer ervaring met dit voer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-18 18:28 



 
Profiel   

Inmiddels heb ik wel de samenstelling achterhaald:

Spelt, Luzerne, Sojabonen-getoast (10,7%), Mais ontsloten, Tarwegries, Haver, Zonnebloemzaadschroot, Gerst vlokken, Tarwe ontsloten, Sojahullen, Rietmelasse, Mais, Plantaardige oliën en vetten (lijnzaad), Plantaardige oliën en vetten (soja), Calciumcarbonaat, Bananenvlokken, Knoflookvlokken, Natriumchloride, Tarwe, Gerst, Palmvetzuren

Voor ons geen optie vanwege de luzerne...
 

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-18 18:38 



 
Profiel   

Ik ga dit voer nu uitproberen bij een jong sportpaard welke over het algemeen wat vitaliteit mist en voorgaand voornamelijk op Gastro + stond. Als er mensen benieuwd naar zijn wil ik best laten weten hoe het bevalt. Ik voer in combinatie met Höveler Original Active Muesli.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-18 16:55 



 
Profiel   

Correctie: voerde*

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-18 20:31 



 
Profiel   

Zijn er ondertussen al meerdere ervaring met dit voer?

Heb vandaag een zak gehaald ben benieuwd, op de gastro doet hij het erg goed Dus ga het in combinatie voeren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-18 17:46 



 
Profiel   

Iemand al meer ervaringen met dit voer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-18 08:37 



 
Profiel   

Ik heb afgelopen jaar een zak gewonnen op wedstrijd. Die van mij krijgt elke dag 2-3 handjes door haar normale voer heen.
Ze krijgt het dus niet als basis maar als extraatje.
Ik merk vooral dat ze het heeeeeeel erg lekker vind!! Ze eet echt eerst de muesli tussen haar voer uit voordat ze de rest op eet.
Verder qua energie merk ik niet veel, daar voer ik te weinig voor denk ik.
Het bevalt haar in ieder geval heel goed!

Edit: ik heb trouwens een moeilijke eter die haar voer gerust laat staan als ze geen zin heeft of als ze het beu is. Verkiest ook vaak haar hooi boven brok, dat is met deze duidelijk niet het geval haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-18 09:10 



 
Profiel   

Ik ben ook benieuwd naar de ervaringen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-18 23:24 



 
Profiel   

Even een schopje aan deze topic.
Voer is nu al een tijdje te verkrijgen en ik ben benieuwd of er mensen zijn die dit voeren die GEEN endurance rijden.

Ik heb een paard waar ik eventing mee rijdt en die slecht aankomt.

Benieuwd benieuwd benieuwd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-19 11:01 



 
Profiel   

Cheminee schreef
Even een schopje aan deze topic.
Voer is nu al een tijdje te verkrijgen en ik ben benieuwd of er mensen zijn die dit voeren die GEEN endurance rijden.

Ik heb een paard waar ik eventing mee rijdt en die slecht aankomt.

Benieuwd benieuwd benieuwd!


Geen ervaring met de havens endurance, ben ook wel heel benieuwd.
Cheminee, ik kan je Ricebran aanraden om te laten aanzetten. Maar een halve voerschep hielp al bij ons en ondersteunde ook goed de bespiering en energie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-09-19 21:52 



 
Profiel   

Dankjewel! Ik ga op horse event maar even kletsen met wat voerdeskundige, ik hoop dat havens er ook staat.

Ik ga verhuizen naar een andere stal waar je zelf voer moet aanschaffen. Ik ben niet tevreden over het voer wat hij nu via de huidige stal krijgt Maarja wat voer je dan wel...

De endurance komt in de voervergelijk voor mij het beste eruit ivm lage suikers en hoge eiwitten en een gemiddelde zetmeel gehalte

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-19 07:30 



 
Profiel   

Ik voer alweer een jaar Havens Endurance. Mijn paard (draver) doet het er super op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-19 07:59 



 
Profiel   

Match schreef
Ik voer alweer een jaar Havens Endurance. Mijn paard (draver) doet het er super op.


Goed om te horen!
Je paard wordt er dus niet mega heet van?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-19 08:45 



 
Profiel   

Cheminee schreef
Match schreef
Ik voer alweer een jaar Havens Endurance. Mijn paard (draver) doet het er super op.


Goed om te horen!
Je paard wordt er dus niet mega heet van?

Nee zeker niet mega heet, maar ik zag wel iets verschil met een schralere muesli.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-19 10:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 27 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen