Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 15 van de 26 [ 647 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 26  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Kwpn hengst Henkie (nakomelingen)

 
Profiel   

Yeey Henkie loopt weer op het wk!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-06-19 13:55 



 
Profiel   

Niemand iets leuks te delen over z'n Henkie?

[ img ]
Meneer gaat zondag op de foto door focussed, nu al benieuwd naar het resultaat! Eerst was morgen de planning maar met het voorspelde weer toch maar verzet.

Hoe gaat het met de andere Henkies?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-19 21:20 



 
Profiel   

Gaaf hoor, Henkie weer WK. Eens kijken of ik een slachtoffer kan vinden om er heen te gaan...

Gaaf volgende week een fotoshoot.
Bij mij heeft een vriendin die fotograaf is afgelopen weekend foto's gemaakt, die moet ik nog krijgen. Ben erg benieuwd!
Deze heeft Evita van hier op Bokt pas gemaakt:
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-19 21:24 



 
Profiel   

[ITP] Van baby tot stoere Gelderse bink, Meneer v. Henkie!

Van veulentje tot hoe ie nu is, met de foto's van afgelopen zondag <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-19 13:11 



 
Profiel   

Myour schreef
[ITP] Van baby tot stoere Gelderse bink, Meneer v. Henkie!

Van veulentje tot hoe ie nu is, met de foto's van afgelopen zondag <3


Wauw <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-19 17:39 



 
Profiel   

Myour schreef
[ITP] Van baby tot stoere Gelderse bink, Meneer v. Henkie!

Van veulentje tot hoe ie nu is, met de foto's van afgelopen zondag <3



Gaaf! Hij ziet er top uit! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 11:24 



 
Profiel   

Mijn puppekind gaat wrs dit jaar een klein beetje in "training". Er zit nogal een kop op en ik wil mn handen er zelf niet aan branden gezien ik geen ervaring heb. Ze gaat voor alles behalve zadel/ruitermak naar Equinologica die pakken ook meteen trailer laden en schriktraining en krijgen dr hopelijk in een iets meer onverstoorbare stand.. :')
En hopelijk kan ik er dan vd winter zelf verder mee aan de slag. Heeft ze alvast een goede basis voor t zadelmak volgend jaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 11:52 



 
Profiel   

Raar idee na 2.5 jaar alleen maar ernaar kijken als weide ornament dat ik er straks zelf mee aan de slag ben...

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 11:55 



 
Profiel   

Daar zijn ze wel handig Esther!
Breng je haar dan een jaar later weer daarheen voor zadelmak maken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 11:58 



 
Profiel   

Ja zij hebben ze toen naar de opfok in Limburg gebracht en weer opgehaald en dat gaat ze volg jaar daar weer voor zadelmak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 12:07 



 
Profiel   

Henkie heeft het toch helemaal niet verkeerd gedaan, 6e op het WK!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-08-19 20:55 



 
Profiel   

Mien Trien had duidelijk geen zin an haar wormenkuur..ik ben 2 en ik zeg nee -O-
[ img ]

Nog 3 weekjes en dan is t over met de lol..gaat ze naar de kleuterschool

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 14:33 



 
Profiel   

Super Henkie! Heb genoten van z'n optreden.

Esther :') :') :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-08-19 20:57 



 
Profiel   

Hoi mensen,

Leuk, een Henkie-topic!
Ik heb zelf ook een 2 jarige Henkie, een vosmerrie. Staat nu nog heerlijk in de opfok *D .
Als veulentje:
https://www.youtube.com/watch?v=6nHLq_u7nb8


Waarschijnlijk komt ze einde jaar/begin volgend jaar wel in de verkoop of het moet ineens nog heel erg gaan kriebelen bij mij, haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 06:45 



 
Profiel   

Flora wat een knap veulen daar! Heel benieuwd hoe ze er nu uitziet. Ik denk dat je die zo kwijt bent straks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 07:16 



 
Profiel   

Zo das een hele gave.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 07:40 



 
Profiel   

Gaaf flora!


Hier weinig bijzonders. Mazzel is gaan groeien nu in de lengte haha. Gaat straks weer wat de hoogte in vermoed ik gezien hij nu wat overbouwd is.
Het is echt een knuffeldier. Zo gek op aandacht, vind ik zo leuk hihi <3
De foto is van eergisteren

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-19 06:21 



 
Profiel   

Dit weekend is de grote dag..ukkepuk komt uit de opfok en gaat naar de kleuterschool. K heb gelukkig iets gevonden waar ze daarna nog lekker pup kan zijn op de wei in de kudde en ik er wel aan de hand mee aan de slag kan. *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-19 14:28 



 
Profiel   

Valonka mazzel is knap!

Esther spannend zeg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-08-19 15:11 



 
Profiel   

Mooi dier Flora!

Mazzel wordt ook alleen maar nog knapper.

Leuk Esther, waar ga je haar zetten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-19 10:02 



 
Profiel   

De reis naar de kleuterschool is goed verlopen maar oh wat vond ze t spannend allemaal. Zelfs toen de trailerklep open ging breef ze braaf staan(los vervoerd). Vrij snel na wat aanmoedigen kwam ze van de trailer af. Tis toch echt wel een stoere meid hoor..hoop geknor en geblaas maar super mee werkend en braaf. T stalletje in was even een dingetje maar toen ze overtuigd was dat t echt niet eng is ging ze er braaf in. Daarna nog op de wei gelopen naast een paard wat erg lief voor dr is en een kalmerende invloed heeft. De tweede keer terug de stal in ging al een stuk vlotter.
Ze zal wel lekker slapen vanavond met al die indrukken.
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-19 20:30 



 
Profiel   

Vandaag even lekker wezen knuffelen met mn uk.
[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-19 15:56 



 
Profiel   

Hoe doet ze het Esther?

Mijn puk is niet zo heel erg puk meer, zit in een flinke groeispurt. Vandaag is ze 15 maanden.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-09-19 22:03 



 
Profiel   

Esther ze ziet er al flink uit!

En Nijn ook goed gegroeid.

Hoe gaat het met de Henkies hier?


Hier goed! Meestal dan :') vanavond had ie echt een off day. Schrikken, zich losgetrokken. Uiteindelijk wilde ik 'm maar even z'n friebels eruit laten gooien in de paddock, rende ie zo keihard langs me eruit terug naar stal. Bijna in staat om 'm achter 'n rol behang te plakken := toch in de paddock gezet. Hij ging niet eens lopen rennen of bokken, maar toen ik 'm erna uithaalde was ie toch weer helemaal rustig. Nog even gewandeld en weer op stal gezet. Wat een maf beest. Ik roep al langer dat ie echt aan de bak moet mja, hij is nog geens 2,5 dus dat gaat gewoon nog niet. Ben benieuwd wat dat gaat worden deze winter :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 19:24 



 
Profiel   

Myour schreef
Esther ze ziet er al flink uit!

En Nijn ook goed gegroeid.

Hoe gaat het met de Henkies hier?


Hier goed! Meestal dan :') vanavond had ie echt een off day. Schrikken, zich losgetrokken. Uiteindelijk wilde ik 'm maar even z'n friebels eruit laten gooien in de paddock, rende ie zo keihard langs me eruit terug naar stal. Bijna in staat om 'm achter 'n rol behang te plakken := toch in de paddock gezet. Hij ging niet eens lopen rennen of bokken, maar toen ik 'm erna uithaalde was ie toch weer helemaal rustig. Nog even gewandeld en weer op stal gezet. Wat een maf beest. Ik roep al langer dat ie echt aan de bak moet mja, hij is nog geens 2,5 dus dat gaat gewoon nog niet. Ben benieuwd wat dat gaat worden deze winter :=



Zn actie had Mazzel ook wel eens afgelopen winter. Helemaal ADHD aan touw en eenmaal in de paddock ging hij staan koekeloeren :') :+

Mazzel heb ik anderhalf week geleden opgehaald uit de kudde. Hij heeft niet de beste zomer gehad maar kan thuis gelukkig nog in de wei lopen met voldoende gras.
Hij is gisteren gecastreerd. Zelfs met een super hengstige merrie voor zijn neus was hij super braaf :D
Ben zo blij dat hij weer thuis is! <3

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-19 16:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 15 van de 26 [ 647 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 26  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen