Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Nalanta kamp april 2019

 
Profiel   

Hoi,,

Vorige maand ben ik samen met mijn shetlander op het Nalanta kamp geweest. Omdat ik dit jaar met mijn eigen pony ging heb ik besloten om een dagje eerder te gaan. Toen we aankwamen hebben we zijn stal klaar gemaakt en hem in de paddock gezet. Hij kon al meteen bij een lieve tinker staan. <3 . In de avond zijn we ook nog even naar het meertje gegaan. Maandag begon het kamp dan echt. Het programma is in vergelijking met voorgaande jaren vernieuwd wat echt super leuk was. :j . We werden in 3 groepen verdeeld, in die groepen deed je vrijheidsdressuur, grondwerk en ging je rijden. Jacky heeft voor het eerst op het blok gestaan waar ik zo blij mee was. Daarna deden we vrijheidsdressuur en grondwerk. Dinsdag hebben we vooral grondwerk gedaan en vrijheidsdresuur. De laatste dag :( hebben we een buitenrit gemaakt. Omdat ik een shetlander mee had kon ik dus niet mee met de eigen paarden dus dan maar met een huurpaard. Ondanks dat de vorige keer de buitenrit niet helemaal goed ging heb ik deze keer echt genoten. Helaas was het toen alweer tijd om naar huis te gaan. Volgend jaar ga ik weer!

Voor de eerste keer op het blok!

[ img ]

Moe worden van het grondwerk :)

[ img ]

Vrijspringen!! <3

[ img ]

Grondwerk les

[ img ]

Gek doen met zijn vriendje :o

[ img ]

Nog meer gek doen <3

[ img ]
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-19 13:06 



 
Profiel   

Awhh dat ziet er heel schattig uit. Wat leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-19 20:47 



 
Profiel   

Wat leuk! Jullie hebben vast genoten van het kamp en wat is je shet leuk zeg! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-19 13:09 



 
Profiel   

s_v schreef
Wat leuk! Jullie hebben vast genoten van het kamp en wat is je shet leuk zeg! <3


Ja haha het er erg leuk. Echt een aanrader voor iedereen die met grondwerk/vrijheidsdressuur bezig wilt zijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-19 15:25 



 
Profiel   

Super geslaagd zeker
En super schattige shetlander <3 <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-19 18:32 



 
Profiel   

Wat een lief paardje

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-19 16:43 



 
Profiel   

Ik weet dat dit topic al wat ouder is maar ik zou graag willen weten wanneer Nalanta kamp 2020 is, kan het alleen nergens vinden. Hebben jullie een idee?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 07:53 



 
Profiel   

AmyWP schreef
Ik weet dat dit topic al wat ouder is maar ik zou graag willen weten wanneer Nalanta kamp 2020 is, kan het alleen nergens vinden. Hebben jullie een idee?


Volgens mij waren dit de laatste kampen. Dus waarschijnlijk komen ze volgend jaar niet meer
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 08:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen